AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #1 Skrevet 18. juni 2024 Noen som har opplevd å bli utsatt for vold av partneren og BV hjulpet å komme ut av forholdet? Oppsøkte hjelp for å få hjelp til å komme meg ut. Bv mener barnefar har begått voldtekt og latent/ psyskisk vold mot meg. Har prøvd å få hjelp en stund. Anonymkode: 4ea15...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Du er voksen, ikke et barn. Ta med barna, og få BV til å kjøre dere på krisesenteret. Anonymkode: 52e29...dbf
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 BV kan ikke hjelpe deg som voksen, da må du selv søke hjelp hos f.eks krisesenteret. Anonymkode: 58cf3...20b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Skrevet 18. juni 2024 Samme vold som du skrev, men også hendelser med slag og psykisk vold, det er og vold for barna og vokse opp i ett sånt hjem. de hjalp meg og barna ut av hjemmet til krisesenter. de hjalp med juridiske ting som skilsmisse hva stønader jeg hadde krav på kjøre barna til skole/barnehage voldskurs til far om han ville fortesette å være far. hvorfor de ikke har hjulpet deg ut syns jeg er vanskelig å forstå. Jeg ville ikke, det var vanskelig, de tvang meg, de reddet meg. far er og blitt en bedre far Anonymkode: 26f10...f86 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå