AnonymBruker Skrevet 19. juni #41 Del Skrevet 19. juni Blåttvann skrev (7 minutter siden): Ikke hvis man har dårlig mage og lager masse lyd, da går man på toalettet som er lengst unna oppholdsrommet der alle sitter. Har selv en med crohns i familien som går på do i en annen etasje ved besøk. Jeg synes TS er sær, og at mannen hennes får vaske etter sin mor. Helt enig! Bortsett at jeg ikke synes det skal lages regler om hvem som skal vaske. I dette tilfellet mener jeg TS er så urimelig at hun kan vaske selv, uten at mannen skal bli kasteball mellom henne og svigermor. Jeg hadde aldri belastet mannen min med egne fobier! Anonymkode: 9c384...5fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #42 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Vet du, det gir jeg egentlig litt blaffen i, for det er mitt hjem, og jeg vil heller at hun bruker gjestetoalettet som jeg synes er helt i orden at hun bruker - enn at jeg kvier meg for å ha henne på besøk i det hele tatt når hun spyler ned vårt private toalett... Jeg klarer ikke å gå på do der selv uten å vaske når hun har vært på besøk, og det er tungvint, når det er mye enklere at hun bare bruker vårt andre toalett 😅 Har ikke bakterieangst annet enn at jeg synes andre menneskers avføring er ufyselig og lite ønskelig å forholde seg til annet enn hva man absolutt må. Ts Anonymkode: 87f3d...f6e Når det er så viktig fir deg må fu si ifra direkte. Ikke hinte. Helst må samboeren din si ifra. Men slutt å hinte og begynn å bli direkte! Anonymkode: 79676...2be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #43 Del Skrevet 19. juni Stakkars dame! Hva er det dere serverer henne? Hun må jo ikke spise maten dere lager, om hun får diaré av den. Hun må jo få hjelp. Hun er heller ingen vanlig gjest. Hun er moren til mannen din. Han eier vel 50% av det badet? Anonymkode: dcbb2...276 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #44 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Medisinskap på badet? Er det særlig lurt mtp fuktighet og varme over tid? Jeg har medisinskapet i boden. Anonymkode: 9c384...5fe Oppbevarer bl.a Canesten og reseptbelagt hudsalve i skapet på badet der det er naturlig ja, snakker ikke om førstehjelpsskrin. Anonymkode: bdc91...073 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 19. juni #45 Del Skrevet 19. juni (endret) Ligger gjestetoalettet sånn at det er lett for andre å høre hva som foregår der? I såfall skjønner jeg at hun foretrekker et som ikke sprer lyd så godt. En annen sak er jo at om det er flere gjester samtidig, vil det jo være hensynsfult ovenfor de andre gjestene at de slipper å bruke et stinkende gjestetoalett. Har selv to bad, og ønsker jo at gjester bruker gjestebadet på den etasjen inngang og stua er, men det er kun for at gjestebadet alltid er ryddig og reint, mens på vårt eget bad med vaskemaskin og klestørk ofte er "mindre presentabelt". Vårt eget bad ligger i en annen etg, og det hender at noen spør spesifikt om å få bruke det i stdenfor. Da får de bare beskjed om at det er ok om de aksepterer klesrot ol Endret 19. juni av Sydvesta Orkana Skrivefeil 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 19. juni #46 Del Skrevet 19. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig med siste.. Er deres do mer privat plassert? Vår ekstrado er rett ved stua. Ikke kjempegøy å bruke den med besøk Anonymkode: 562d9...793 Tenker også på det. Har man mageproblemer og diaré blir det ofte en del luft og lyd. Jeg foretrekker å bruke toaletter som ligger mer privat til når jeg er dårlig i magen. Jeg vasker alltid godt etter meg da, slik at det ikke er spor etter meg. Endret 19. juni av HSV50 Toaletter. Ikke raketter 😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 19. juni #47 Del Skrevet 19. juni (endret) 44 minutter siden, Blåttvann said: Ikke hvis man har dårlig mage og lager masse lyd, da går man på toalettet som er lengst unna oppholdsrommet der alle sitter. Dette er også min erfaring, jeg har også en med kroniske mageproblemer i familien, denne personen bruker også badet i tilknytning til soverommene i en annen etasje ved besøk. Jeg bryr meg ikke om folk sniker i baderomsskapene og jeg har heller ikke tarmfobi slik at det er ikke noe problem. TS har tydeligvis ingen forståelse for svigermors helseproblem. Endret 19. juni av Kristin70 skrivefeil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 19. juni #48 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du hadde gått for å drite ned hovedbadet? Anonymkode: d5a60...674 Hvis svigermor er en som driter ned hovedbadet uten å vaske etter seg så vil det vel være like problematisk at hun driter ned gjestedoen? Her er det vel mer snakk om de usynlige bakteriene som TS mener er der og tanken på at Svigermor har bæsjet på hennes do, selv om hun ikke kan se spor etter det, som er problemet? Jeg må alltid vaske etter meg når jeg er på do, og det har aldri ramlet meg inn at jeg skulle skamme meg fordi jeg har en problematisk mage. Jeg gjør det jeg skal og sørger for at det er rent og pent etter meg hjemme. Hvis TS synes det er så ekkelt med svigermor sine toalettbesøk så får hun jo bare fortelle om sine fobier og be henne pent om å bruke gjestetoalettet. Men for min del hadde det vært fullstendig uaktuelt å bli henvist til å gå på do med kun en tynn vegg mot der alle sitter. Jeg kan love at det er uendelig mye eklere å høre lyden av diaré og luftplager enn å tenke på at noen har hatt diaré i doen. 🙄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 19. juni #49 Del Skrevet 19. juni Lukt er en annen ting. Diaré lukter som regel uendelig mye mer og vondere enn normal avføring, og man kan kvie seg for å gå på do hvis man vet at lukten kan sive ut der andre sitter. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #50 Del Skrevet 19. juni Som sagt; ingen av toalettene ligger slik til at det skal være sjenerende å bruke dem, så den eneste unnskyldningen hun har er nok at hun synes vårt private bad er finere enn gjestetoalett... Ts Anonymkode: 87f3d...f6e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 19. juni #51 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som sagt; ingen av toalettene ligger slik til at det skal være sjenerende å bruke dem, så den eneste unnskyldningen hun har er nok at hun synes vårt private bad er finere enn gjestetoalett... Ts Anonymkode: 87f3d...f6e Står det vaskemidler framme på noen av badene slik at det er mulig å vaske etter seg? Er det søppelbøtte på begge badene? Jeg synes det er heller tvilsomt at svigermor vil bruke det private badet «fordi det er finere». Med mindre gjestetoalettet er et kaldt kott uten lys da. Men kanskje svigermor er sær. Hun også. Jeg synes jo det er rimelig sært å reagere på at andre bæsjer på den private doen. Som sagt, med mindre hun virkelig bæsjer over hele doen da. Men det vil jo være er et ekkelt problem uansett hvilken do hun bæsjer på da…. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #52 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er jeg sær? Det er mye bakterier på et bad som følge av toalettbesøk, og jeg synes det er lite hyggelig å komme inn til et bad som stinker av bæsj... Vi har også mye private ting i skap og skuffer, som jeg synes er ubehagelig å tenke at folk snoker i - jeg vet ikke om man gjør det, men det er det jo ingen som kan kontrollere... Neida, hun bruker dokosten, men det stinker som sagt, og det kan være små spor på undersiden av toalettsetet feks, som jeg synes er temmelig ufyselig. Jeg føler meg aldri mindre velkommen av å bli henvist til et gjestetoalett om jeg må på do når jeg er på besøk hos noen?! Ingen av toalettene ligger slik til at det skal være sjenerende å bruke dem. Ts Anonymkode: 87f3d...f6e Nei, ts, du er ikke sær. Jeg mener at du bør være mer tydelig og låse din private toalett, selvfølgelig. Hun er frekk! Anonymkode: 84086...88c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #53 Del Skrevet 19. juni Kommer an på plasseringen. I utgangspunktet enig i at gjester skal bruke gjestetoalett, men hvis noen blir syke eller er i en tilstand der de trenger ekstra privatliv så er det innafor å bruke det toalettet som er mest for seg selv (som ofte er badet). Det at det er så grisete høres jo helt merkelig ut. Hun kan selvfølgelig noe for at det lukter, men det er helt normalt å vaske etter seg. Dette tenker jeg at samboeren din burde si til henne på tomannshånd. Anonymkode: 27026...a9a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #54 Del Skrevet 19. juni I andres hjem bruker man det toalett man får beskjed om å bruke. Anonymkode: 15ced...f43 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #55 Del Skrevet 19. juni Har dere ikke vifte på toalettene? Lukta forsvinner jo temmelig kjapt om den settes på. Anonymkode: a2d58...fa6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 19. juni #56 Del Skrevet 19. juni Man har vel gjestetoalett fordi det er til gjester?? Trodde det var normalt å henvise gjester til GJESTEtoalettet. Kanskje hun ikke tenker over det, mannen din må gir beskjed. Om hun ikke skjønner det, si rett ut at det stinker som ett helvete og at du må vaske etterpå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #57 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er jeg sær? Det er mye bakterier på et bad som følge av toalettbesøk, og jeg synes det er lite hyggelig å komme inn til et bad som stinker av bæsj... Vi har også mye private ting i skap og skuffer, som jeg synes er ubehagelig å tenke at folk snoker i - jeg vet ikke om man gjør det, men det er det jo ingen som kan kontrollere... Neida, hun bruker dokosten, men det stinker som sagt, og det kan være små spor på undersiden av toalettsetet feks, som jeg synes er temmelig ufyselig. Jeg føler meg aldri mindre velkommen av å bli henvist til et gjestetoalett om jeg må på do når jeg er på besøk hos noen?! Ingen av toalettene ligger slik til at det skal være sjenerende å bruke dem. Ts Anonymkode: 87f3d...f6e Lås døra så lenge hun er der. Du og mannen har hver deres nøkkel. Ellers må mors lille Ole snakke med mammaen sin. Anonymkode: 80c1a...db9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19. juni #58 Del Skrevet 19. juni Hva mener mannen? Dersom min mor ønsker å bruke ett spesifikt toalett, ville hun selvfølgelig fått lov til det av meg. Jeg må si at jeg blir mer og mer glad i min kone når jeg leser hva enkelte damer oppfatter som problematisk. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. juni #59 Del Skrevet 19. juni Min far bruker kun toalettet ute i gangen hos oss når han er på besøk. Funker fint det ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #60 Del Skrevet 19. juni TS… Hvorfor kan ikke mannen din si i fra? Det er hans mor. Støtter deg altså, det er unødvendig av henne å gå der når hun har et fullverdig alternativ i ny gjestedo. Anonymkode: 49a55...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå