Gå til innhold

Han liker ikke rumpa mi…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er liten slank og petite. 49 kg og 163 cm høy. Kjæresten har ved flere anledninger nevnt at jeg burde begynne og trene.. Her om dagen sa han, “Jeg liker deg selv om rumpa di er liten og flat” “Vi kan jo trene sammen?” Jeg har allerede komplekser for rumpa mi, så dette gjorde ikke akkuratt saken bedre.. Han trener litt, for formens skyld, men ikke noe mer. Jeg liker han akkuratt som han er, å skulle aldri fått meg til å si noe slikt til han.

Når jeg tenker over det har vi aldri sex i doggy å nå forstår jeg hvorfor, han tenner tydeligvis ikke på rompa mi/synet av den. Jeg har tidligere nevnt at jeg ikke er trenings interesert, når han har tatt opp dette med trening før, har sagt til han at flott at han har det som interesse, men at jeg deler ikke samme pasjon over det. Føler meg ikke bra/fin nok for han lengre rett og slett. Hva hadde dere gjort i et slikt tilfelle? Jeg skammer meg rett og slett over rumpa mi, å kjenner meg litt ukomfortabel av og vise meg uten klær foran han etter dette..

Anonymkode: 12dc4...5f1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at du har komplekser for rasshølet ditt når han sier sånne ting.

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si til ham: jeg liker deg selv om du har liten pikk. Så får han kjenne på hvordan du føler det. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ikke noe særlig.. Forstår godt at du ble såret. 

Du må jo bare finne ut om du kan leve slik ? 

Hva vil du gjøre ? 

 

Anonymkode: 0c7ba...4ab

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er bra for helsen din, og er noe du bør gå inn for. Men ikke for at rumpen din skal tilfredsstille hans kriterier. Han virker som en generelt ufin type, så jeg synes at du bør vurdere om dette er en fyr du ønsker å tilbringe tiden fremover med.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om han forstår hva det vil innebære for deg å få større rumpe. Når man er liten og petite vil det bety EKSTREMT mye trening. Vi snakker minimum et år før du ser noe som helst endring, sannsynligvis vil det ta flere år med dedikasjon. Du vil også måtte øke kaloriinntaket betraktelig og spise målrettet mot muskelvekst. Dette vil medføre generell vektøkning. Du vil mao måtte vie livet ditt til noe så basalt som rumpa di, uten at du engang er interessert i trening. Dropp han og finn deg en mann som ikke bryr seg om rumpestørrelsen din. 

Anonymkode: d81d6...8d5

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nok preget av sosiale mediers og måten store rumper løftes frem på, men det et vel ikke naturlig at en liten og nett kvinne skal ha diger rumpe? Jeg tror egentlig ikke du kan trene den større heller, den kan bare bli strammere.

Jeg er, uten å kjenne deg, helt sikker på at du er dødslekker som du er og at du fortjener noe bedre enn den karen. Selv om sånne ting blir sagt med "glimt i øyet", kjenner jeg at jeg blir provosert av kjærester som tror de kan si hva som helst til dama si fordi de mener at de kan forme henne etter eget ønske. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er liten slank og petite. 49 kg og 163 cm høy. Kjæresten har ved flere anledninger nevnt at jeg burde begynne og trene.. Her om dagen sa han, “Jeg liker deg selv om rumpa di er liten og flat”

Anonymkode: 12dc4...5f1

Hvorfor liker du denne fyren?

Anonymkode: 9d108...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke bare junk food eller er en sofasliter, går mye turer sammen med han, har i tillegg hest å tilbringer mye tid i stallen, som er min innteresse. Ts

Anonymkode: 12dc4...5f1

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Min mann presterte å si at han savner å knulle ei med sprettrumpe og skulle gjerne ha opplevd det igjen. Så bare å hive seg i hardtrening...

Anonymkode: da8e4...a4c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Spør om han forstår hva det vil innebære for deg å få større rumpe. Når man er liten og petite vil det bety EKSTREMT mye trening. Vi snakker minimum et år før du ser noe som helst endring, sannsynligvis vil det ta flere år med dedikasjon. Du vil også måtte øke kaloriinntaket betraktelig og spise målrettet mot muskelvekst. Dette vil medføre generell vektøkning. Du vil mao måtte vie livet ditt til noe så basalt som rumpa di, uten at du engang er interessert i trening. Dropp han og finn deg en mann som ikke bryr seg om rumpestørrelsen din. 

Anonymkode: d81d6...8d5

Dette!

Og tross masse trening og rett mat, så finns det de som fortsatt ikke får stor rumpe. Klart noe fastere, men med ridning som aktivitet nå, så skal det MYE og dedikert trening for helt andre resultater!

Man forledes lett via SoMe att det "bare skal litt squats, hip trust og proteinshake" for å bygge muskler. Og det skal skje på noen uker/mnd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Uff. Min mann presterte å si at han savner å knulle ei med sprettrumpe og skulle gjerne ha opplevd det igjen. Så bare å hive seg i hardtrening...

Anonymkode: da8e4...a4c

Mente du bare å hive ut mannen?

Anonymkode: 9d108...f9a

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uff. Min mann presterte å si at han savner å knulle ei med sprettrumpe og skulle gjerne ha opplevd det igjen. Så bare å hive seg i hardtrening...

Anonymkode: da8e4...a4c

Hva svarte du da han sa det?

Anonymkode: 12dc4...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mente du bare å hive ut mannen?

Anonymkode: 9d108...f9a

Hehe. Kanskje. Neida, men noen ganger har han det med å si sånne dumme ting. Hvem liker å, i samme setning, både bli informert om at egen kropp ikke er god nok OG om at tidligere sexpartnere hadde fin rumpe. Umusikalsk av han.

Jeg hadde jo aldri noensinne funnet på å si til han at jeg savnet en slik eller sånn pikk som lettere fikk orgasme av eller noe sånt. 

Men men, nok om meg. Ville bare si at det finnes flere teite menn med rumpedilla.

Anonymkode: da8e4...a4c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde jo aldri noensinne funnet på å si til han at jeg savnet en slik eller sånn pikk som lettere fikk orgasme av eller noe sånt. 

Anonymkode: da8e4...a4c

Likevel fant du på å bli sammen med en mann som sier slike ting. Hvorfor? Var det sånn at han ikke avslørte sånne sider før dere hadde blitt sammen og du ikke ønsket å kvitte deg med ham igjen?

Anonymkode: 9d108...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er liten slank og petite. 49 kg og 163 cm høy. Kjæresten har ved flere anledninger nevnt at jeg burde begynne og trene.. Her om dagen sa han, “Jeg liker deg selv om rumpa di er liten og flat” “Vi kan jo trene sammen?” Jeg har allerede komplekser for rumpa mi, så dette gjorde ikke akkuratt saken bedre.. Han trener litt, for formens skyld, men ikke noe mer. Jeg liker han akkuratt som han er, å skulle aldri fått meg til å si noe slikt til han.

Når jeg tenker over det har vi aldri sex i doggy å nå forstår jeg hvorfor, han tenner tydeligvis ikke på rompa mi/synet av den. Jeg har tidligere nevnt at jeg ikke er trenings interesert, når han har tatt opp dette med trening før, har sagt til han at flott at han har det som interesse, men at jeg deler ikke samme pasjon over det. Føler meg ikke bra/fin nok for han lengre rett og slett. Hva hadde dere gjort i et slikt tilfelle? Jeg skammer meg rett og slett over rumpa mi, å kjenner meg litt ukomfortabel av og vise meg uten klær foran han etter dette..

Anonymkode: 12dc4...5f1

Tren, det er gøy og bra for deg

Anonymkode: aa839...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tren, det er gøy og bra for deg

Anonymkode: aa839...f4c

Med andre ord jeg skal bare gi etter for og tilfredsstille han? Selge hesten min (som opptar mye av min fritid) til fordel for treningssenteret å gjøre han fornøyd?

Anonymkode: 12dc4...5f1

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Med andre ord jeg skal bare gi etter for og tilfredsstille han? Selge hesten min (som opptar mye av min fritid) til fordel for treningssenteret å gjøre han fornøyd?

Anonymkode: 12dc4...5f1

Behold hesten, kvitt deg med mannen. 

Anonymkode: 9d108...f9a

  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags menn er det folk er sammen med?😣

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Med andre ord jeg skal bare gi etter for og tilfredsstille han? Selge hesten min (som opptar mye av min fritid) til fordel for treningssenteret å gjøre han fornøyd?

Syntes heller at du skal ta en prat med han rundt hvordan du føler det. Ikke alle er perfekte hele tiden og selv i forhold kan man ha sine svake øyeblikk. 

Å gå til kvinneguiden for å få "dump han"- kommentarer fremfor å snakke med han er litt dumt når du ikke engang gidder å beskrive hvordan han ellers er i forholdet.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...