AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #1 Skrevet 19. juni 2024 Hvor vanlig er det, og hva kan jeg gjøre fordi jeg ikke liker det? (Å si det til min, medfører bare raseri for hans del). Anonymkode: d17d9...1df
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #3 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor vanlig er det, og hva kan jeg gjøre fordi jeg ikke liker det? (Å si det til min, medfører bare raseri for hans del). Anonymkode: d17d9...1df Raseri? Tulling Idiot. Hvis min kikker sånn bevist på andre damer hadde jeg kommentert det. Helt normalt se på folk som går forbi,men å SE/GLO er noe annet. Anonymkode: be35e...9ec 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Skrevet 19. juni 2024 Du kan finne en bedre mann Anonymkode: bb815...f97 7
Fighter83 Skrevet 19. juni 2024 #5 Skrevet 19. juni 2024 Stirring er ganske ubehagelig å bli utsatt for, synes de fleste iallefall. "Hva er galt med denne personen" tenker man ofte om enn selv blir utsatt for dette. Jeg hadde nok dultet borti, sagt navnet til personen jeg er med som stirrer o.l. Er sånn jeg gjør med barna ihvertfall. Ønsker de å prate om det så kan vi gjøre det der og da om det passer seg ellers sier jeg at vi må vente med å prate om det, men ikke stirr sånn da det kan være ubehagelig for andre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Skrevet 19. juni 2024 "Ser du på hun dama med rosa skjorte?" Stemmen din er klokkeklar, og bærer langt. Faktisk helt til skjortens eiers ører. Kommenter høylytt, eller la ham være i fred. Anonymkode: bc2e4...2cd 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #7 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Ser du på hun dama med rosa skjorte?" Stemmen din er klokkeklar, og bærer langt. Faktisk helt til skjortens eiers ører. Kommenter høylytt, eller la ham være i fred. Anonymkode: bc2e4...2cd Og en vil bli oppfattet som gal. Anonymkode: 75c9b...3a7 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #8 Skrevet 19. juni 2024 Hvis det plager deg så mye, og han ikke ønsker å ta hensyn til det, så må du vel vurdere om dette forholdet er positivt for deg. Enten klarer du å leve med at han kikker, eller så klarer du det ikke. Om han ikke kan/vil endre seg, så må du endre deg eller velge å leve uten han. Anonymkode: 6562a...44f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #9 Skrevet 19. juni 2024 Menn som stirrer på kvinner har temmelig dårlige sosiale antenner, uansett om de er i forhold eller ikke. Anstendige og kloke menn får også med seg synet av flotte kvinner, uten at stirring blir et ubehagelig tema for verken dama eller dem som blir stirret på. Menn som stirrer har en sosial modenhet som 5 år gamle barn rett og slett. Anonymkode: 1b85c...9e5 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #10 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn som stirrer på kvinner har temmelig dårlige sosiale antenner, uansett om de er i forhold eller ikke. Anstendige og kloke menn får også med seg synet av flotte kvinner, uten at stirring blir et ubehagelig tema for verken dama eller dem som blir stirret på. Menn som stirrer har en sosial modenhet som 5 år gamle barn rett og slett. Anonymkode: 1b85c...9e5 Herregud😂😂😂 Anonymkode: 75c9b...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #11 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du kan finne en bedre mann Anonymkode: bb815...f97 Ja. Menn står i kø til bli sammen med ei usikker og kontrollerende kjerring som har samtaler med seg selv om hva andre mener og synes. 🤯 Anonymkode: d7d46...2f6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #12 Skrevet 19. juni 2024 Når dama blir så sjalu at hun vil bestemme hvor jeg får se, den dagen går jeg. Får være måte på kontrolleringsbehov. Anonymkode: a88b9...e09 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #13 Skrevet 19. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Når dama blir så sjalu at hun vil bestemme hvor jeg får se, den dagen går jeg. Får være måte på kontrolleringsbehov. Anonymkode: a88b9...e09 Sukk. Kan fint se, men å stirre/glo synes jeg er ufint om man er sammen med noen. Har selv opplevd å blitt stirret/glodd på og jeg hatet det og lurte på hva som var galt med vedkommende. Anonymkode: d17d9...1df 5
Mayer Skrevet 19. juni 2024 #14 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor vanlig er det, og hva kan jeg gjøre fordi jeg ikke liker det? (Å si det til min, medfører bare raseri for hans del). Anonymkode: d17d9...1df Vet ikke hvor vanlig det er. Jeg synes det er respektløst når partneren er tilstede. Jeg opplevde dette noen ganger med min eks, og ble lei meg hver gang. Det er et rødt flagg at partneren din blir sint når du påpeker det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #15 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud😂😂😂 Anonymkode: 75c9b...3a7 Hva er herregud med det? Voksne folk stirrer ikke. Punktum. Hadde ikke orket å ha en mann som stirret åpenlyst på kvinner (eller menn), på samme måte som jeg ikke hadde orket å ha en mann som pelte seg i nesen sammen med andre. Eller spiste med åpen munn. Nekt å være sammen med han ute hvis han ikke endrer seg da vel. Anonymkode: 11bfa...b1f 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #16 Skrevet 19. juni 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Sukk. Kan fint se, men å stirre/glo synes jeg er ufint om man er sammen med noen. Har selv opplevd å blitt stirret/glodd på og jeg hatet det og lurte på hva som var galt med vedkommende. Anonymkode: d17d9...1df Ja, det blir noe helt annet. Sånt er sosialt tilbakestående uansett om man er i forhold eller ei. Anonymkode: a88b9...e09
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #17 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva er herregud med det? Voksne folk stirrer ikke. Punktum. Hadde ikke orket å ha en mann som stirret åpenlyst på kvinner (eller menn), på samme måte som jeg ikke hadde orket å ha en mann som pelte seg i nesen sammen med andre. Eller spiste med åpen munn. Nekt å være sammen med han ute hvis han ikke endrer seg da vel. Anonymkode: 11bfa...b1f Men innse at folk gjør dette og godta det. Anonymkode: 75c9b...3a7
Irak Skrevet 19. juni 2024 #18 Skrevet 19. juni 2024 For min del kan han glo til øya triller ut av han. Samma for meg. Så lenge han tar min hand, og velger å gå hjem med meg spiller det ingen rolle. Tror jeg hadde bare dytta litt vennlig i skuldra hans, og erta han litt jeg da 😂. Hvis man blir sjalu av at han ser på andre, så syns jeg synd i de kvinnene. Er jo helt naturlig å betrakte andre tenker jeg da. 1
Ebbeliten Skrevet 19. juni 2024 #19 Skrevet 19. juni 2024 Hæ? Vi har fin bil i gården hjemme, men ser mannen en klassiker så må han bort å se litt, ja. Det må være greit. Ser jeg en vakker kvinne så peker jeg henne gjerne ut så han kan se. Jeg vet jo hva slags kvinner han liker. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #20 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud😂😂😂 Anonymkode: 75c9b...3a7 Du er en slik må man vel da anta. Responsen her var på tilsvarende modenhetsnivå. Anonymkode: 1b85c...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå