Gå til innhold

Hva og hvor skal man inn opplysninger om flytting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har foreldreansvar for sønnen min på 12 år, og han har adresse hos meg. Jeg skal nå flytte til nabokommunen, og sønnen min skal ha adresse hos faren sin, og han skal ha foreldreansvar. (Vi har godt samarbeid, og sønnen vår vil også dette.) Jeg lurer bare på hvordan man går frem. Har meldt flytting til skatteetaten, men der står det bak navnet til gutten at det «behandles ved flyttedato.» Men skal man ikke sende noe til Nav el.l? Har googlet, men finner ikke ut. Spør heller her enn å ringe nav pga ventetid..

Anonymkode: a2b49...009

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har foreldreansvar for sønnen min på 12 år, og han har adresse hos meg. Jeg skal nå flytte til nabokommunen, og sønnen min skal ha adresse hos faren sin, og han skal ha foreldreansvar. (Vi har godt samarbeid, og sønnen vår vil også dette.) Jeg lurer bare på hvordan man går frem. Har meldt flytting til skatteetaten, men der står det bak navnet til gutten at det «behandles ved flyttedato.» Men skal man ikke sende noe til Nav el.l? Har googlet, men finner ikke ut. Spør heller her enn å ringe nav pga ventetid..

Anonymkode: a2b49...009

Melder flytting i Folkeregisteret slik som du har gjort. 

Anonymkode: 28aee...c8b

Skrevet

Skal du overføre hele foreldreansvaret til far?

Hvorfor det?

Eller mener du at han skal ha hovedomsorgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...