Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

dette er til dere som har prøvd eller bruker vichy normadern-serien. hva syns dere om den? virker den? vil dere anbefale serien til meg med uren hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den, og er veldig fornøyd. Er plaget av hudormer og små kviser, men når jeg er nøye med å bruke denne serien morgen og kveld (eller... som oftest bare morgen) blir huden min MYE bedre, helt til jeg dabber av med rensingen... Så det er helt tydelig at den virker, hvis det går 3-4 dager uten rensing begynner uhumskhetene å poppe fram igjen.

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

ok. hvilke produkter er det du bruker? ansiktsvannet, rensen og skrubben? bruker du alt på en gang? morgen og kveld? er det meningen, eller at en bruker noe om morgenen og noe om kvelden?

Skrevet (endret)

Jeg bruker cleansing gel, skin tonic og fuktighetskrem, i den rekkefølgen, og alt både morgen og kveld (når jeg en sjelden gang renser på kveldstid.) Vasker ansiktet med cleansing gel`en, skrubber ansiktet med et grovt håndkle for å fjerne døde hudceller, så tonicen og fuktighetskremen.

Endret av Jaya
Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

takk for svar. jeg tenkte kanskje at det var litt mye å bruke tonicen morgen og kveld, men ok. jeg har prøvd serien og har merket klar forbedring, men ville bare høre andres mening. lurer av og til på om den egentlig er ganske hard for huden.

Gjest Isabellas
Skrevet

Jeg ville aldri i verden brukt Vichy på huden min...

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

og som alltid like hyggelig med grundige og veloverveide svar. kjæreste isabella, kunne du tenke deg å begrunne hvorfor ikke? det kan jo tenkes at det kunne være fint for dem som faktisk bruker serien å vite hvorfor du aldri i verden ville brukt vichy?..

Skrevet

Fullstendig enig. Vil ikke utsette huden min for sånt billig dritt.

Skrevet

nei eg ville heller aldri ha brukt det på min hud. De er mye bedre de du finner i hyllen på rema, eller kanskje på Lidl!!

Voldsom til ovenfra og ned holdning da til noen som faktisk bruker serien. Har dere prøvd den da siden dere er så bombastiske!!

Skrevet

Er ingenting i veien med Vichy. Det er bra produkter prisen tatt i betraktning. Og ja, jeg har brukt en del av dem selv.

Skrevet
nei eg ville heller aldri ha brukt det på min hud. De er mye bedre de du finner i hyllen på rema, eller kanskje på Lidl!!

Voldsom til ovenfra og ned holdning da til noen som faktisk bruker serien. Har dere prøvd den da siden dere er så bombastiske!!

:ler:

Du bruker såpe og vann skjønner jeg...

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Elphaba
Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

ja, jeg syns det er ganske utrolig i grunn. øøøøø... vichy er et drittmerke og ville heller brukt alt annet enn den dritten. uten å komme med en eneste plausibel grunn eller noe som ligner på en forklaring. det er en tanke irriterende. og syltynt. hva er vitsen med å poste innlegg når en egentlig ikke kan forklare seg? kan en ikke heller si vet du hva? dersom du bruker vichy, tenk deg om fordi jeg vet nemlig/jeg kan nemlig.. er ikke dette et forum hvor man gir innspill og ikke en unnskyldning for å utøve, som noen her sa, sin ovenfra og ned holdning.

Skrevet

Jeg brukte Normaderm-serien for en stund siden, og var for så vidt fornøyd der og da, men etter hvert fant jeg ut at jeg syntes den var litt for tøff for huden og gikk tilbake til Purete Thermale, som er for normal/blandingshud. Til den prisen synes jeg det er helt ok produkter - de er ganske drøye og lette å få tak i ettersom alle apotek fører merket.

Skrevet

Svar fra gjest #9

Jeg bruker faktisk Kanebo, men det betyr ikke at vichy er dårlig. Det gjelder å finne noe som passer for deg, både huden din, og den prisklassen du er villig til å betale. Var faktisk noen som spurte om råd, om det så er at denne serien er en dritt serie må en vel kunne komme med ordentlige svar!!

Skrevet

Er også blitt skeptisk til Vichy. Eg prøvde ein nattkrem og fjeset hovna skikkeleg opp, fekk fullt av små, kviseliknande og kløande "byllar". Det var heilt for j.....! Pleier aldri reagera på hudprodukt ellers...

Skrevet

Litt på siden av den opprinnelige tråden (Normaderm) men jeg bruker Vichy Nutrilogie Lèvres og elsker den! Mye bedre enn vanlige leppepomader. Så Vichy er ikke bare billig dritt, det kommer an på øyet/huden som ser. :)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Vichy jeg. Jeg har plutselig fått litt tørr hud og litt problemer med eksem, men Vichy har stabilisert det så nå er det ikke noe problem og ser heller ikke rødt ut lenger. Om en annen produktserie kunne ha gjort det samme - ja sikkert, men i denne omgang er jeg godt fornøyd og ser ingen grunn til å bytte. Saklige argumenter om produktenes kvalitet vil jeg dog ta til etterretning.

Skrevet

Fikk skikkelig sviende og rødt utslett av en eller annen Vichy krem med solfaktor. Den må ha vært parfymert til 1000.

Aldri mer.

Gjest borghild
Skrevet

Det kunne ikke falle meg inn å bruke billigdritt som vichy, ysl, dior og den møkka der. Jeg bruker kun Creme De La Mer og La Praire til 1200 kr og oppover pr stk. Og jeg har ikke jævla mye penger heller så hele trygda går med. Men man må sulte for skjønnheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...