Gå til innhold

Neostrata hudpleie. Erfaringer.


Adrenalina1

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer på teste ut Neoatrata hudpleie. Er det et bra merke? Hva er bra,og hva er i så fall ikke bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke brukt Neostrata, men jeg bruker Exuviance som har samme eiere, og produktene baserer seg på det samme, er veldig fornøyd med Exuviance. Ser at Exuvinace proffesional skal erstattes av Neostrata i Norge, så da blir det vel noen Neostrata produkter her etterhvert.

 

Anonymkode: e114c...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overprisa og ikke spesielt bra. Har testa ut en del produkter fra Restore-serien, men elsker Problem Dry Skin med 20% AHA. Bruker den på kroppen og huden blir glødende og myk

Anonymkode: d27e8...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er overprisa og ikke spesielt bra. Har testa ut en del produkter fra Restore-serien, men elsker Problem Dry Skin med 20% AHA. Bruker den på kroppen og huden blir glødende og myk

Anonymkode: d27e8...f5b

Takk. Da står jeg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke brukt Neostrata, men jeg bruker Exuviance som har samme eiere, og produktene baserer seg på det samme, er veldig fornøyd med Exuviance. Ser at Exuvinace proffesional skal erstattes av Neostrata i Norge, så da blir det vel noen Neostrata produkter her etterhvert.

 

Anonymkode: e114c...d9c

Jeg har prøvd Exuviance og var ikke fornøyd. Produktene gjorde absolutt ingenting for huden min. Så hvis Neostrata er i samme gate,står jeg over. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (2 timer siden):

Jeg har prøvd Exuviance og var ikke fornøyd. Produktene gjorde absolutt ingenting for huden min. Så hvis Neostrata er i samme gate,står jeg over. Takk for svar.

Hvilken hudpleie bruker du nå, og hva forventer du at evt. andre/nye produkter skal gjøre for huden din? Om et produkt/serie ikke fungerer for deg, så handler det ikke nødvendigvis om at selve produktet er dårlig, men om at det ikke er riktig for din hudtype og behov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roci skrev (På 19.6.2024 den 11.42):

Hvilken hudpleie bruker du nå, og hva forventer du at evt. andre/nye produkter skal gjøre for huden din? Om et produkt/serie ikke fungerer for deg, så handler det ikke nødvendigvis om at selve produktet er dårlig, men om at det ikke er riktig for din hudtype og behov.

Nja, kan også bare være at produktet ikke er bra nok. Som feks da jeg brukte kremene fra Restore-serien som er tilpasset til tørr og sensitiv hud noe jeg har, men de gjorde det vondt verre.

 

Og til trådstarter: Neostrata og Exuviance eies av de samme menneskene 

Anonymkode: d27e8...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...