Martelè Skrevet 18. juni 2024 #1 Skrevet 18. juni 2024 KG-forumet har en god del usunt innhold, ja til og med borderline umoralsk. Jeg ser mye bisarr på akkurat denne delen av forumet. Og da tenkte jeg det kunne være interessant å spørre dere, om de svarene dere har fått her faktisk har hjulpet dere i dating? Eller kanskje det har gjort ting verre? Diskuter 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Det stiller min kjedsomhet. Det har også kvesset pennen min over tid. Tastaturfingeren om du vil. Anonymkode: 48661...d6d 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 Ja! Jeg hadde aldri visst alt jeg vet om ivf behandlingne jeg går igjennom hvis det ikke var for KG, for det er bare en bitteliten del legene har fortalt meg om. Anonymkode: 99358...945 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Skrevet 18. juni 2024 Ja. Andre lurer på det samme som jeg. Tidsfordriv. Liker å se hva/hvordan andre svarer. Anonymkode: 0c7c5...2b7 1
Sparkling_Pink Skrevet 18. juni 2024 #5 Skrevet 18. juni 2024 Jeg ble i sin tid rådet her inne til å ikke gjennomføre prosjektet mitt med å gi komplementer til fremmede. Motivet mitt var å komme over bariæren det var for meg å greie å si noen ting i det hele tatt til folk jeg opplevde som tiltrekkende. Jeg gjennomførte, ble klokere på å gi komplementer og fikk meg kjærest på at jeg greide å få til samtale med en jeg fann tiltrekkende. Stort mer husker jeg ikke å ha spurt om. Andre tilbakemeldinger har vært ymse. Det har vært nyttig for meg i den forstand at jeg stiller litt sterkere i å stå for mine egne valg og verdier. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #6 Skrevet 18. juni 2024 Jeg har til tider fått gode råd. Men for det meste har det vært svada og hobbypsykologer som ikke aner hva de snakker om. Anonymkode: 800b6...17e 1
Pingvinen Skrevet 19. juni 2024 #7 Skrevet 19. juni 2024 For meg er dette rent tidsfordriv og underholdning. 1
Phoenix Heart Skrevet 19. juni 2024 #8 Skrevet 19. juni 2024 Pingvinen skrev (5 minutter siden): For meg er dette rent tidsfordriv og underholdning. Samme her.
Granskudd Skrevet 19. juni 2024 #9 Skrevet 19. juni 2024 Det minner meg på at andre har ordentlige problemer å tenke på, litt perspektiv i livet i en ellers kjedelig hjemmekontor-dag. For eksempel ting som "Jeg synes andre foreldre gjør så mye feil, skal jeg melde ett sted", eller "mannen min er så slem som ikke forstår mitt perspektiv uten har jeg sagt noe" På den seriøse siden, så er det godt med litt ulike input - men jeg tror at de fleste hadde hatt godt av å tenke på at når man spør om seriøse ting på forumet, vet man ikke verdigrunnlaget til den som svarer, så man bør være kritisk til de rådene man får.
carlberner1 Skrevet 19. juni 2024 #10 Skrevet 19. juni 2024 11 minutter siden, Granskudd said: "mannen min er så slem som ikke forstår mitt perspektiv uten har jeg sagt noe" På den seriøse siden, så er det godt med litt ulike input - men jeg tror at de fleste hadde hatt godt av å tenke på at når man spør om seriøse ting på forumet, vet man ikke verdigrunnlaget til den som svarer, så man bør være kritisk til de rådene man får. Der traff du! Bytt ved behov "mannen" med nabo, trafikant, hund, marsvin, klassekamerat, barn, kone, foreldre, og så bortetter. Og vær kilden bevisst, ja. Det kommer gullkorn ut av Internetten, men ikke nødvendigvis
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #11 Skrevet 19. juni 2024 Bare for underholdningen Anonymkode: efcaa...cd3
William_S Skrevet 19. juni 2024 #12 Skrevet 19. juni 2024 (endret) Noen deler av forumet er bedre enn andre. Men samtidig så er det greit å vite at dette er et diskusjonsforum og ingen eksakt vitenskap, så hva man får av råd og tips osv bør man nå være litt kritisk til. Jeg sier ikke at råd og tips man får er nødvendigvis feil , men at man bør være kritisk til det man får av råd og tips på internett på generelt grunnlag. Endret 19. juni 2024 av William_S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå