Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Nei, der er det ikke mye å barbere.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Nope, får da holde med legger, under armer og nedentil, om ikke jeg skulle gjyvd løs på lår og rumpe som en annen her nevnte...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 beklageligvis har jeg en del hår på lårene ja.... særlig foran nært underlivet, der er de også litt mørkere. ellers har jeg mest på baksida av lårene, der er de litt lange også.... videre barberer jeg også tærne og rumpesprekken i tillegg til de vanlige områdene som dere som er velsignet med lite hårvekst også barberer...
Gjest Virvel Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Ja, jeg gjør faktisk det, men nokså sjelden. Jeg har tynnere og lysere hår der enn på leggene, og de vokser veldig sent ut igjen, så jeg trenger ikke å fjerne hår på lårene så ofte. Om vinteren gir jeg stort sett beng, men om sommeren må det bort. Kan da ikke gå med hårete lår når leggene er helt glatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå