AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #21 Skrevet 19. juni 2024 Eidsiva fiber (bare internett) 150 for 829. Synes det er litt dyrt, men nå bruker jeg internett uhorvelig mye da. Anonymkode: 66616...dc9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #22 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For å ta opp "gamer-diskusjonen" litt. Trenger strengt tatt ikke så høy hastighet når man gamer, det viktigste er stabil fiber og kablet nett, men høy hastighet er en luksus som absolutt er verdt det. Fint å kunne laste ned Steam spill på 100gb+ med en rimelig hastighet når gutta venter uten at det ødelegger for de andre i huset som streamer Netflix. For min del torrenter jeg mye, da er det også fint med god hastighet på både ned- og opplasting. Mange gamere hoster også egne servere til f.eks. Minecraft, da er det også veldig greit med god hastighet. For min del er det bare 100kr ekstra i mnd med 500/500 kontra 100/100. Men, dette er med forbehold om at man har kablet nett til PCen. Man får trolig ikke utnyttet hastigheter som 500/500 eller 1000/1000 med bare wifi. Anonymkode: 7316b...f35 Ja, det er under veldig spesielle behov. Enig med deg, det er en luksus, som jeg nevnte tidligere også så skjemmer jeg ungene vekk med høyere hastighet enn nødvendig. Hvis det hadde vært mulig å få hastigheten levert så kunne jeg jo forsåvidt gitt de 1000/1000 hver, altså 3x 1000/1000, svimlende 3000/3000 linje. Kunne jo kanskje kjørt det trådløst. Men behovet eller nødvendigheten er ikke der. Er åpen for at det er folk der ute som faktisk har behovet, men det er også veldig mange som bare tror de trenger det. Anonymkode: 0e5bf...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå