AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #1 Skrevet 18. juni 2024 Skal forsøke gjøre historien kort. Min kjæreste har svært få kvinnelige venner, men noen få. En av dem har jeg ikke god magefølelse på. For det første har jeg fått høre hun ville prøvd seg på min partner, folk i demmes gjeng tolker hennes signaler som å prøve seg på andre tiltross for at hun selv har kjæreste(som hun har vært utro med.) Jeg synes hun oppsøker min partner ofte, dem tuller mye sammen. De snapper og en del. Ser hun har han på sin første plass på snap. En gang var dem sammen på do på en fest og det gjorde meg 10x mer usikker på egentlig begge. selv om de kun snakka, viser bare hun ikke respekterer meg? Jeg liker det ikke. De har ikke vært så lenge venner. Det er ekkelt. Har forsøkt sagt til han dette og at jeg synes det er vanskelig, men han går i forsvarmodus ovenfor henne. Han blir lei fordi jeg tar dette opp. Fordi jeg ikke stoler på han- selv om hun ville prøvd seg og at det uansett ikke er tilfellet at hun gjør. Er bare vennskap. Føler ikke han anerkjenner mine følelser og har det veldig tungt på grunn av det. Men er jeg kanskje for streng med han som ber om at de ikke har så mye kontakt? 😔 burde jeg stole på dem begge og la det være med hva det er.. Anonymkode: c6baa...4d6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Spør ham - "er det da greit for deg om jeg får en ny mannlig kompis som har en historie med å være utro mot sin kjæreste, og at han blir den jeg kommuniserer mest med på snap, også greit at han og jeg forsvinner sammen med på do når vi er på fester?" Jeg tipper at kjæresten din mener det ville vært helt uakseptabelt... Jeg hadde ikke stolt på ham. Men om han likevel ikke har noe mer enn vennskap med henne, så har han uansett for dårlige sosiale antenner til at jeg hadde orket å være sammen med ham. Anonymkode: d6fb4...2ed 5 2
Sofie Maria Skrevet 18. juni 2024 #4 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Skal forsøke gjøre historien kort. Min kjæreste har svært få kvinnelige venner, men noen få. En av dem har jeg ikke god magefølelse på. For det første har jeg fått høre hun ville prøvd seg på min partner, folk i demmes gjeng tolker hennes signaler som å prøve seg på andre tiltross for at hun selv har kjæreste(som hun har vært utro med.) Jeg synes hun oppsøker min partner ofte, dem tuller mye sammen. De snapper og en del. Ser hun har han på sin første plass på snap. En gang var dem sammen på do på en fest og det gjorde meg 10x mer usikker på egentlig begge. selv om de kun snakka, viser bare hun ikke respekterer meg? Jeg liker det ikke. De har ikke vært så lenge venner. Det er ekkelt. Har forsøkt sagt til han dette og at jeg synes det er vanskelig, men han går i forsvarmodus ovenfor henne. Han blir lei fordi jeg tar dette opp. Fordi jeg ikke stoler på han- selv om hun ville prøvd seg og at det uansett ikke er tilfellet at hun gjør. Er bare vennskap. Føler ikke han anerkjenner mine følelser og har det veldig tungt på grunn av det. Men er jeg kanskje for streng med han som ber om at de ikke har så mye kontakt? 😔 burde jeg stole på dem begge og la det være med hva det er.. Anonymkode: c6baa...4d6 på do sammen - not okay under noen omstendigheter!! hadde klikka 🤪. snap -kommer helt an på tonen og hva som prates om tenker jeg. at de er venner og tuller er greit tenker jeg så lenge han vet hvor grensene går. generelt ville jeg sagt stol på magefølelsen din, men kan å skjønne at han blir litt oppgitt og trist at du mistenker han hvis det faktisk er sånn at de ikke har gjort noe galt.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Skrevet 19. juni 2024 Si at det er ok så lenge du også alltid får de snappend de sender hverandre - at dere tre blir en gruppe på snap, og at du også vil være med når hun skal på do. Hvis han syns det er problemfritt kan du si det er greit, hvis ikke…. Neida, men jeg syns dette høres ikke bra ut, jeg hadde hatet der og vurdert å finne meg en annen å være sammen med (høres ut som dere er unge) Anonymkode: e5658...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå