AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #1 Del Skrevet 18. juni 2024 Av kuriositet; er det gjensidig «bestevenner»? 😊 BFs They’re one of your Best Friends! You send a lot of Snaps to this Snapchatter, but they’re not your #1 Best Friend. Så hvis Ole og Lars chatter, og Ola har denne smileyen bak navnet til Lars på sin snap. Har da Lars samme smileyen på Ole, men på sin egen snap? Noen som skjønte den.. Er det gjensidig liksom? Anonymkode: 1b5f9...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #2 Del Skrevet 19. juni 2024 Ingen som vet og kan stille nysgjerrigheten min? Anonymkode: 1b5f9...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #3 Del Skrevet 19. juni 2024 Er jo ikke sikkert det er gjensidig. Jeg har en person på snap som jeg snapper med hele tiden, men jeg snapper nesten ikke med noen andre. Personen vil derfor naturligvis havne øverst på lin liste. Motparten kan jo derimot snappe mer enn meg og med fler og dermed ha noen andre øverst på sin liste. Anonymkode: f80e4...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Del Skrevet 19. juni 2024 Om du har det smiletegnet, så er dere bestevenner ja. Det vil si; du er en av de 8 bestevennene. Ja, det vil si at om Ola har den bak navnet på Lars, så har Lars den bak navnet på Ola også. Du kan ikke være beste venn med en som ikke har deg som det. UNNTAKET ER om du har snapchat+, om Ola har snapchat+ kan han ha bestevenn smiletegnet på Lars, uten at Lars har Ola som sin beste venn. Anonymkode: afcb5...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #5 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er jo ikke sikkert det er gjensidig. Jeg har en person på snap som jeg snapper med hele tiden, men jeg snapper nesten ikke med noen andre. Personen vil derfor naturligvis havne øverst på lin liste. Motparten kan jo derimot snappe mer enn meg og med fler og dermed ha noen andre øverst på sin liste. Anonymkode: f80e4...ef2 Derfor jeg lurer, men nå kom det jo to svar som går i mot hverandre… Og da er jeg like usikker på hva som er korrekt? Anonymkode: 1b5f9...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du har det smiletegnet, så er dere bestevenner ja. Det vil si; du er en av de 8 bestevennene. Ja, det vil si at om Ola har den bak navnet på Lars, så har Lars den bak navnet på Ola også. Du kan ikke være beste venn med en som ikke har deg som det. UNNTAKET ER om du har snapchat+, om Ola har snapchat+ kan han ha bestevenn smiletegnet på Lars, uten at Lars har Ola som sin beste venn. Anonymkode: afcb5...3f6 Ikke Snapchat+ så vidt meg bekjent, men nå sies dette i mot det innlegget over, så jeg er like usikker 🤭 Anonymkode: 1b5f9...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #7 Del Skrevet 19. juni 2024 Ja hvis du har smiley så har den andre også smiley. Anonymkode: 4a002...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #8 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er jo ikke sikkert det er gjensidig. Jeg har en person på snap som jeg snapper med hele tiden, men jeg snapper nesten ikke med noen andre. Personen vil derfor naturligvis havne øverst på lin liste. Motparten kan jo derimot snappe mer enn meg og med fler og dermed ha noen andre øverst på sin liste. Anonymkode: f80e4...ef2 Hvis han er av bestevennene dine så er du en av hans bestevenner på snap. Anonymkode: 4a002...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå