Gå til innhold

Tips til å barbere landingsstripe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å barbere en landingsstripe på musa, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem og om det er vanlig å gjøre det. Er det noen av dere som gjør det? Hvordan opplever dere resultatet, og har dere noen tips til hvordan man får det pent og jevnt?

Anonymkode: 32a26...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruke hardvoks er nok det som gir best resultat, enten gjøre det selv eller gå til profesjonelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser litt teit ut med en Hitler bart på musen. Foretrekker enten jevnt trimmet eller helt glatt 

Anonymkode: a9d8c...54a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det sakte og sjekk i speilet innimellom, fort gjort at den blir skeiv. 

Begynn med en tykk stripe- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv-barber litt mer på hver side- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv og hvilken tykkelse som kler deg-barber litt og litt til du er fornøyd med tykkelsen

Anonymkode: f4b6e...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det ser litt teit ut med en Hitler bart på musen. Foretrekker enten jevnt trimmet eller helt glatt 

Anonymkode: a9d8c...54a

Da har du enten ikke skjønt hva en landingsstripe er eller aldri sett Hitlers bart.

Anonymkode: f4b6e...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjør det sakte og sjekk i speilet innimellom, fort gjort at den blir skeiv. 

Begynn med en tykk stripe- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv-barber litt mer på hver side- reis deg opp og sjekk at den ikke er skeiv og hvilken tykkelse som kler deg-barber litt og litt til du er fornøyd med tykkelsen

Anonymkode: f4b6e...db4

Det er forresten svært vanskelig å få til en pen stripe om du har lange hår fra før, stripa blir ikke noe fin med krøller (synes jeg). Har du langt hår anbefaler jeg at du barberer alt og lar det gro ut litt før du begynner på stripa.   

Anonymkode: f4b6e...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 15.48):

Jeg synes det ser litt teit ut med en Hitler bart på musen. Foretrekker enten jevnt trimmet eller helt glatt 

Anonymkode: a9d8c...54a

Altså jeg tror de fleste bokstavelig talt driter i hva du syns ser bra ut, viktigste er å føle seg komfortabel. 

Anonymkode: ed1d5...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...