AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #1 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg vurderer å barbere en landingsstripe på musa, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem og om det er vanlig å gjøre det. Er det noen av dere som gjør det? Hvordan opplever dere resultatet, og har dere noen tips til hvordan man får det pent og jevnt? Anonymkode: 32a26...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 18. juni 2024 #2 Del Skrevet 18. juni 2024 Bruke hardvoks er nok det som gir best resultat, enten gjøre det selv eller gå til profesjonelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #3 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg synes det ser litt teit ut med en Hitler bart på musen. Foretrekker enten jevnt trimmet eller helt glatt Anonymkode: a9d8c...54a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #4 Del Skrevet 19. juni 2024 Gjør det sakte og sjekk i speilet innimellom, fort gjort at den blir skeiv. Begynn med en tykk stripe- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv-barber litt mer på hver side- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv og hvilken tykkelse som kler deg-barber litt og litt til du er fornøyd med tykkelsen Anonymkode: f4b6e...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #5 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det ser litt teit ut med en Hitler bart på musen. Foretrekker enten jevnt trimmet eller helt glatt Anonymkode: a9d8c...54a Da har du enten ikke skjønt hva en landingsstripe er eller aldri sett Hitlers bart. Anonymkode: f4b6e...db4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjør det sakte og sjekk i speilet innimellom, fort gjort at den blir skeiv. Begynn med en tykk stripe- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv-barber litt mer på hver side- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv og hvilken tykkelse som kler deg-barber litt og litt til du er fornøyd med tykkelsen Anonymkode: f4b6e...db4 Det er forresten svært vanskelig å få til en pen stripe om du har lange hår fra før, stripa blir ikke noe fin med krøller (synes jeg). Har du langt hår anbefaler jeg at du barberer alt og lar det gro ut litt før du begynner på stripa. Anonymkode: f4b6e...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #7 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 15.48): Jeg synes det ser litt teit ut med en Hitler bart på musen. Foretrekker enten jevnt trimmet eller helt glatt Anonymkode: a9d8c...54a Altså jeg tror de fleste bokstavelig talt driter i hva du syns ser bra ut, viktigste er å føle seg komfortabel. Anonymkode: ed1d5...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå