AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #21 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fortell meg gjerne hva jeg tjener på å juge om det. Jeg har alltid et pillebrett liggende løst i sekken og jeg har aldri blitt stoppet. Og igjen skulle jeg blu stoppet meg så har jeg resept liggende på helsenorge. Og det at du tviler på det ødelegger ikke akkurat nattesøvnen min😉 Anonymkode: 1dc7b...f3f Uten resept snakket jeg om jo Anonymkode: 26b1a...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #22 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg må ta med medisiner på fly, i tilfelle kofferten ikke skulle komme helt fram (har opplevd det før..). Jeg ser at man må ha med originalpakning fra apotek på medisinene, eller resept fra legen. Holder det å logge seg inn på helsenorge og vise resepter hvis de ber om det? Man har jo ikke resepter i papirform lenger? Anonymkode: 8c45d...fd7hvis du har A og B prpreparat skriver APOTEKET eget skriv m stempel. Men ha m orginal esken uansett Anonymkode: 3c0be...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #23 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg reiser mye. I Europa er jeg ganske avslappet. Jeg har til og med reist med en stor mappe full med sprøyter og mer. Da sikkerhetskontrolløren åpnet mappa sa jeg bare IVF, og han la den ned igjen uten å sjekke noe som helst. I Asia og Amerikanske kontinent ville jeg tatt med resept på print. Men også der har jeg alltid et brett med paracett i veska, uten pakning. Anonymkode: 4c95f...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #24 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud og hissig folk skal bli for en enkelt kommentar🙄 Anonymkode: 1dc7b...f3f Det var ikke hissig i det hele tatt, men helt legitime spørsmål i en debatt. Det er kjempestrengt regelverk rundt a-preparater, så å spørre hvorfor du tror det er slik hvis man bare kan logge inn på helsenorge.no er ikke akkurat hissig. Hadde det vært så enkelt så hadde det jo spart apoteker og reisende mye tid ift dokumentasjon, det er jo en grunn til at det ikke går. Anonymkode: ab22e...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #25 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Uten resept snakket jeg om jo Anonymkode: 26b1a...baf Kanskje greit å lese kommentarer ordentlig da før du bestemmer deg for å legge igjen et svar. Anonymkode: 1dc7b...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå