AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #21 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vannpumpa pumper vannet ut. Magnetventil koster ca 359 kroner og tar 10 minutter å skifte Anonymkode: 126a4...3e4 😮 håper det blir så enkelt. Prøver å finne den ventilen Anonymkode: fb0d6...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #22 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor finner man inntaksventilen? Anonymkode: fb0d6...5bf Krana til oppvaskmaskins sitter vanligvis på armaturet den er koblet under, da er det 3 vannledninger til armaturer, kaldt, varmt og kaldt. En kald er til oppvaskmaskins, den har en egen av og på kran. Den kan og stå på en egen kran. magnetventilen er en del av oppvaskmaskinen, den er en del av plastdeler vannslangen kobles til. 4-5 cm ca. Ikke store saken, to tynne ledninger. Anonymkode: 126a4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #23 Del Skrevet 18. juni 2024 Men er du ikke vant til å jobbe med vann så få noen til å hjelpe deg, blir fort lekkasjer i gamle pakninger. Anonymkode: 126a4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #24 Del Skrevet 18. juni 2024 Vannlåsen er stengt.. Den lille vrideren som er ved krana i vasken, vri den til andre siden. På oversiden. Anonymkode: 882b9...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. juni 2024 #25 Del Skrevet 18. juni 2024 Har nettopp kjøpt ny oppvaskmaskin. Den "gamle" var ti år og varte akkurat så lenge som en oppvaskmaskin skal iflg reparatøren. Vi kunne sende den inn for å stake opp slanger og jeg vet ikke hva, det ville koste flere tusen. Så de anbefalte å bare kjøpe ny. Anbefaler å få en proff til å se på, ikke for det, kostet 1500,- det også. Men jeg klarer ikke bare å fikse sånt selv. I hvert fall ikke sånn som har med vann å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #26 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vannlåsen er stengt.. Den lille vrideren som er ved krana i vasken, vri den til andre siden. På oversiden. Anonymkode: 882b9...e55 Det fikset problemet. Gjestene mine har tullet med meg 🤪 hvorfor har de stengt den liksom? Anonymkode: fb0d6...5bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #27 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det fikset problemet. Gjestene mine har tullet med meg 🤪 hvorfor har de stengt den liksom? Anonymkode: fb0d6...5bf Nå føler jeg meg passe dum. Var på vei til å dra fram hele maskina for å komme til ledningen bak. Men hva er den lille spaken på krana ment for? Jeg visste ikke at den var der en gang. Og hvorfor har gjestene mine skrudd på den? Anonymkode: fb0d6...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #28 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det fikset problemet. Gjestene mine har tullet med meg 🤪 hvorfor har de stengt den liksom? Anonymkode: fb0d6...5bf Godt å høre! Det er fort gjort å komme borti den, jeg har gjort det flere ganger når jeg har vasket opp f.eks. Men hvis det er trøst, så kjenner jeg håndverkere som har kalt inn rørlegger for akkurat samme problemet, så var det "bare den." Anonymkode: 882b9...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #29 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå føler jeg meg passe dum. Var på vei til å dra fram hele maskina for å komme til ledningen bak. Men hva er den lille spaken på krana ment for? Jeg visste ikke at den var der en gang. Og hvorfor har gjestene mine skrudd på den? Anonymkode: fb0d6...5bf Det er for å stenge tilførsel av vann. Du kan slå den av om du skal gjøre noe med maskina, f.eks bytte den ut, slik at det ikke kan lekke vann. Anonymkode: 882b9...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #30 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det fikset problemet. Gjestene mine har tullet med meg 🤪 hvorfor har de stengt den liksom? Anonymkode: fb0d6...5bf Men da har du lært noe nytt😊 viktig å vite av den om det plutselig blir lekkasje . Vi skrur av den når vi reiser bort over tid. Anonymkode: 126a4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #31 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men da har du lært noe nytt😊 viktig å vite av den om det plutselig blir lekkasje . Vi skrur av den når vi reiser bort over tid. Anonymkode: 126a4...3e4 Skjønner. Men jeg har jo også en spak som skrur av alt vann i leiligheten, så bruker den når jeg reiser bort. Anonymkode: fb0d6...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #32 Del Skrevet 19. juni 2024 Takk for god hjelp fra KGs gode hjelpere ❤️ Anonymkode: fb0d6...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #33 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Takk for god hjelp fra KGs gode hjelpere ❤️ Anonymkode: fb0d6...5bf Bare hyggelig! Anonymkode: 882b9...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå