Gå til innhold

Har Kvinneguiden egentlig vært til hjelp for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

KG-forumet har en god del usunt innhold, ja til og med borderline umoralsk.
Jeg ser mye bisarr på akkurat denne delen av forumet. Og da tenkte jeg det kunne
være interessant å spørre dere, om de svarene dere har fått her faktisk har hjulpet dere i dating?
Eller kanskje det har gjort ting verre? Diskuter 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det stiller min kjedsomhet. Det har også kvesset pennen min over tid. Tastaturfingeren om du vil.

Anonymkode: 48661...d6d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg hadde aldri visst alt jeg vet om ivf behandlingne jeg går igjennom hvis det ikke var for KG, for det er bare en bitteliten del legene har fortalt meg om. 

Anonymkode: 99358...945

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Andre lurer på det samme som jeg.

Tidsfordriv.

Liker å se hva/hvordan andre svarer. 

Anonymkode: 0c7c5...2b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble i sin tid rådet her inne til å ikke gjennomføre prosjektet mitt med å gi komplementer til fremmede. Motivet mitt var å komme over bariæren det var for meg å greie å si noen ting i det hele tatt til folk jeg opplevde som tiltrekkende. Jeg gjennomførte, ble klokere på å gi komplementer og fikk meg kjærest på at jeg greide å få til samtale med en jeg fann tiltrekkende.

Stort mer husker jeg ikke å ha spurt om. Andre tilbakemeldinger har vært ymse. Det har vært nyttig for meg i den forstand at jeg stiller litt sterkere i å stå for mine egne valg og verdier.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har til tider fått gode råd. Men for det meste har det vært svada og hobbypsykologer som ikke aner hva de snakker om. 

Anonymkode: 800b6...17e

• Nyttig 1
Skrevet

For meg er dette rent tidsfordriv og underholdning. 

• Liker 1
Skrevet
Pingvinen skrev (5 minutter siden):

For meg er dette rent tidsfordriv og underholdning. 

Samme her.

Skrevet

Det minner meg på at andre har ordentlige problemer å tenke på, litt perspektiv i livet i en ellers kjedelig hjemmekontor-dag. For eksempel ting som "Jeg synes andre foreldre gjør så mye feil, skal jeg melde ett sted", eller "mannen min er så slem som ikke forstår mitt perspektiv uten har jeg sagt noe" ;)

På den seriøse siden, så er det godt med litt ulike input - men jeg tror at de fleste hadde hatt godt av å tenke på at når man spør om seriøse ting på forumet, vet man ikke verdigrunnlaget til den som svarer, så man bør være kritisk til de rådene man får.

Skrevet
11 minutter siden, Granskudd said:

"mannen min er så slem som ikke forstår mitt perspektiv uten har jeg sagt noe" ;)

På den seriøse siden, så er det godt med litt ulike input - men jeg tror at de fleste hadde hatt godt av å tenke på at når man spør om seriøse ting på forumet, vet man ikke verdigrunnlaget til den som svarer, så man bør være kritisk til de rådene man får.

Der traff du! Bytt ved behov "mannen" med nabo, trafikant, hund, marsvin, klassekamerat, barn, kone, foreldre, og så bortetter.

Og vær kilden bevisst, ja. Det kommer gullkorn ut av Internetten, men ikke nødvendigvis :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bare for underholdningen 

Anonymkode: efcaa...cd3

Skrevet (endret)

Noen deler av forumet er bedre enn andre. Men samtidig så er det greit å vite at dette  er et diskusjonsforum og ingen eksakt vitenskap, så hva man får av råd og tips osv bør man nå være litt kritisk til. Jeg sier ikke at råd og tips man får er nødvendigvis feil , men at man bør være kritisk til det man får av råd og tips på internett på generelt grunnlag.

Endret av William_S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...