Gå til innhold

Mulighet for sex med tildligere sexpartnerer - Ja/Nei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde fått mulighet til å ha sex med tidligere sexpartnere i dag, hadde du gjort det? Hvorfor/Hvorfor ikke?

1. Kjæreste - Nei, ikke tiltrukket av han. Ikke bra sex.

2. Kjæreste - Ja, sexy fyr og bra sex.

3. Fuck friend - Ja, god kjemi og bra sex. 

4. Kjæreste - Ja, veldig tiltrukket fremdeles og bra sex. 😏

Anonymkode: 9c388...b50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ektemann 2005-2015: ja, sexen var bra

FF: 2015-2024: ja, ikke helt ekteskapsnivå, men han er hot og tiltrekkende

FF: 2019: Nei, det ble med håndfull ganger. Kjedelig.

Kjæreste 2022: Nei. Veldig fin fyr, men vi var ikke kompatible nakne.

Anonymkode: 77c27...b8e

Skrevet

Tror jeg ville hatt sex med en tidligere kjæreste, fra ca 20 år tilbake i tid. Veldig god sex, og er nok litt tiltrukket av henne fortsatt.

Ekskona, som jeg har vært skilt fra i 25 år (!), er nok den jeg har hatt den aller beste sexen med, ingen over, ingen ved siden. Men årene har gått, hun har etterhvert blitt skikkelig kjerring, så tiltrekningen i dag er minimal. Om en tidsmaskin kunne tatt oss begge tilbake til år 2000, derimot.....

Og så er det hun ene FF fra langt tilbake. Hun var ung, kåt, våt trang og deilig den gang. Men har dessverre en heller grusom personlighet i dag. Men igjen, om en tidsmaskin hadde vært tilgjengelig.......

Øvrige jeg har vært borti, var heller forglemmelige...

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Orker egentlig ikke ramse opp 40 stk, men nei, ville ikke gjentatt med noen av dem. Liker kjæresten min.

Anonymkode: 0eddb...c59

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har flere jeg fortsatt fantaserer om med jevne mellomrom og som jeg angret på at jeg ikke lå med mer når jeg hadde sjansen. Hadde gjerne møtt de igjen, men siden jeg er i et forhold passer det ikke nå.

Men det er også ganske mange på listen som jeg ikke hadde trengt en reprise av. Hehe. 

Anonymkode: 7e188...22b

AnonymBruker
Skrevet

Ungdomskjæresten min fra 2000 -2002: han var god på å slikke meg og jeg kom hver gang. Vi hadde mye god sex, et utrolig fint forhold der vi var bestevenner i tillegg til kjærester. 

Kjærligheten delux: 2003 - 2005. Han fikk kreft og døde. Den deiligste kuken av de alle. Nydelig kjærlighet som skulle vare livet ut, forlovet oss. Sexen var nydelig og lidenskapelig. 

Resten trenger jeg ikke å gjenta. 

Kjæresten min i dag matcher meg seksuelt på lyst og slike ting. Og jeg elsker han. Men det er mer en moden kjærlighet. Jeg vil ikke ha noen andre verken til sengs eller ved min side. Og det er første gang jeg får vaginal orgasme under samleie. Men han er en pleaser i senga, det viktigste for han er å tilfredsstille meg. Han tar liten plass, har få egne preferanser så lenge jeg er tilfredsstilt er han happy. Og jeg savner kanskje gjensidigheten jeg har kjent med de to jeg nevnte ovenfor her. At vi var sammen om å tilfredsstille hverandre, ytret hva vi likte, hva vi ville prøve osv. Om det gir noe mening 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 9c681...5a9

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort. Hadde en FF på videregående: Det mest intense blikket jeg noengang har sett, store deilige pupper, utrolig opptatt av sex og at jeg skulle ha det bra, veldig eksperimenterende. Fantaserer ofte om sexen vi hadde sammen, selv om det er tyve år siden. Etter henne hadde jeg en kjæreste i flere år. Sexen med henne fantaserer jeg om daglig. Hun var amazing, og vi var svært kompatible seksuelt. Første og eneste jeg har truffet som var multiorgasmisk, hun kom 10-20 ganger hver gang vi hadde sex. Hun elsket å ligge med meg, og jeg fikk aldri nok av å ligge med henne. For en kjemi i sengen! 

De to er i en særklasse, og jeg hadde ligget med dem tvert om anledningen hadde bydd seg. 

Anonymkode: d683b...6ca

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Skrevet

Siden jeg nå er singel: Ja til alle som er singel.. de gifte og opptatte kan bare ha det så godt😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du hadde fått mulighet til å ha sex med tidligere sexpartnere i dag, hadde du gjort det? Hvorfor/Hvorfor ikke?

1. Kjæreste - Nei, ikke tiltrukket av han. Ikke bra sex.

2. Kjæreste - Ja, sexy fyr og bra sex.

3. Fuck friend - Ja, god kjemi og bra sex. 

4. Kjæreste - Ja, veldig tiltrukket fremdeles og bra sex. 😏

Absolutt ikke. De er Xer av en grunn, og jeg går aldri bakover. Er jeg ferdig så er jeg ferdig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det hadde jeg gjort. Hadde en FF på videregående: Det mest intense blikket jeg noengang har sett, store deilige pupper, utrolig opptatt av sex og at jeg skulle ha det bra, veldig eksperimenterende. Fantaserer ofte om sexen vi hadde sammen, selv om det er tyve år siden. Etter henne hadde jeg en kjæreste i flere år. Sexen med henne fantaserer jeg om daglig. Hun var amazing, og vi var svært kompatible seksuelt. Første og eneste jeg har truffet som var multiorgasmisk, hun kom 10-20 ganger hver gang vi hadde sex. Hun elsket å ligge med meg, og jeg fikk aldri nok av å ligge med henne. For en kjemi i sengen! 

De to er i en særklasse, og jeg hadde ligget med dem tvert om anledningen hadde bydd seg. 

Er du singel nå?

Anonymkode: 9c681...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er i et sexløst forhold hvor alt annet enn sexen er utmerket. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei til alle alternativene. Det er en grunn til at forhold tar slutt. Mye hyggeligere å tenke på nye fine menn man kan bli kjent med (for forhold) enn å bruke energi på gammel moro.

Anonymkode: 72c9b...97b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei til sex med en ex

Anonymkode: d5753...7de

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har vært gift i 20 år, så alle andre sexpartnere er nødvendigvis mer enn 20 år siden, og de jeg har sett har ikke eldes vakkert akkurat. Men enkelte kunne jeg gjerne tatt en runde med om vi spolte tilbake i tid.

Anonymkode: 44b56...e71

Skrevet

Ville ikke gjentatt det med noen av dem som jeg kan kalle ex - altså dem jeg har hatt seriøse forhold med. Men det finnes et par damer jeg hadde ONS med for mange år siden.

Spesielt ei som jeg traff flere ganger. Henne skulle jeg gjerne hatt sex med igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen av de frister å prøve igjen. 

Anonymkode: 70205...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ingen av de er bedre enn nåværende partner uansett. 😅 

Anonymkode: bb7c1...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på den med tidsmaskin, ikke fordi eksen var så bra, men fordi jeg selv var mest følsom, og fikk de beste orgasmene da jeg var tidlig i 30-årene. Samme kjæreste da, som nå, hadde vært en superkombo. M55

Anonymkode: 51a43...0f3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par ekser, og det er en grunn til at dem er ekser. Sexen med dem har jeg ikke savnet, og jeg kunne på ingen måte tenkt meg å hatt sex med noen av dem. Når jeg møtte mannen min ble det en hent ny verden, jeg har aldri opplevd noe lignende, så holder meg til han.

Anonymkode: 538e9...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...