Gå til innhold

Rembo og Linea Raffaelli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mange andre som har svart her, har jeg også fallt for disse to designerne!!

-Og endte til slutt opp med en Linnea R. kjole :)

Kjolen min

Skrevet

-Og endte til slutt opp med en Linnea R. kjole  :)

Kjolen min

LEKKER!!!

:sjarmor:

Skrevet

Må jo si at jeg synes kjolen til CurlySue78 var nydelig, og definitivt så ut som en brudekjole.

Det finnes jo masse fine kjoler der ute. Du må bare finne den som er riktig for deg! Om det ikke er en veldig tradisjonell kjole, så gjør vel ikke det noe? Du blir sikkert kjempepen uansett hva du velger. (Og slenger du på et sjør, ser du garantert ut som en brud for alle som ser deg også!)

Gjest -eline-
Skrevet

-Og endte til slutt opp med en Linnea R. kjole  :)

Kjolen min

Den kjolen er bare knallekker! ...kan spørre pent hva den koster? (djeez, jeg må slutte å lese dette forumet snart... jeg vil og! ;))

Skrevet
Den kjolen er bare knallekker! ...kan spørre pent hva den koster? (djeez, jeg må slutte å lese dette forumet snart... jeg vil og! ;))

Koster 10200,- på Diin. Har sjekket litt rundt, og jeg tror ikke man får dem så mye billigere. I Irland og Frankrike koster den eur 1200, og i Danmark kostet den 8000 nok, men m moms så blir det også 10000,-

Skrevet

Linea kjolene er nyyyyydelige ! Go for it ;)

Gjest -eline-
Skrevet
Koster 10200,- på Diin. Har sjekket litt rundt, og jeg tror ikke man får dem så mye billigere. I Irland og Frankrike koster den eur 1200, og i Danmark kostet den 8000 nok, men m moms så blir det også 10000,-

Takk, nysgjerrigheten lenge leve. Men da vet jeg hva jeg må regne med i kjolebudsjett når det blir min tur ;) ...mye kan dog skje innen den tid...

Skrevet

Linnea Raffaeli og Rembo Styling er mer og mer vanlige, det er mange som selger sine på feks finn.no

Kjempefine kjoler, spør du meg. LIker disse veldig godt. Men har likevel ikke valgt en slik kjole til bryllupsdagen min. En slik en kan jeg ha senere, når jeg feks er forlover, men da i en annen farge selvsagt.

Dessuten er det ikke alle som har riktig fasong og passform til disse kjolene, feks var ikke jeg pen i en slik kjole pga figuren min. Men de er knallfine, og har du lyst på en slik, så bruk en slik kjole i bryllupet ditt :)

Skrevet

Jeg falt også helt for Rembo første gang jeg så de. Endte opp med Flower, syns den ser litt Hulder ut. Nydelige kjoler. Og jeg tror det for meg en den typen kjole jeg må ha for at jeg skal føle meg prinsesse. Alle som har sett den hittil har vært veldig positive :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...