Gå til innhold

Midlertidig utsolgt, Helgø Meny Hundvåg

Lilia

Anbefalte innlegg

Meny har tilbud på Pepsi Max 1,5 L x 8 til 29/6 og i nettbutikken igår sto det at det allerede var midlertidig utsolgt, samme dag de fikk tilbudet. Er det noen som har sett om det er Pepsi Max igjen i Helgø Meny Hundvåg? Jeg har kontaktet butikksjef men har ikke fått svar. Regner med de får inn igjen men leste på nett at "midlertidig utsolgt" tar 1-2 uker å få produktet inn på lager i butikken igjen. Jeg synes det er rart at et tilbud som skal vare i hele 2 uker er blitt utsolgt samme dag. Står også utilgjengelig på nett, men Meny har alltid samme tilbud på nett som i butikk. Sier de selv. 

Endret av Lilia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, Lilia said:

Er det noen som har sett om det er Pepsi Max igjen i Helgø Meny Hundvåg

Tror du burde valgt en mer beskrivende overskrift med en så spesifikk forespørsel 😅

Anonymkode: 42787...0b8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du burde valgt en mer beskrivende overskrift med en så spesifikk forespørsel 😅

Anonymkode: 42787...0b8

😂😂 ja det burde jeg ha gjort 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan godt hende det har med Ringnes-problemene å gjøre. De greier ikke produsere og levere varer fort nok. Gjelder over alt. Kjedene burde ha stoppet kampanjene for lenge siden.

Anonymkode: dd926...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring til butikken, ikke kontaktr butikksjefen, da er det ikke sikker du får noe svar.

eller ta en tur innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hololo skrev (11 minutter siden):

ring til butikken, ikke kontaktr butikksjefen, da er det ikke sikker du får noe svar.

eller ta en tur innom :)

Men hva om en kontakter butikksjefen?

Anonymkode: 2eeb8...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Får ikke svar står det. Har sikkert viktigere mailer og svare på, kanskje fått hundrevis om dette. Bedre og bare kontakte butikken. 

Anonymkode: 9b220...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fikk inn igjen pepsi Max igår, onsdag, da kjøpte jeg kjapt. Fulgte med i nettbutikken ofte om det var kommet inn mer. Butikksjefen har fortsatt ikke svart så regner med som en sier her at de er mer opptatt med å svare viktigere mailer, spesielt når de visste de fikk inn mer. Sjefen har alltid svart kvikt når jeg har bestilt julius brød 😂😂 Og ja de har nok leveringspeoblemer og i tillegg tar de sikkert inn altfor lite. Pepsi Max er det mange som drikker så de burde ta inn mye mer. Spesielt når de skal ha tilbud på det nesten 2 uker. Har jo lest om lokketilbud, men dette burde jo ikke være det. Så de har nå fått inn mer. Men alltid lurt å være kjapt ute hvis man kan 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det er bare å gjør, men viss du ringer til butikken så får du svar med en gang, viss det f.eks er sendt mail til butikksjefen så risikere du at det tar det lengre tid før du får svar, alt etter.

Virke som TS var ivrige på å få svar så da tenkte jeg det tar et par min og bare ringer til butikken og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Lilia said:

De fikk inn igjen pepsi Max igår, onsdag, da kjøpte jeg kjapt. Fulgte med i nettbutikken ofte om det var kommet inn mer. Butikksjefen har fortsatt ikke svart så regner med som en sier her at de er mer opptatt med å svare viktigere mailer, spesielt når de visste de fikk inn mer. Sjefen har alltid svart kvikt når jeg har bestilt julius brød 😂😂 Og ja de har nok leveringspeoblemer og i tillegg tar de sikkert inn altfor lite. Pepsi Max er det mange som drikker så de burde ta inn mye mer. Spesielt når de skal ha tilbud på det nesten 2 uker. Har jo lest om lokketilbud, men dette burde jo ikke være det. Så de har nå fått inn mer. Men alltid lurt å være kjapt ute hvis man kan 😊

Må huske at når det er slike kampanjer så er det mange som vil bestille mer, kan vær leverandøren må sette en grense da de ikke klarer å produsere nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kjøper du Pepsi Max? Vann i krana er gratis :) Folk lager over dårlig råd...

Anonymkode: b94c1...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kjøper du Pepsi Max? Vann i krana er gratis :) Folk lager over dårlig råd...

Og selv kjøper du ingenting som ikke er strengt nødvendig?

Anonymkode: 412f9...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor har du sett TS klage over dårlig råd, siden du kommer med sånt konstruktivt innspill?🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har en fetter som bor på Randaberg, kan høre om han kan stikke innom og sjekke neste gang han er i byen

Anonymkode: 235cd...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ivrig etter svar ja og hadde tenkt gå innom butikken å se hvis det ikke kom inn noe i nettbutikken før helga. Det kom inn mer brus onsdag morgen og det var 5 per kunde kjøp. Siden jeg ikke har bil er det flott å kunne få tunge varer levert hjem. Hvem elsker ikke tilbud på noe man kjøper mye av 😊

Ps. Bare å overse irrelevante innspill 😂

Endret av Lilia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...