AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #1 Skrevet 19. juni 2024 Bør folk si alt de mener eller holde noe for seg selv? Har noen venner som plutselig kan si senere etter vi har hatt en samtale at jeg snakket for mye eller snakket for mye om en ting, at jeg ikke har kledd meg fint eller er stygg på håret osv osv, og hvordan jeg kler meg eller er på håret er jo ikke deres problem . Greit de sier fra men merker det stikker litt men holder det for meg selv. Men har jeg sagt ifra til dem om noe så har de blitt sure på meg. Men selv mener de at de må være ærlige om alt. De plumper ut med alt og forsvarer det fordi de er jo bare ærlige.Det og snakke for mye om en ting er noe de også gjør mye, forskjellen er at jeg ikke får lov å si fra om det. Hvordan takler du sånt? Anonymkode: 3fd5e...791
jordbær86 Skrevet 19. juni 2024 #2 Skrevet 19. juni 2024 Noen er frekke i kjeften og bruker ærlighet som unnskyldning. 3
Bombasi Skrevet 19. juni 2024 #3 Skrevet 19. juni 2024 Man kan ikke maskere frekkhet, respektløsthet, hersking og mangel på folkeskikk med at man er ærlige. Høres ut som du har noen dårlige venner. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Skrevet 19. juni 2024 De er ikke venner for deg. Hadde taklet det med å være trist og kutte dem ut etter at jeg har fortalt dem hvor ufine de er. Anonymkode: 5f6d4...945 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #5 Skrevet 19. juni 2024 Jeg har en langhåret hannkatt som en av dem sa var stygg, og han kom til å bli mye penere om jeg barberer han fikk jeg høre. Det har jeg ikke tenkt da han ikke hadde godtatt å bli barbert, men jeg børster han og fjerner floker. Det får holde. Er ikke så nøye om han er pen, jeg er glad i han uansett. Fin på sin måte 😸 Anonymkode: 3fd5e...791
Granskudd Skrevet 19. juni 2024 #6 Skrevet 19. juni 2024 Da jeg var fjortiss var jeg en sånn som sa alt jeg tenkte uten å tenke mer over det, etterhvert modnet jeg og forstod at jeg trenger ikke mene så mye om ting jeg ikke har blitt spurt om, men blir jeg spurt er jeg fremdeles ærlig. Så om du hadde spurt meg om jeg for eksempel synes du var fin på håret og jeg mente du ikke var det, ville jeg nok svart ærlig på det selv om jeg vet det kan såre. Eller om jeg viste du var spesielt sår person hadde jeg sagt noe slikt som "vil du ha det svaret du vil ha, eller det ærlige svaret" som i og for seg er akkurat det samme. Å komme uoppfordret kritikk av noen synes jeg er å være en dårlig venn, med noen få forbehold. Jeg liker veldig godt om noen påpeker at jeg har busemann i nesa, åpen buksesmekk, eller hull på buksa bak, eller at jeg ser skalla ut med hårfrisyren på den måten. 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå