Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miss Anthropy skrev (13 minutter siden):

Det er nå så tydelig at dette handler om at hun er forbanna for ikke å få sesong 4! 🙈😅Screenshot_20251014_195407_Chrome.thumb.jpg.3fbc1a8f4998292c2122fb156bbd147c.jpg

Det er så mye fram og tilbake og ditten og datten. Som freelancer må man tørre å si sin mening, ikke juge "i frykt" for hva oppdragsgiver vil si. Hun har jo selv satt seg i denne situasjonen. Hun kan ikke skylde på nrk for at hun juger. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sofie Maria skrev (6 minutter siden):

Enig at det var noe naiv tankegang, men det var nå sånn tankeprosessen hennes var. For dere som ikke forstår logikken hennes anbefaler jeg insta-kontoen hennes (de to siste innleggene med video) hvor hun forklarer. 

Har sett dagsnytt nå og det endret ikke mitt syn i saken. Nrk har noen gode poenger med at de må passe på hele produksjonen, men det er uansett ikke ok å kaste Ulrikke i søppelbøtta. 

Det skjedde heller ikke.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (1 minutt siden):

Man kan også si at de unge damene+Ulrikke er absurd og grenseløst historieløse. Hvordan i h… tror de vi fikk den friheten og de rettighetene vi har i dag?! Privilegerte, bortskjemte, arrogante og historieløse d****unger oppfører de seg som.

Wow, det er sånn du snakker om en medsøster som tar annerledes valg enn deg selv? Jeg har ingenting imot utsagn som «jeg kunne aldri vært en tradwifes» eller «jeg syns Ulrikke burde tatt dette på privaten med nrk» eller «jeg syns ingen barn av kjendiser bør bli publisert på insta uavhengig av kontekst» men å komme med hersketeknikker, stygge ord og alvorlige diagnoser (?!) bør vi virkelig holde oss for gode til syns jeg ;) 

• Nyttig 2
Skrevet
Babyface skrev (3 minutter siden):

Det skjedde heller ikke.

Neivel? Da gleder jeg meg til å se henne i sesong tre, fire eller fem hvis du mener at hun ikke ble kastet i søpla ;) 

Skrevet
Sofie Maria skrev (1 minutt siden):

Neivel? Da gleder jeg meg til å se henne i sesong tre, fire eller fem hvis du mener at hun ikke ble kastet i søpla ;) 

Hun ble ikke kastet i søpla....... kontrakten hennes gikk ut, som var for sesong 3,  og som hun fikk betalt for.

• Liker 20
  • Nyttig 14
Skrevet
Sofie Maria skrev (5 minutter siden):

Wow, det er sånn du snakker om en medsøster som tar annerledes valg enn deg selv? Jeg har ingenting imot utsagn som «jeg kunne aldri vært en tradwifes» eller «jeg syns Ulrikke burde tatt dette på privaten med nrk» eller «jeg syns ingen barn av kjendiser bør bli publisert på insta uavhengig av kontekst» men å komme med hersketeknikker, stygge ord og alvorlige diagnoser (?!) bør vi virkelig holde oss for gode til syns jeg ;) 

Diagnoser?! Hvor har jeg skrevet en eneste diagnose? Sist jeg sjekka var ikke drittunge en diagnose. Poenget er at de jo ikke skjønner hvorfor de har valgmuligheter i dag, Hvordan den valgfriheten er oppstått. Og de vil ikke lytte til «de eldre kjerringene». DET er å være forbanna historieløs. Det er å ikke evne å ta andre perspektiv. Jeg har null problem med at folk tar andre valg enn meg. Jeg er kun opptatt av at vi aldri må glemme og reflektere over historien og hvordan vi har fått de rettighetene og friheten vi har, fordi da vil historien gjenta seg. Hvis du ikke forstår det og heller vil beskylde meg og andre for å være dårlige medsøstre og anklage oss for ting vi aldri har sagt, så ser jeg ikke noe poeng i å diskutere videre med deg. 

• Liker 16
  • Nyttig 8
Skrevet

Og når det gjelder logikken hennes, så er jo den bla slik....... TV2 spurte Ulrikke i sommer om hun er glad for avgjørelsen som ble tatt. " Ja, jeg er det, selv om bakemesterskapet er litt babyen min også"

• Liker 9
Skrevet
Sofie Maria skrev (8 minutter siden):

Tenker du at du MÅ bruke samme rørlegger hver gang, selv om du har mer lyst til å bruke en annen neste gang? Og slik må det bli de 2-3 neste gangene du trenger rørlegger?

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
Sofie Maria skrev (18 minutter siden):

Enig at det var noe naiv tankegang, men det var nå sånn tankeprosessen hennes var. For dere som ikke forstår logikken hennes anbefaler jeg insta-kontoen hennes (de to siste innleggene med video) hvor hun forklarer. 

Har sett dagsnytt nå og det endret ikke mitt syn i saken. Nrk har noen gode poenger med at de må passe på hele produksjonen, men det er uansett ikke ok å kaste Ulrikke i søppelbøtta. 

Hun ble IKKE kastet i søppelbøtta. Kontrakten gikk ut.

Hvis hun, som du sier, gikk rundt med en naiv tankeprosess om at jobben var hennes videre uansett. Da er det helt og holdent hennes feil at hun ikke takler dette. Hun må være realistisk og innse at programledere byttes ut. Hun viser igjen at hun er høy på seg selv og tror hun er «the only  one» Det er hun heldigvis ikke

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
Miss Anthropy skrev (33 minutter siden):

Det er nå så tydelig at dette handler om at hun er forbanna for ikke å få sesong 4! 🙈😅Screenshot_20251014_195407_Chrome.thumb.jpg.3fbc1a8f4998292c2122fb156bbd147c.jpg

Så nå er det tilbake til det og hun går bort fra tidligere uttalelser om at dette handlet om sesong 3. 

Nå må hun faktisk stoppe, før hun dummer seg mer ut. 

Bra av TV2 å konfrontere henne. 

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
Sofie Maria skrev (Akkurat nå):

Hun fikk ikke ny kontrakt, det er ikke å bli kastet i søpla. Hun ble behandlet bedre enn NRK hadde trengt, hun fikk faktisk full betaling for en sesong hun ikke fullførte. NRK har også gitt henne mange muligheter før dette. Nå ble hun byttet ut med en bedre kvalifisert programleder. Begynner å bli mektig lei din nesegruse beundring og utrolig naive holdning i denne saken. Og nå motsier du Ulrikke,  hun var jo IKKE butthurt for å miste de kommende sesongene, det var innspilling av sesong tre dagen etter fødsel hun nå liksom er krenket over å ikke få lov til, du bør i det minste være på bølgelengde med venninnen din når du skal støtte henne. 🤣 Ikke så nøye med de femti andre i produksjonen, bare Ulrikke får gjøre som hun vil! Blir kvalm av sånn egoholdning!

Mange av oss synes ikke hun er så flink og synes det er bedre med med ny programleder uansett.

• Liker 16
  • Nyttig 10
Skrevet
Tigerfrue skrev (8 minutter siden):

Hun ble ikke kastet i søpla....... kontrakten hennes gikk ut, som var for sesong 3,  og som hun fikk betalt for.

Man er ikke garantert sesong 3, 4 eller 5 fordi om man har hatt sesong 1 og 2.  Er det veldig vanskelig å forstå at det kan seile opp kandidater som løser jobben bedre, eller at behovet er endret. 

Heldigvis for tv-seerne.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
CeXNS skrev (2 minutter siden):

Så nå er det tilbake til det og hun går bort fra tidligere uttalelser om at dette handlet om sesong 3. 

Nå må hun faktisk stoppe, før hun dummer seg mer ut. 

Bra av TV2 å konfrontere henne. 

Au, nå begynner det å gjøre vondt. Hun er så selvopptatt at hun ikke klarer å se forbi seg selv og innse at det nå bare er veldig pinlig. Herregud..

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja, det begynner å gjøre litt mer vondt nå for U........ vikla seg inn i en masse motstridende uttalelser....... blir jo bare komisk/ tragisk........ litt av kjernen i problemet som kommer frem, er at hun ser på BM som babyen sin......

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun burde leie inn en bra rådgiver og slutte å snakke nå. Jeg blir helt flau på hennes vegne. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet

NRK kunne ikke sette Ulrikke i teltet dagen etter fødsel. Svett, utslitt, mentalt et annet sted og full i etter rier f.eks.  det hadde sett ut som de utnyttet henne og det hadde vært dårlig for seertallene. De måtte også tatt mer hensyn, kanskje innspillingen ville tatt lenger tid osv. men åpenbart folkens. En kan ikke la en dame som nettopp har født lede et program. Det hadde stilt nrk i et super dårlig lys. Det hadde også satt Ulriken i et sinnsykt dårlig lys så tenker hun skal være glad de bestemte det for henne

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
Fju skrev (3 timer siden):

Det virker ikke som det har slått Ulrikke et sekund at produksjonen består enn flere folk enn henne selv. Hvis hun var like selvsentrert da de drev og spilte inn programmet, forstår jeg godt at NRK byttet henne ut. Hun framstår veldig selvopptatt og uprofesjonell. 

100% dette! Ble ordentlig paff da jeg så dagsnytt 18.  Ytre-Arne hadde nettopp forklart saklig og ryddig at hun og NRK hadde en hel produksjon å ta hensyn til og at avgjørelsen som ble tatt var av hensyn både til Ulrikke og til produksjonen som helhet. Likevel presterer Ulrikke å svare med at NRK ikke har rett til å bestemme på vegne av henne og hopper glatt bukk over at det ikke bare er hensynet til henne som lå til grunn.

Hun nekter virkelig å ta innover seg at dette potensielt hadde påvirket andre enn henne. Beklager å måtte si det, men hun fremstår mer og mer som en det må ha vært vanskelig å samarbeide med.

• Liker 25
  • Nyttig 8
Skrevet

Har ikke fulgt med i utviklingen av denne såpeoperaen det siste døgnet, men gjelder klagingen fra Ulrikke nå også sesong 4?

🙉

• Liker 2
Skrevet
Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Har ikke fulgt med i utviklingen av denne såpeoperaen det siste døgnet, men gjelder klagingen fra Ulrikke nå også sesong 4?

🙉

Det er vanskelig å svare på. Får nakkesleng av å prøve å henge med i svingene. Sesong 4 var jo starten, så var det plutselig sesong 3 som var problemet....

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Tough cookie skrev (1 minutt siden):

🙉

Sesong 4, så sesong 3, så sesong 4 - vet ikke helt hvilken sesong hun klager på nå.

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...