Gå til innhold

Har dere deltatt på organisert speed-dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var det? Og fant dere kjæreste? Kunne du gjort det igjen? 

Fortell gjerne litt om opplevelsen da jeg vurderer å melde meg på😄

Anonymkode: 83cb6...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvordan var det? Og fant dere kjæreste? Kunne du gjort det igjen? 

Fortell gjerne litt om opplevelsen da jeg vurderer å melde meg på😄

Anonymkode: 83cb6...b8c

Det gjør jeg og 😄

Anonymkode: 2ca04...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkastet tid. Havnet tilfeldigvis på noe slikt en gang på en bar vi var på i studietiden for mange år siden, og det var totalt bortkastet for alle involverte virket det som.

Og ettersom hva jeg har lest om det i senere år så ender det ofte opp med en haug av kvinner, og noen få menn som ikke har luktet lunta på hvor bortkastet dette er enda. Og da skulle man jo tru at disse få mennene har det som plommen i egget og kan velge og vrake, men slik er det altså ikke. Ingen av kvinnene velger disse mennene og på neste treff uteblir vel disse også. Også klager kvinnene etterpå om hvor få menn som dukket opp, selv om de altså dumpet de få som faktisk dukket opp...

Anonymkode: c5f71...68e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan var det? Og fant dere kjæreste? Kunne du gjort det igjen? 

Fortell gjerne litt om opplevelsen da jeg vurderer å melde meg på😄

Anonymkode: 83cb6...b8c

Hørtes veldig 90-talls ut. Forgjengeren til Tinder😄

Jeg har ikke vært på noen av delene. Fant mannen min på naturlig måte ute i virkeligheten.

Anonymkode: 63283...c2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bortkastet tid. Havnet tilfeldigvis på noe slikt en gang på en bar vi var på i studietiden for mange år siden, og det var totalt bortkastet for alle involverte virket det som.

Og ettersom hva jeg har lest om det i senere år så ender det ofte opp med en haug av kvinner, og noen få menn som ikke har luktet lunta på hvor bortkastet dette er enda. Og da skulle man jo tru at disse få mennene har det som plommen i egget og kan velge og vrake, men slik er det altså ikke. Ingen av kvinnene velger disse mennene og på neste treff uteblir vel disse også. Også klager kvinnene etterpå om hvor få menn som dukket opp, selv om de altså dumpet de få som faktisk dukket opp...

Anonymkode: c5f71...68e

Men det du snakker om var kanskje mer tilfeldig og ikke så godt organisert? 

Der hvor jeg vurderer å melde meg på er det like mange menn som damer og man betaler relativt mye for å være med så det er ikke noe man bare tilfeldigvis dumper borti.  

Men takk for svar og jeg ønsker gjerne å høre flere erfaringer😄

HI

Anonymkode: 83cb6...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer har jo ikke akkurat problemer med å møte en mann, kun problemer med å møte en mann som er bra nok for de. Er ikke slik at speed dating kun har toppkvalitet menn, det blir som Tinder, de fleste er uinteressante for damer. Så da er ingen bra nok for damene, og for mennene er det ingen som vil ha de.

Så da spør jeg: hva er vitsen med å dra på et arrangement for å bli avvist av 10stk på én kveld?

Anonymkode: 673fa...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men det du snakker om var kanskje mer tilfeldig og ikke så godt organisert? 

Der hvor jeg vurderer å melde meg på er det like mange menn som damer og man betaler relativt mye for å være med så det er ikke noe man bare tilfeldigvis dumper borti.  

Men takk for svar og jeg ønsker gjerne å høre flere erfaringer😄

HI

Anonymkode: 83cb6...b8c

Vet ikke hvor godt organisert det var i utgangspunktet. Men var tilfeldig for oss ja. Vi var tilfeldigvis innom et utested en helg som hadde to etasjer, også fikk vi vite at det visstnok var noe slik speeddating i andreetasjen akkurat da så vi gikk opp dit. Så var det noen minutter på bordet med hver av damene som var der, uten å få noe som helst ut av det egentlig. Ble nesten bare et kjapp forhørs intervju aktig greie med hver. Og det virket ikke som at noen av de andre fant seg noe der heller.

Anonymkode: c5f71...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Damer har jo ikke akkurat problemer med å møte en mann, kun problemer med å møte en mann som er bra nok for de. Er ikke slik at speed dating kun har toppkvalitet menn, det blir som Tinder, de fleste er uinteressante for damer. Så da er ingen bra nok for damene, og for mennene er det ingen som vil ha de.

Så da spør jeg: hva er vitsen med å dra på et arrangement for å bli avvist av 10stk på én kveld?

Anonymkode: 673fa...5a3

Mange damer har problemer med å møte menn, fordi de vil møte mannen sin ansikt til ansikt og da trenger arenaer å finne han på. 

Jeg har ingen arena med potensielle menn, å det er dystert, vet ikke hvor jeg skal lete for liker ikke å være blandt for mange fullefolk 😅

 

Å du blir ikke avvist av 10 stykk, for du liker ikke 10 stykk. Da liker du dem ikke, om det betyr så lite for deg at du bare kan ta hvem som helst av dem.

Anonymkode: 85dde...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Damer har jo ikke akkurat problemer med å møte en mann, kun problemer med å møte en mann som er bra nok for de. Er ikke slik at speed dating kun har toppkvalitet menn, det blir som Tinder, de fleste er uinteressante for damer. Så da er ingen bra nok for damene, og for mennene er det ingen som vil ha de.

Så da spør jeg: hva er vitsen med å dra på et arrangement for å bli avvist av 10stk på én kveld?

Anonymkode: 

Er jo ikke slik at vi damer kan få hvem vi vil og at ingen er bra nok. Men man må jo selvfølgelig ha en gjensidig kjemi og tiltrekning dersom det skal bli noen romantisk relasjon. Man tar jo ikke noen kun fordi de har pust og penis liksom😉  At du opplever at ingen vil ha deg er jo synd men da har du nok ikke truffet noen som er rett for deg enda😄 

Anonymkode: 83cb6...b8c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å ha realistiske forventninger i forhold til hvem du kan møte der. De som har mest draget av begge kjønn trenger ikke gå på sånt... Så vær forberedt på at man vil møte de som er på ditt eget nivå eller under (de fleste overvurderer seg selv litt der). Hvis man er åpen for å finne gull blandt disse så tror jeg man kan lykkes. Men jeg tror mange blir skuffet fordi de forventer å kunne plukke på øverste hylle.

Anonymkode: 3c8c8...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var bortkastet tid og penger. Det var kun ei dame der av 12 stk, som jeg i det hele tatt kunne vurdert å treffe igjen og hun ville ikke treffe meg. Nettdating fungerer bedre for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel2018 skrev (2 minutter siden):

Ja, det var bortkastet tid og penger. Det var kun ei dame der av 12 stk, som jeg i det hele tatt kunne vurdert å treffe igjen og hun ville ikke treffe meg. Nettdating fungerer bedre for min del. 

Det er jo helt normalt! 

App har gjort folk så utålmodige og urealistiske. Det er sjelden mange i et rom hvor du er åpen for alle, å det er ikke sånn at om du liker noen må de like deg i retur heller, helt komplett vanlig. 

Hvorfor tror dere det skal være lett? Sier ikke dette bare til deg, men folk generelt. Det er derfor en lå fortsette å være sosial, det er ikke sånn at folk egentlig skal sitte med 20 mulige på en dag, det gjør noe med dere og det er skikkelig uatraktivt at dere ikke forstår tyngden av livet lengre.

Anonymkode: 85dde...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...