Gå til innhold

Tåler Cleansing balm varmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal på et bryllup utlandet. Det skal være rundt 45 grader. Bryllupet foregår i 3 dager. Det blir full sminke på meg. Jeg kjøpte nettop cleansing balm fra clinique merke. Jeg har den store i 125 ml. Men jeg trenger jo ikke hele. Og jeg tenker at den kommer jo til å smelte helt i den varmen? Kan jeg putte litt en annnen boks som jeg kan ta med? Gir den samme effekt?

20240618_182223.jpg

Anonymkode: cc76a...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ha den utendørs i 45 grader? Eller skal den kanskje være på et hotellrom med aircondition med alle de andre tingene dine? Folk i varme land bruker nok også cleansing balm og andre hudpleieprodukter uten at det er problematisk :)

Anonymkode: 5aca0...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal du ha den utendørs i 45 grader? Eller skal den kanskje være på et hotellrom med aircondition med alle de andre tingene dine? Folk i varme land bruker nok også cleansing balm og andre hudpleieprodukter uten at det er problematisk :)

Anonymkode: 5aca0...c26

Den skal være inne på rommet. Air condition er kun på når vi er hjenme.

Jeg vil ikke risikere å ta med hele boksen. Bare så mye som jeg trenger til 3 dager

Anonymkode: cc76a...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes reisestørrelser på den rensebalmen tror jeg

Anonymkode: cc38f...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Finnes reisestørrelser på den rensebalmen tror jeg

Anonymkode: cc38f...fe7

Har ikke sett

Anonymkode: cc76a...e87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da bare og ta med den mengden du trenger. Ser ikke helt problematikken her hvorfor skal den ikke fungere viss du flytter over ønsket mengde i en annen beholder.

Hotell rom har også kjøleskap. Du kan jo oppbevare den der.

Jeg ville ikke flyttet over produkter som er sensetive til sollys og andre ytre faktorer, fra sine respektive beholdere. Da snakker jeg om solkrem, serum osv

Er en del hudpleie som ikke har godt av å oppbevares i 45 grader.

Jeg løser denne type problematikk med kjøleskap. Jeg ville heller ikke ha slått av air con helt på dagtid. Rommet kommer til å bli fryktelig tett og varmt. Bare å få ned temperaturen til maks 35 grader vil gjøre en forskjell for dere når dere kommer tilbake på rommet.

Min kusine sin laptop stod på et bord en varm sommerdag og smeltet. Skal dere ha med elektronikk ville jeg ikke latt det stå igjen i rommene uten air con

Anonymkode: 5e4ad...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er da bare og ta med den mengden du trenger. Ser ikke helt problematikken her hvorfor skal den ikke fungere viss du flytter over ønsket mengde i en annen beholder.

Hotell rom har også kjøleskap. Du kan jo oppbevare den der.

Jeg ville ikke flyttet over produkter som er sensetive til sollys og andre ytre faktorer, fra sine respektive beholdere. Da snakker jeg om solkrem, serum osv

Er en del hudpleie som ikke har godt av å oppbevares i 45 grader.

Jeg løser denne type problematikk med kjøleskap. Jeg ville heller ikke ha slått av air con helt på dagtid. Rommet kommer til å bli fryktelig tett og varmt. Bare å få ned temperaturen til maks 35 grader vil gjøre en forskjell for dere når dere kommer tilbake på rommet.

Min kusine sin laptop stod på et bord en varm sommerdag og smeltet. Skal dere ha med elektronikk ville jeg ikke latt det stå igjen i rommene uten air con

Anonymkode: 5e4ad...395

Takk Ts

Anonymkode: cc76a...e87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...