Floja Felíz Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 www.rembo-styling.com www.linearaffaelli.com Jeg har falt skikkelig for disse merkene og håper å finne en som passer meg til vår store dag, men er litt usikker på om de er for spesielle. Jeg ønsker meg en kjole som er litt stilig og ikke en "prinsesse-kjole", det er ikke helt min stil, men tror kanskje at mange synes disse ikker er pene nok, hvis dere skjønner hva jeg mener. Tenker meg kommentarer á la "men den er jo knørvet!" osv. Vet jo at jeg må velge det jeg har lyst på, men vil jo at familien min skal synes at jeg er fin også... Tror kanskje jeg ender opp med en av de som ikke er for ekstreme, f.eks nr. 7-8 på linea raffaelli-siden. Hva synes dere?
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har samme oppfatning som du; er selv absolutt ikke prinsesse-typen, og sikler på kjoler fra de to nevnte merkene.
Gjest vimse Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Jeg synes nå i hvert fall at det var mer enn pent nok det jeg så!!!
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har bestilt kjole fra rembo (ferline, heter den). Må bare si takk og pris for at det finnes slike flotte brudekjoler! Prøvde mange tradisjonelle kjoler også, men det føltes helt feil for meg å ha kjempestor prinsessekjole med flere meter slep Hadde sikkert snublet i det slepet etter fem minutter...Det var først da jeg prøvde på meg rembo-kjole at jeg virkelig følte meg som en brud i tillegg til å se ut som en! Velg den kjolen som føles riktig for deg! Det er din dag, og det vil synes på deg hvis du trives i kjolen tror jeg Og man kan jo heller aldri gjøre alle til lags....så i forhold til akkurat brudekjolen er det kanskje viktigst at i hvertfall du er strålende fornøyd? Lykke til !!!
~MALIN~ Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Du må velge den kjolen DU har lyst på! Familien kommer garantert til å synes du er vakker! Ingen har til dags dato våget å kalle en brud for "knørvet"! Kos deg med kjoleprøving :-D !
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har også sett på kjoler herfra, og ja, jeg er singel
Floja Felíz Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har bestilt kjole fra rembo (ferline, heter den). Må bare si takk og pris for at det finnes slike flotte brudekjoler! Prøvde mange tradisjonelle kjoler også, men det føltes helt feil for meg å ha kjempestor prinsessekjole med flere meter slep Hadde sikkert snublet i det slepet etter fem minutter...Det var først da jeg prøvde på meg rembo-kjole at jeg virkelig følte meg som en brud i tillegg til å se ut som en! Velg den kjolen som føles riktig for deg! Det er din dag, og det vil synes på deg hvis du trives i kjolen tror jeg Og man kan jo heller aldri gjøre alle til lags....så i forhold til akkurat brudekjolen er det kanskje viktigst at i hvertfall du er strålende fornøyd? Lykke til !!! ← Herlig å høre!! Og den kjole var forresten helt fantastisk!! Kan jeg spørre hva den kostet? Jeg strekker meg langt for en rembo-kjole, men kanskje ikke til himmels..
Gjest -eline- Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 (endret) De kjolene er jo bare nyyyydelige! ...jeg tror nok jeg vil ende opp med noe slikt når min tur kommer. Velg en kjole du føler deg fin i, er sikker på at alle kommer til å synes du er nydelig uansett! (obs skriveleif) Endret 14. februar 2006 av -eline-
Gjest lillelou Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Det fins sikkert dem som ikke syns du er "brudete" nok hvis du stiller i en Rembo eller Linea Raffaellikjole,men sånne tulledamer syns jeg man bare skal drite i. Selv syns jeg kjolene er helt fantastiske!
kitekatt Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 www.rembo-styling.com www.linearaffaelli.com Jeg har falt skikkelig for disse merkene og håper å finne en som passer meg til vår store dag, men er litt usikker på om de er for spesielle. Jeg ønsker meg en kjole som er litt stilig og ikke en "prinsesse-kjole", det er ikke helt min stil, men tror kanskje at mange synes disse ikker er pene nok, hvis dere skjønner hva jeg mener. Tenker meg kommentarer á la "men den er jo knørvet!" osv. Vet jo at jeg må velge det jeg har lyst på, men vil jo at familien min skal synes at jeg er fin også... Tror kanskje jeg ender opp med en av de som ikke er for ekstreme, f.eks nr. 7-8 på linea raffaelli-siden. Hva synes dere? ← Helt fantastiske kjoler. Valgte selv en Pronovias Tapiz som heller ikke er en typisk prinsessekjole. Den er også "knørvet" i stoffet. Er helelr ikke typen til pen-pene maggie sottero kjoler feks Hadde jeg ikke endt opp med den jeg har, hadde det antageligvis blitt noe fra en av de to designerene du nevner.
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 Eg får sydd meg ein "krøllete" Rembo-inspirert kjole, od den blir nyyyydeleg!!!! Syns det er kjekt å velge noko ikkje ALLE andre har liksom.. Dessutan blir ein finast i noko ein trivest i!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 14. februar 2006 #12 Skrevet 14. februar 2006 Jeg henger meg på her - gå for det du vil ha! Selv skal jeg som tidligere nevnt ha knelang 50-talls kjole. Det synes jeg er så fint!
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #13 Skrevet 14. februar 2006 Selv skal jeg som tidligere nevnt ha knelang 50-talls kjole. Det synes jeg er så fint! ← Det er knall-fint!!!!!!
Rennic Skrevet 14. februar 2006 #14 Skrevet 14. februar 2006 Jeg syns de kjolene er rå kule.. Kunne godt tenkt meg en slik selv, men de er ikke helt egnet for min kroppsfasong. Jeg har valgt meg en "prinsessekjole" fra Benjamin Roberts. Jeg er ikke noen kjole-jente til vanlig, men jeg følte meg helt fantastisk med den så det er det viktigste. At man føler at det er RIKTIG, hva andre skulle mene er ikke ditt problem he he
Isa Naemi Skrevet 14. februar 2006 #16 Skrevet 14. februar 2006 Sats på din egen smak du! Jeg har kjøpt Rembo-kjole, Froline, og mamma elsker den!! Hun ser at det er min stil og syntes jeg var fin i den - og det var nok for henne!! I tillegg til at det er fantastiske kjoler, selvsagt
Saeria Skrevet 14. februar 2006 #17 Skrevet 14. februar 2006 Jeg elsker Rembo kjolene! Jeg er heller ikke typen som kan gifte meg i en prinsessekjole. Det er fint på mange, men det er ikke meg og kler ikke meg. Velg den kjolen du ønsker. Det er som Veslo sier, den du blir finest i.
Gjest *Gjest Skrevet 14. februar 2006 #18 Skrevet 14. februar 2006 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å gå for en kjole fra linea rafaelli, men så fant jeg en annen som er helt annen stil. Jeg kikket på linea kjolene i flere år frem til nå når vi endelig skal ta steget ut... Skal ikke være redd for hva andre syns, for det er du som skal ha den på.. Og de er kjempevakre!!! Min kjole kan du se først i tråden vis frem kjolene deres et stykke lenger bak... Lykke til uansett kjole!!
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 14. februar 2006 #19 Skrevet 14. februar 2006 Herlig å høre!! Og den kjole var forresten helt fantastisk!! Kan jeg spørre hva den kostet? Jeg strekker meg langt for en rembo-kjole, men kanskje ikke til himmels.. ← Takk for kjole-komplimentet! Jeg måtte strekke meg lenger enn jeg opprinnelig hadde tenkt for denne kjolen...Ikke helt til himmels,kanskje - men ikke langt unna heller synes jeg . Rembokjolene ligger stort sett i pris fra 8 - 12 000 kr, mens jeg gir 13 500 for min Nesten litt flaut det der! Endte altså opp med å legge til en ekstra pott i budsjettet for kjole...Og når jeg har blitt godt gift i april så får jeg vel se om jeg ikke kan finne frem til en sommerbrud som vil ha kjolen min
*Emma* Skrevet 14. februar 2006 #20 Skrevet 14. februar 2006 DU må ha en kjole som DU liker og som Du føler deg vel i!!! Jeg er en sånn prinsesse som "MÅ" ha stor maggie sottero kjole......for meg blir det like utenkelig å ha en slik" moderene kjole" og jeg hadde ikke følt meg vel om noen fortelte meg at jeg måtte ha det. Akurat som du ikke hadde følt deg vel om du skulle "leke prinsesse".... Kjøp det du vil ha - det er du som er bruden! Og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå