Gå til innhold

Kiel fergen, er det mulig å møte folk der?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er godt voksen (50+) og singel, kunne tenkt meg noe uforpliktende ons.

Hvis jeg drar på tur med Kiel fergen alene, er det mulig å møte noen tilfeldig der (om det feks er enslige menn som drar der eller godt voksen guttetur, der det feks kunne være en som ville være interessert i ons), eller er det bare barnefamilier som drar dit? Ønsker ikke å avtale noe på forkant, bare vite om det kunne være verd å prøve en tur?

Anonymkode: d94b7...612

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne på 35 vil jeg si

nei

Anonymkode: bbeee...cfd

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Finner hvertfall en bleikfeit trailersjåfør fra bygde-Norge  "Kanskje me ska gå på lugaren å puuula litt, eg skal berre sputta ut snuusen" 😜 .......      Nei seriøst, du kan være heldig.  Det er jo en del firmaer som kjører konferanse ombord, slett ikke umulig skulle jeg tro.

Anonymkode: ad780...528

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg møtte en gang ei kvinne i tyve årene på den båten ialefall. Da var jeg vel litt over 30  selv. Så det er muligheter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Danskebåten og sikkert kiel ferja er vel omtrent garantert knull om du tar til takke med de menn du finner i baren. Kos deg

Anonymkode: efa72...91f

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hvilke standarder du setter. Treffe folk for ons kan man vel de fleste steder det serveres alkohol 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere som avtaler treff på Kielferga. Hvis du registrerer deg på et sexvennlig forum finner du egne tråder der slike avtaler kan gjøres. Det er smart også, da luker du ut endel som du ikke vil møte..

Anonymkode: 7a14b...a4e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tillatt med sex på Kielferga

Anonymkode: 98a54...601

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, så absolutt!

Ville anbefalt en tur på sensommer/tidlig høst. Når universitetene osv starter opp. De har ofte sånne utfarter på Kielferja. Da kan du pule unggutter i 20-åra! 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vurdert å bli komiker ?

AllahBallah skrev (22 minutter siden):

Ja, så absolutt!

Ville anbefalt en tur på sensommer/tidlig høst. Når universitetene osv starter opp. De har ofte sånne utfarter på Kielferja. Da kan du pule unggutter i 20-åra! 😀

Akkurat som ikke du kan gjøre det ellers....  :fnise:   Dessuten er universitetstudenter stort sett noen kjedelige nerder uansett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flere som avtaler treff på Kielferga. Hvis du registrerer deg på et sexvennlig forum finner du egne tråder der slike avtaler kan gjøres. Det er smart også, da luker du ut endel som du ikke vil møte..

Men er det i det hele tatt en eneste person på et slikt forum noen vil møte om de ikke er bygd likt?

Anonymkode: 14060...462

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er det i det hele tatt en eneste person på et slikt forum noen vil møte om de ikke er bygd likt?

Anonymkode: 14060...462

Bygd likt? Kan du forklare?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo da, bare å vente til man har kommet ut i internasjonalt farvann først.

Anonymkode: c2cd4...471

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som det ble sagt på en av de nevnte båtene; "vi kan ikke kontrollere hva som skjer på lugarene"

Anonymkode: be5aa...cf9

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar! Så anbefales helst Kiel båten eller danskeferja?

Jeg er over 50 år og er helst opptatt av voksne menn, selv om det er ok med yngre om de vil, men vil jo tro de ønsker yngre og penere damer. Men ønsker helst voksne menn som kun er ute etter ons og ikke forhold. Noen nevnte trailersjåfør for å være morsom, men det ville være helt ok for meg, jeg har vært singel så lenge nå at jeg er mest opptatt av å få ett ligg. Vil vurdere å kjøpe billett på en av båtene til sensommer, om dere tror det finnes mulighet der?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

nevnte trailersjåfør for å være morsom, men det ville være helt ok for meg,

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Noen nevnte trailersjåfør for å være morsom, men det ville være helt ok for meg,

Ikke noe problem hvis du er så desperat.

Anonymkode: ad780...528

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var nettopp på en konferanse med over 100 menn i alderen 30-50 der. Så du må bare time riktig. 

Anonymkode: c6acc...203

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne og om du ser «normal» ut, så er det tilnærmet umulig å ikke få seg sex om man legger til rette for det.

Jeg er mann på 46 og har reist med Kiel fergen mange ganger, den skuffer aldri. Flere ganger fått napp og endt opp både på min eller deres lugar. Har truffet alt fra gifte damer på konferanse, damer på jentetur, og ellers damer på tur. Hatt mange flotte, deilige opplevelser jeg ikke vært foruten.

Anonymkode: bb61d...7ff

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er godt voksen (50+) og singel, kunne tenkt meg noe uforpliktende ons.

Hvis jeg drar på tur med Kiel fergen alene, er det mulig å møte noen tilfeldig der (om det feks er enslige menn som drar der eller godt voksen guttetur, der det feks kunne være en som ville være interessert i ons), eller er det bare barnefamilier som drar dit? Ønsker ikke å avtale noe på forkant, bare vite om det kunne være verd å prøve en tur?

Jeg har lurt på dette med Kielferga selv faktisk, men frister mere med et cruise i middelhavet. Da føles det ikke som et ONS, men en uke med seksuelle ablegøyer, kos og masse god mat en ukes tid. Men da er jo det avtalt..

En dame som sitter alene ved et bord? da kvier jeg meg for å oppnå kontakt.. sitter det to damer, er det så mye enklere og oppnå kontakt. Men singles plass.. er ikke det ved baren? Det er vel lettere å komme i kontakt ved baren, enn å sitte alene ved et bord? Hva med kleskode? Pene klær gjør meg tryggere på en måte, da stemmer hygienen også..

Med god erfaring: De gangene vi ikke ikke flørter, og er meg selv for få en hyggelig prat. Har vi større sjanse for å komme i prat, og når praten først har kommet igang.. ja da kan alt skje.. for interessen finner vi ut ganske så fort.. Men er hun ikke interessert.. er det jo også uforskammet å avbryte kontakten og gå til neste. Hva mener du om det TS? Er det mulig å lage en kode for single, som er interessert i seksuell gymnastikk😅

AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig, men det er jo kun ræl der. 

Anonymkode: 73b7d...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...