Gjest Gjest_martine_* Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 hei alle sammen:) jeg er ei 19 år gammel jente som har grublet over noe en liten stund nå. i september havnet jeg på flørtern med en fyr. vi har fulgt hverandre hjem noen ganger etter fest og havnet i senga. vi møttes igjen etter jul og havnet igjen på nachspiel sammen. denne gangen la jeg merke til at han begynte å (små)skjelve da vi skulle sette i gang (altså, under forspillet)....vet ikke hvordan jeg skal forklare det. jeg tror ikke det var fordi han var nervøs. er det bare en gutteting som betyr at han var veeldig kåt? følte liksom ikke for å stoppe å spørre heller. det var ikke noe sånt under selve samleiet. bare helt på begynnelsen da vi rotet, kledde av hverandre og befølte hverandre. jeg har liksom ikke hatt så mange sex-partnere, så dette gjorde meg litt nysgjeriig. altså, dette med skjelvingen. vi er uansett ikke sammen nå, så det er ikke så farlig. men greit å vite
Gjest Elfrida Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Tror du er inne på svaret selv, han var nok litt nervøs, oppspilt og kåt.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Jeg skjelver ofte når jeg er kjempekåt med en ny kvinne/mann, gjerne kombinert med nervøsitet. Jeg glir inn i en transe på en måte under sexen, hvor alle sansene bare oppsluker meg. Jeg føler så mye, og det hender jeg skjelver.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Var nok fordi han var kåt. Utrolig herlig å kjenne at han er så kåt at han skjelver.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 oi, her var d mange gode svar:) takk takk folkens!!!! dere er til stor hjelp. hmm, men jeg tror ikke han frøs...haha;) klem fra martine
DrDexter Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 Når jge er kåt merker jeg at det prikker i hele meg og jeg småskjelver litt, dette skjer fremdeles når jeg skal ha sex med dama (vært sammen i snart 9 mnd) og det gjerne har vært en liten stund siden sist (2uker+). Han var nok ikke nervøs, bare veldig opphisset
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #9 Skrevet 17. februar 2006 Har å hatt det sånn,kjempedeilig følelse
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #10 Skrevet 17. februar 2006 Jeg skjelver ofte når jeg er kjempekåt med en mann. Jeg glir inn i en transe på en måte under sexen, hvor alle sansene bare oppsluker meg. Jeg føler så mye, og det hender jeg skjelver. ← Helt normalt. Sier meg enig i denne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå