Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er snill som dagen er lang, han hjelper til hjemme med husarbeid, han bidrar økonomisk, og han er alltid blid og hyggelig. Men du verden for en kjedelig og uinteressant mann han er!! 😩 Han snakker kun om interessen sin hver gang han snakker. Han søker internett opp og ned og ut og inn etter bildeler, biler, motorer og felger i timesvis hver dag, og holder lange foredrag om alt han har funnet etterpå. Han snakker ALDRI om noe annet enn bilrelaterte ting, og jeg er så fryktelig lei! 
Jeg har prøvd å si dette til han, prøver å snakke om andre ting, men han skal kun snakke om dette! Jeg er glad i han, men jeg tror faktisk ikke jeg holder ut denne kjedelige mannen lengre snart! 
Er det jeg som er sær kanskje? 

Anonymkode: 5d5a4...96b

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes ikke du er sær. Mer fascinert over at du ikke oppfattet dette første måneden med dating 🙈

Kanskje det aller viktigste med min kjæreste er at vi kan snakke om alt. Han er interessert i samfunn, politikk, sport, historie, musikk, verdensøkonomien osv. 

Hadde blitt kjedelig om han ikke var generelt opplyst og interessert i å snakke med meg om det som rører seg.

Anonymkode: 6d5b1...1b7

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt valide følelser du har. Man tilbringer gjerne mye tid med partneren sin. Om du ikke er interessert i biler, så er det klart at forholdet blir uinteressant i lengden. Når forelskelsen har avtatt, er det gjerne noen felles interesser som er med på å binde forholdet. 

Anonymkode: f358f...36b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør alltid om minst fem litt dypere temaer på første date, så slipper man å ende opp med de enkleste av de enkleste.

Anonymkode: b1d57...a80

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Spør alltid om minst fem litt dypere temaer på første date, så slipper man å ende opp med de enkleste av de enkleste.

Anonymkode: b1d57...a80

En sånn besserwisser kommentar hjelper ikke Ts der hun er i dag

Anonymkode: f358f...36b

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han er snill som dagen er lang, han hjelper til hjemme med husarbeid, han bidrar økonomisk, og han er alltid blid og hyggelig. Men du verden for en kjedelig og uinteressant mann han er!! 😩 Han snakker kun om interessen sin hver gang han snakker. Han søker internett opp og ned og ut og inn etter bildeler, biler, motorer og felger i timesvis hver dag, og holder lange foredrag om alt han har funnet etterpå. Han snakker ALDRI om noe annet enn bilrelaterte ting, og jeg er så fryktelig lei! 
Jeg har prøvd å si dette til han, prøver å snakke om andre ting, men han skal kun snakke om dette! Jeg er glad i han, men jeg tror faktisk ikke jeg holder ut denne kjedelige mannen lengre snart! 

Jeg synes dette virker som en bagatell som kan forandres. Han er snill, hjelper med praktiske ting og er på godt humør. Det er jo et bra utgangspunkt! Det er mer enn mange andre kvinner har, tenkt på alle som er sammen med narcissister eller liknende, som blir dårlig behandlet psykisk/fysisk. For å sette det på spissen. Har du forsøkt å fortelle ham at det blir litt for lite variasjon i samtaleemner?

Endret av Mayer
  • Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Autismespekteret? #særinteresser

Anonymkode: f66fb...54f

AnonymBruker
Skrevet

Bare å bytte ut fyren. Han blir ikke noe mer spennende. Du kommer til å bo i en blokk resten av livet og alle pengene gikk til en gammel BMW.

Anonymkode: 6cf43...158

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bare å bytte ut fyren. Han blir ikke noe mer spennende. Du kommer til å bo i en blokk resten av livet og alle pengene gikk til en gammel BMW.

Anonymkode: 6cf43...158

Jeg er redd du har rett 🫣

ts

AnonymBruker
Skrevet

Men TS, kom dette som en overraskelse? Skulle tro du nettopp hadde møtt fyren, men du visste vel hvem du ble kjæreste med? Hva fikk deg til å ville bli det?

Anonymkode: 8f3af...645

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er så problemet ?

Anonymkode: de72c...f5d

Skrevet

Bare å starte prosessen. Kjedelig for han å bli lurt i flere år fremover. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var avstandsforelsket i en 6 år eldre fyr gjennom gjennom hele ungdomskolen og videregående..men han så (naturlig nok) ikke min vei før jeg ble voksen (20 år). Jeg ble overlykkelig da han viste sin interesse og vi begynte å date! Han var også snill som dagen er lang, kjekk å se på, god i senga og en generelt "godgutt" som jeg følte meg heldig over å ha kapret..helt til moren min en dag kommenterte at han prater jo bare om mat. DA gikk det opp for meg at personligheten hans egentlig var dørgende kjedelig og absolutt ikke kompatibel med min:PVi rakk å være sammen et års tid før jeg innså realiteten..og jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke ble uplanlagt gravid eller noe slikt, for da hadde jeg vel sittet i saksa..

Har egentlig ikke noen råd å komme med, ville bare dele for å vise hvor lett det er å bli "fanget" i et forhold som ikke er direkte dårlig, men heller ikke særlig bra. Synes du ikke partneren din er en genuint spennende person, så er det rett og slett ikke bra nok, etter min mening!

Anonymkode: 135af...58b

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 22.46):

Jeg reagerer på hvorfor du ikke brydde deg om dette da dere datet?🙈 100% sikker var han lik da. 

Jeg kunne aldri vært sammen med en som ikke utfordret meg mentalt altså interesser og gode samtaler.

Anonymkode: 5d24b...2ab

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mayer skrev (7 timer siden):

Har du forsøkt å fortelle ham at det blir litt for lite variasjon i samtaleemner?

Ts skrev: Jeg har prøvd å si dette til han, prøver å snakke om andre ting, men han skal kun snakke om dette!

Anonymkode: e0710...05b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da syns jeg nesten du skal spleise han med en dame som er like opptatt av bil som han, og gå videre.

Meld han inn i en bilklubb.

Anonymkode: e3ae8...a75

AnonymBruker
Skrevet

Bilpraten forsvinner nok ikke. Gutter og biler..just saying. 

Anonymkode: 4754b...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Min er også litt kjedelig men jeg har vert gift før og verdsetter han jeg er gift med nå. Jeg drar i gang samtaler om ting jeg liker og han om det han liker. Du kan jo forsøke å bytte samtaleemne, det funker her. Det er myyye jobbsnakk her.

Anonymkode: 3d8a0...a96

Skrevet

Jeg kan også snakke om biler til kona, kanskje i verste fall lastebiler. Men det får da være grenser..

Jeg har like mye utbytte av å komme med råd og involvere meg i konas utakknemlige venninne-flokk..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 22.46):

Møtte en sånn en. Kunne bare snakke om fotball, helst "sin" klubb.

Vi møttes tre ganger.

Hvordan klarte du å flytte sammen med en du ikke kan prate skikkelig med?? Hva var det du falt for, når han kun kan prate om biler? 

Anonymkode: c6835...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...