anonym1003 Skrevet 18. juni 2024 #1 Skrevet 18. juni 2024 Hei! Kjæresten min er en nydelig dame og har både gode indre og ytre kvaliteter. Hun er snill, åpen og høflig med de fleste mennesker hun møter. Hun kommer også ganske lett i kontakt med folk. Dette er egenskaper jeg setter pris på, og vi har det kjempefint sammen. Vi har vært endel på byen og det er en ting jeg er usikker på hvordan jeg skal håndtere. Hun får veldig mye oppmerksomhet fra fremmede menn. Dette spesielt når vi er en vennegjeng som er ute og sivilstatusen til folk er litt mer uklar. Det er nok en kombinasjon av at hun er flott, men også imøtekommende, høflig og grei. Hun kan gjerne sitte en stund å prate, ikke en hel kveld selvfølgelig, men hwr vært noen tilfeller der jeg selv begynner å lure på om jeg burde bryte inn, eller bare la henne avslutte/bli ferdig med samtalen? Vil jo ikke hun skal bruke tiden på fremmede, og spesielt ikke når vi er en vennegjeng. Intensjonen til de fleste av disse mennene er jo sjekking/flørting, men jeg antar at sivilstatus ikke er det første temaet som kommer opp, og tror hun synes det vil være kleint å ta det opp med engang en mann setter seg ned ved siden av henne... Hvordan ville dere andre menn agert i slike situasjoner? Hva tenker dere kvinner om dette? Ville dere ønsket at typen brøt inn i samtalen? Eller best å håndtere slikt selv? Jeg ønsker ikke å endre eller fortelle hvordan kjæresten min skal oppføre seg. Det må jo være opp til henne. Dette er ikke et kjempestort problem. Har tillit til henne, men handler mest om at jeg i akkurat disse situasjonene blir litt usikker om jeg bør gjøre noe eller ei. 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Selvfølgelig skal du ikke bryte inn, med mindre hun ber deg om det. Anonymkode: 0870f...6d2 21 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (10 minutter siden): Hei! Kjæresten min er en nydelig dame og har både gode indre og ytre kvaliteter. Hun er snill, åpen og høflig med de fleste mennesker hun møter. Hun kommer også ganske lett i kontakt med folk. Dette er egenskaper jeg setter pris på, og vi har det kjempefint sammen. Vi har vært endel på byen og det er en ting jeg er usikker på hvordan jeg skal håndtere. Hun får veldig mye oppmerksomhet fra fremmede menn. Dette spesielt når vi er en vennegjeng som er ute og sivilstatusen til folk er litt mer uklar. Det er nok en kombinasjon av at hun er flott, men også imøtekommende, høflig og grei. Hun kan gjerne sitte en stund å prate, ikke en hel kveld selvfølgelig, men hwr vært noen tilfeller der jeg selv begynner å lure på om jeg burde bryte inn, eller bare la henne avslutte/bli ferdig med samtalen? Vil jo ikke hun skal bruke tiden på fremmede, og spesielt ikke når vi er en vennegjeng. Intensjonen til de fleste av disse mennene er jo sjekking/flørting, men jeg antar at sivilstatus ikke er det første temaet som kommer opp, og tror hun synes det vil være kleint å ta det opp med engang en mann setter seg ned ved siden av henne... Hvordan ville dere andre menn agert i slike situasjoner? Hva tenker dere kvinner om dette? Ville dere ønsket at typen brøt inn i samtalen? Eller best å håndtere slikt selv? Jeg ønsker ikke å endre eller fortelle hvordan kjæresten min skal oppføre seg. Det må jo være opp til henne. Dette er ikke et kjempestort problem. Har tillit til henne, men handler mest om at jeg i akkurat disse situasjonene blir litt usikker om jeg bør gjøre noe eller ei. Ikke bryt inn i samtalen, la henne håndtere dette selv. Anonymkode: ffaba...d42 7 4
anonym1003 Skrevet 18. juni 2024 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig skal du ikke bryte inn, med mindre hun ber deg om det. Anonymkode: 0870f...6d2 Ts her: Ja. Jeg er i utgangspunktet enig, og at dette håndterer hun fint selv. Samtidig er det litt kjipt at hun bruker tiden sin på fremmede menn når både kjæreste og venner er tilstede... 2 7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (Akkurat nå): ...Samtidig er det litt kjipt at hun bruker tiden sin på fremmede menn når både kjæreste og venner er tilstede... Du får det til å høres ut som hun tilbyr oralsex på dansegolvet. Anonymkode: 0870f...6d2 17 7
anonym1003 Skrevet 18. juni 2024 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du får det til å høres ut som hun tilbyr oralsex på dansegolvet. Anonymkode: 0870f...6d2 Say what. Noen som har en dårlig dag?😆 Endret 18. juni 2024 av anonym1003 13
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (Akkurat nå): Ts her: Ja. Jeg er i utgangspunktet enig, og at dette håndterer hun fint selv. Samtidig er det litt kjipt at hun bruker tiden sin på fremmede menn når både kjæreste og venner er tilstede... Hvis du er fornøyd med det, kan du jo bare konsentrere deg om vennene og la henne holde på med sitt. Savner du kjærestens oppmerksomhet hadde jeg sagt det på en veldig forsiktig måte:«Det er så fint å se at du får så mye oppmeksomhet av folk rundt deg, men jeg og vennene får gjerne også din oppmeksomhet» el noe sånt. Anonymkode: d3c82...76a 4 2
anonym1003 Skrevet 18. juni 2024 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er fornøyd med det, kan du jo bare konsentrere deg om vennene og la henne holde på med sitt. Savner du kjærestens oppmerksomhet hadde jeg sagt det på en veldig forsiktig måte:«Det er så fint å se at du får så mye oppmeksomhet av folk rundt deg, men jeg og vennene får gjerne også din oppmeksomhet» el noe sånt. Anonymkode: d3c82...76a Ts her: Jeg tenker at det er greit hun håndterer selv, men ville reagert veldig negativt om hun bruker en hel kveld på en fremmed mann? Tror de fleste ville reagert på det. Nå har hun ikke gjort det da så det er ingen problemstilling 😊 2 3
Juniper Skrevet 18. juni 2024 #9 Skrevet 18. juni 2024 Hva med å spørre henne hvordan hun ser på dette? Synes hun det er greit å bli sjekka opp av ukjente menn mens hun er ute med venner og kjæreste? Er hun for høflig til å avvise? Ønsker hun at du bryter inn? Det kan jo hende at dere kan lage et «kodesystem» der hun kan gi deg et tegn på at hun vil at du avleder situasjonen. Eller kanskje liker hun oppmerksomheten. Men et minimum må jo være at dere kan snakke sammen om dette. 14 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #10 Skrevet 18. juni 2024 Synes det er litt rart å snakke med fremmede menn om man er ute med kjæreste og/eller vennegjeng jeg da… Anonymkode: b241c...e5b 16 3 10
anonym1003 Skrevet 18. juni 2024 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2024 Juniper skrev (1 minutt siden): Hva med å spørre henne hvordan hun ser på dette? Synes hun det er greit å bli sjekka opp av ukjente menn mens hun er ute med venner og kjæreste? Er hun for høflig til å avvise? Ønsker hun at du bryter inn? Det kan jo hende at dere kan lage et «kodesystem» der hun kan gi deg et tegn på at hun vil at du avleder situasjonen. Eller kanskje liker hun oppmerksomheten. Men et minimum må jo være at dere kan snakke sammen om dette. Ts her: Vi har snakket litt om dette. Det har vært et tema. Hun synes det er kleint og vanskelig å avvise folk når de setter seg ned. Samtidig sier hun at hun ikke kan drøye for lenge med å fortelle at hun er i forhold for å ikke kaste bort sin og den andres tid. Er faktisk litt usikker om hun ønsker at jeg bryter inn i samtalen. Selv kan jeg oppleve det som kleint for alle parter, og jeg vil helst at hun selv håndterer disse situasjonene uten at jeg skal gi en "sjalu type opptreden". 2
anonym1003 Skrevet 18. juni 2024 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er litt rart å snakke med fremmede menn om man er ute med kjæreste og/eller vennegjeng jeg da… Anonymkode: b241c...e5b Ts her: Hun blir oppsøkt og de sitter seg ned ved siden av henne dersom det er ledig sete, oppsøker i baren mv. Det er vel ganske uhøflig å begynne første setning med at man er opptatt? 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #13 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (38 minutter siden): Ville dere ønsket at typen brøt inn i samtalen? Eller best å håndtere slikt selv? Eh nei! Da hadde jeg blitt flau. Så lenge jeg ikke viser tegn til den andre St jeg trenger en vei unna, så klarer jeg da virkelig det selv. Anonymkode: ee89b...786 2 3
Juniper Skrevet 18. juni 2024 #14 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (3 minutter siden): Ts her: Vi har snakket litt om dette. Det har vært et tema. Hun synes det er kleint og vanskelig å avvise folk når de setter seg ned. Samtidig sier hun at hun ikke kan drøye for lenge med å fortelle at hun er i forhold for å ikke kaste bort sin og den andres tid. Er faktisk litt usikker om hun ønsker at jeg bryter inn i samtalen. Selv kan jeg oppleve det som kleint for alle parter, og jeg vil helst at hun selv håndterer disse situasjonene uten at jeg skal gi en "sjalu type opptreden". Hun må rett og slett øve foran speilet på hvordan avvise menn uten å bli dratt inn i en samtale. «Nei, det er ikke ledig her», «Jeg er litt opptatt, finn noen andre å prate med, du» eller andre replikker. Hun kan sikkert få tips fra venninner om hva hun kan bruke. 1 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #15 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes det er litt rart å snakke med fremmede menn om man er ute med kjæreste og/eller vennegjeng jeg da… Anonymkode: b241c...e5b Syns det samme. Hadde reagert om exn min til stadighet kom i lange samtaler og da spesifikt men kvinner jeg visste pratet med han av sexuell/romantisk interesse. Hadde følt det var litt vondt å lurt på hvor mye jeg egentlig betyr når saken er som den er, de prater sikkert ikke sammen fordi de har en så alvor felles interesse for gitar, da har jeg skjønt det. Anonymkode: 66c8f...8e8 3 1
anonym1003 Skrevet 18. juni 2024 Forfatter #16 Skrevet 18. juni 2024 Juniper skrev (1 minutt siden): Hun må rett og slett øve foran speilet på hvordan avvise menn uten å bli dratt inn i en samtale. «Nei, det er ikke ledig her», «Jeg er litt opptatt, finn noen andre å prate med, du» eller andre replikker. Hun kan sikkert få tips fra venninner om hva hun kan bruke. Ts her; Ja man kan vel bli for høflig også...jeg synes det var et godt tips du kom med. Disse episodene skjer ikke når det bare er meg og henne på byen. Men når vi er flere venner.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #17 Skrevet 18. juni 2024 Jeg holder meg ved min mann sin side når vi er ute, og innleder aldri samtaler med andre menn. Det er mannen min og eventuelt vennepar vi er med som er i fokus. Sånn vil vi ha det. Jeg syns du er veldig tolerant. Jeg lurer på hvorfor det er viktig for henne å prate med fremmede menn? Det er spørsmålet jeg hadde stilt mannen min om det hadde vært motsatt. Det er åpenbart ikke for å etablere nye vennskap:) Anonymkode: 3ea78...258 6 2
Juniper Skrevet 18. juni 2024 #18 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (1 minutt siden): Ts her; Ja man kan vel bli for høflig også...jeg synes det var et godt tips du kom med. Disse episodene skjer ikke når det bare er meg og henne på byen. Men når vi er flere venner. Jeg regner med at hun også forstår at dette handler om å sjekke henne opp. Noen ganger er det å være høflig ikke det høfligste å være. De er jo ute etter sjekking. Om hun ikke avviser men lar seg dra inn i en ikke-konstruktiv samtale hvor mannens mål er å sjekke henne og hennes er å ikke være uhøflig, så vil hun jo på et eller annet tidspunkt måtte skuffe han om hun ikke vil bli med hjem. Det er bedre for begge parter å få det unna så fort som mulig, sånn at han kan prøve å finne en dame som er mottakelig for framstøtet. Det er oftest bedre å sende tydelige signaler med en gang. Sånn at du ikke ender opp med en drita kar som føler seg lurt, eller skal vise hva slags tøffing han er ved å jule opp «konkuransen, dvs deg. 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #19 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (14 minutter siden): Ts her: Hun blir oppsøkt og de sitter seg ned ved siden av henne dersom det er ledig sete, oppsøker i baren mv. Det er vel ganske uhøflig å begynne første setning med at man er opptatt? Høflighet for enhver pris skal ikke bestemme hvordan dere skal ha det som par. Dessuten tror jeg det ligger noe mer bak. om en mann kommer og setter seg ved siden av henne, kan hun snu seg vekk, bære kjølig og sende signaler om st hun ikke er interessert. Hun kan fjerne seg eller oppsøke deg. Hun velger altså ingen av disse tingene. Det er ikke bra, TS. Spør henne hvorfor. hun kan IKKE lene seg på høfligetskortet. Det ligger mer her. Behov for bekreftelse? Godt å føle seg sett, beundret osv? Anonymkode: 3ea78...258 4 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #20 Skrevet 18. juni 2024 anonym1003 skrev (54 minutter siden): Hei! Kjæresten min er en nydelig dame og har både gode indre og ytre kvaliteter. Hun er snill, åpen og høflig med de fleste mennesker hun møter. Hun kommer også ganske lett i kontakt med folk. Dette er egenskaper jeg setter pris på, og vi har det kjempefint sammen. Vi har vært endel på byen og det er en ting jeg er usikker på hvordan jeg skal håndtere. Hun får veldig mye oppmerksomhet fra fremmede menn. Dette spesielt når vi er en vennegjeng som er ute og sivilstatusen til folk er litt mer uklar. Det er nok en kombinasjon av at hun er flott, men også imøtekommende, høflig og grei. Hun kan gjerne sitte en stund å prate, ikke en hel kveld selvfølgelig, men hwr vært noen tilfeller der jeg selv begynner å lure på om jeg burde bryte inn, eller bare la henne avslutte/bli ferdig med samtalen? Vil jo ikke hun skal bruke tiden på fremmede, og spesielt ikke når vi er en vennegjeng. Intensjonen til de fleste av disse mennene er jo sjekking/flørting, men jeg antar at sivilstatus ikke er det første temaet som kommer opp, og tror hun synes det vil være kleint å ta det opp med engang en mann setter seg ned ved siden av henne... Hvordan ville dere andre menn agert i slike situasjoner? Hva tenker dere kvinner om dette? Ville dere ønsket at typen brøt inn i samtalen? Eller best å håndtere slikt selv? Jeg ønsker ikke å endre eller fortelle hvordan kjæresten min skal oppføre seg. Det må jo være opp til henne. Dette er ikke et kjempestort problem. Har tillit til henne, men handler mest om at jeg i akkurat disse situasjonene blir litt usikker om jeg bør gjøre noe eller ei. Er selv i samme situasjon. Kjæresten min er stolt av meg på alle måter. Han sier aldri noe med mindre jeg hadde glemt han helt ute på byen og kun pratet med andre. Tillit er en fin ting. Anonymkode: e7955...77d 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå