Gå til innhold

Operasjon av puppene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har åpenbart tubebryst(google om du ikke eier kjennskap til dette.) Dem er rett og slett uten noe fett, bare en stor nippel. Ser ut som to pepperonier på brystet😂  Uansett, alltid slitt med selvbildet og aldri turt vist dem ordentlig. Har en kjæreste nå og han spør alltid hvorfor jeg skjuler dem. Føles så vanskelig. Har veldig lyst operere dem da de rett og slett ikke er pene. En jeg tidligere styrte med sa han ikke likte dem rett ut og at om jeg hadde operert dem- så kunne han vurdert forhold. Sliter mye etter dette spesielt.

Legen min hsdde aldri hørt om diagnosen og undersøkte ikke dette, så antok det ikke finnes noe som gjør at man kan få dekt? Dersom jeg ender opp med å måtte betale selv, har noen erfaring med operasjon i etterkant? Er redd bli dårlig og syk..

Anonymkode: 5c858...f95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tubebryst, men har tatt løft og silikon. Gikk veldig fint, aldri hatt noen problemer med det. Var vondt i noen dager, men levde som vanlig. Unngikk bare å løfte tungt 😊 

(Og wow, for et rasshøl du datet tidligere!)

Anonymkode: 00daf...81f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ingenting om hvorvidt man kan få det dekket, men jeg har/hadde tuberøse bryst og fikk silikon for mange år siden (betalte selv). Jeg hadde ikke spesielt små bryster, men de var to tynne tuber med en brystvorte på. Det hverken så bra ut eller var praktisk (i form av å finne klær, bh-'er etc). Jeg fikk fantastisk flotte bryster etter operasjonen og har aldri vært dårlig eller syk.

Anonymkode: a3741...07d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slår et slag for å lære deg å akseptere kroppen din slik den er.

Det mener jeg er en  sexy egenskap hos kvinner. 

Ja jeg vet, et håpløst forslag som helt sikkert kommer til å bli nedstemt av de andre her. 

Men så er jeg en mann som ikke river av meg øyenbrynene for så å tegne på meg nye, eller være så misfornøyd med leppene mine at jeg fyller de med gift osv. 

Anonymkode: cf3ec...ba7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg slår et slag for å lære deg å akseptere kroppen din slik den er.

Det mener jeg er en  sexy egenskap hos kvinner. 

Ja jeg vet, et håpløst forslag som helt sikkert kommer til å bli nedstemt av de andre her. 

Men så er jeg en mann som ikke river av meg øyenbrynene for så å tegne på meg nye, eller være så misfornøyd med leppene mine at jeg fyller de med gift osv. 

Anonymkode: cf3ec...ba7

Joda, så klart er det fint å kunne akseptere kroppen sin slik den er. Men tubebryster betyr jo at man ikke har utviklet bryster. Dette er noe som tydeligvis plager ts, og da er det helt topp at det faktisk går an å få hjelp. 

Har selv tatt brystoperasjon. Og det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gjorde det mange år tidligere. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (50 minutter siden):

Joda, så klart er det fint å kunne akseptere kroppen sin slik den er. Men tubebryster betyr jo at man ikke har utviklet bryster. Dette er noe som tydeligvis plager ts, og da er det helt topp at det faktisk går an å få hjelp. 

Har selv tatt brystoperasjon. Og det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gjorde det mange år tidligere. 

Brukte du egne penger på det? 😊 eller fikk du dekket?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Brukte du egne penger på det? 😊 eller fikk du dekket?

Jeg fikk det dekket:) Men jeg hadde "omvendt" problem. Jeg hadde veldig store bryst. Så jeg tok en brystreduksjon og løft. 

En venninne av meg hadde tubebryst, og hun fikk det dekket av det offentlige. Tror de fleste gjør det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...