Gå til innhold

Lysglimt Johansen tiltalt for bedrageri og hatefulle ytringer


bosve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes vel knapt noe menneske i norsk offentlighet som jeg misliker sterkere en ham

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter han på alvor Lysglimt, eller er det et tullenavn han har lagt til etternavnet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Heter han på alvor Lysglimt, eller er det et tullenavn han har lagt til etternavnet sitt?

Født Hans Jørgen Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nazist, antivaxer og Holocoust-fornekter som er det største konspitrollet her til lands omtrent… 🤮

Endret av Fjugur
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en grunn til at han ikke har venner på sin egen alder, kan man si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om han i kveld faktisk, skremmende fyr som har mange med seg. Kom over flere artikler om han via en kronikk om « Charter-Svein» , som og er en skummel fyr.. ville teorier og mange som følger hans tankemønster. 
https://filternyheter.no/svein-ostvik-sa-seg-enig-med-nazi-sympatisor-om-holocaust-det-er-sa-mye-historieforfalskning/

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/charter-sveins-tv-retur-uklokt-a-holde-folk-ute-i-kulden/o/5-95-1876289


https://www.facebook.com/lysglimt Han og hans følgerne er farlige 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (7 timer siden):

Heter han på alvor Lysglimt, eller er det et tullenavn han har lagt til etternavnet sitt?

Han heter lysglimt fordi det aldri gikk opp ett ordentlig lys for han, bare ett kort glimt så ble det mørkt igjen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg misliker mannen sterkt, så er det alvorlig at han blir tiltalt for hatefulle memes og diskrimenerende utsagn som ikke direkte oppfordrer til vold. 

Hvis vi ikke tror på ytringsfrihet for meninger vi synes er forkastelige, så tror vi ikke på det i det hele tatt.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er ikkje god, og pst bør halda oppsikt med miljøet

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grifter uten like. Det mest sjokkerende er å se tilhengerne hans på so-me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tradisjonell nazist, men har fått på beina en underskriftskampanje som har gitt ham et parti og statsstøtte. Bra for ytringsfriheten at nazister har et tannløst talerør.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har også vært aktiv på kvinneguiden. Han prøvde å skape blest rundt partiet sitt og rekruttere………..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han fisker etter oppmerksomhet. Disse meningene hans ser rare ut, jeg lurer på om han egentlig mener det eller om han bare synes det er effektiv oppmerksomhetsmagnet. 

Han har klart å oppnå en god del oppmerksomhet, og nå får han det rundt rettsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han sto plutselig på togstasjonen like ved der vi bor. Sønnen min på 19 ble sjokket over at han var her, og spurte han om hvorfor han dukket opp her? svaret var pga Biltilsynet! Kunne ikke bruke det i Oslo da det bare var s××××××× der! Lettere sjokkert 19åring svarte: " Er du helt blåst?" 

Mannen er gal. rett og slett. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står i dress med eggelikør i ene hånda og sverdet i andre håndet. Hva er det han egentlig prøver på?. Prøver han å fremstå litt bisarr med våpen for å skremme andre til å holde seg unna han?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går holocaust fornektelsen ut på? Ingen gassing punktum eller en av disse som mener det mangler bevis. En av disse "show me one evidence" gjengen?

Endret av Alfon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom fyr man må holde nøye øye med. 

Når det er sagt, så er jeg på generelt grunnlag meget skeptisk til loven om hatefulle ytringer. 

Endret av parmanoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...