AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #41 Del Skrevet 20. juni 2024 Snerosa skrev (På 18.6.2024 den 21.44): Skal i bryllup i helga, og jeg tror bruden synes kjolen min er for hvit.. det er en nokså kort linkjole med blomsterprint fra Missmaya. Du kan se den her: https://missmayanorway.com/products/johanna-mini-dress-rose-linen hva synes dere?? Må bytte den innen fredag, evt. returnere den før torsdag. Jeg bare elsker kjolen selv, og gleder meg til å bruke den senere i sommer.. ja, den er hvit. Bruden reagerte til og med på det. Gå med noe annet selvfølgleig Anonymkode: 6e5f3...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #42 Del Skrevet 20. juni 2024 Snerosa skrev (På 18.6.2024 den 21.44): Skal i bryllup i helga, og jeg tror bruden synes kjolen min er for hvit.. det er en nokså kort linkjole med blomsterprint fra Missmaya. Du kan se den her: https://missmayanorway.com/products/johanna-mini-dress-rose-linen hva synes dere?? Må bytte den innen fredag, evt. returnere den før torsdag. Jeg bare elsker kjolen selv, og gleder meg til å bruke den senere i sommer.. jeg synes den er innafor. Poenget med den regelen er ikke å unngå enhver prikk av hvitt, men at man ikke skal kle seg på en måte som ligner på en brudekjole/kan forveksles med bruden/tar oppmerksomheten fra bruden. Denne kjolen ligner jo ikke litt på en brudekjole, så hvis bridezilla har problemer med den, så må hun faktisk lese seg litt opp på skikk og bruk selv, for da er hun på bærtur. Anonymkode: a8c5e...305 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #43 Del Skrevet 20. juni 2024 Ja den er alt for hvit, kjøp en annen. Anonymkode: 6b42e...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #44 Del Skrevet 24. juni 2024 Synes ikke fargen er et problem, men stilen. Den passer ikke i bryllup. Anonymkode: 91614...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #45 Del Skrevet 30. juni 2024 Den er for kort, for hvit, for hverdagslig i stilen og i tillegg krøller lin så innen du kommer til kirken ser du ut som du akkurat har stått opp i kjolen. Det er rett og slett hverken snitt eller materiale for en bryllupsfest. Anonymkode: b910e...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå