MissCortado Skrevet 9. oktober #861 Skrevet 9. oktober Sfr skrev (56 minutter siden): Har fått med meg hysteriet (grining og klaging i monitor) rundt det hele. Er ikke veldig kjent med hverken Ulrikke B eller Bakemesterskapet, men kan grunnen være at Nrk ikke ville assosieres med henne? Det er langt mellom å være en artist (som hun i hovedsak var) til en hardcore influencer som utleverer sitt nyfødte barn grovt for følgere på Snapchat 😑 Man må ikke innta offerrollen uten å tenke på andre mulige årsaker.. Det er en helt sprø teori som garantert ikke stemmer. 5
Mallisaen Skrevet 9. oktober #862 Skrevet 9. oktober Altså- jeg er bortimot i sjokk 😵...over dagens "tirade" på hennes snapstory... Nå dalte hun altså sååå mange etasjer i mine øyne, ja helt ned i kjelleren dalte hun... Hva f ...liksom? Er hun 13? Eller 30? Jeg trenger ikke engang skrive hvorfor jeg verken er i sjokk, eller hvorfor hun ramla ned i kjelleren i mine øyne! Og disse orda mine, kommer fra ei som alltid har hatt sansen for henne- musikalsk og som person OG jeg likte henne som programleder for BM. Nei, Ulrikke Brandstorp - tenk over mentaliteten din rundt det å få barn, og sett deg noen måneder i tenkeboksen over hva du virkelig hadde planer om, rett etter styrt/premature fødsel. Og om hvordan du/dette framstår. Kjære vene.... 😱😤 15 25
Anemoi Skrevet 9. oktober #863 Skrevet 9. oktober (endret) MissCortado skrev (38 minutter siden): Det er en helt sprø teori som garantert ikke stemmer. Jeg har kommentert dette tidligere, og tror nok ikke at NRK tar med vurdering den ekstreme barneeksponeringen som Ulrikke har drevet med på snap. Dessverre, for jeg skulle nok ønske dette kom mye mer fram i alle influenser-sammenhenger…. Endret 9. oktober av Anemoi 4 2
Stargaze Skrevet 9. oktober #864 Skrevet 9. oktober MissCortado skrev (48 minutter siden): Det er en helt sprø teori som garantert ikke stemmer. Men det burde den. Hvis kanaler og medier boikottet influencere som deler barna rått og rampete hadde det vært fine standpunkt å vise. Og mindre penger å tjene på det. 11 4
Minimeg1234 Skrevet 9. oktober #865 Skrevet 9. oktober Bibbi_ skrev (1 time siden): Da sier hun indirekte at jobb er viktigere enn en babyen hennes. Jeg syns man skal være forsiktig med å påstå noe sånt som dette. Går fint å kritisere valg Ulrikke gjør uten å komme med utsagn som gir grobunn til rykter om at hun ikke bryr seg nok om babyen sin. 2
Anemoi Skrevet 9. oktober #866 Skrevet 9. oktober (endret) Minimeg1234 skrev (13 minutter siden): Jeg syns man skal være forsiktig med å påstå noe sånt som dette. Går fint å kritisere valg Ulrikke gjør uten å komme med utsagn som gir grobunn til rykter om at hun ikke bryr seg nok om babyen sin. Men man kan konstatere at mor prioriterte å jobbe fulltid+ i det premature spedbarnets aller første tre leveuker… Fra dag 2. Det valget er faktabasert. Endret 9. oktober av Anemoi 13 7
Stargaze Skrevet 9. oktober #867 Skrevet 9. oktober «– Jeg skjønte veldig fort at hvis jeg ikke møter opp på innspilling, så er det en stor fare for at jeg ikke skal tilbake noen gang, sa Brandstorp på Snapchat.» Var hun redd for at vikaren skulle være bedre enn henne selv? 12
Sfr Skrevet 9. oktober #868 Skrevet 9. oktober MissCortado skrev (1 time siden): Det er en helt sprø teori som garantert ikke stemmer. Hvorfor utheve nettopp dette som en sprø teori? 1 2
Anemoi Skrevet 9. oktober #869 Skrevet 9. oktober Stargaze skrev (6 minutter siden): «– Jeg skjønte veldig fort at hvis jeg ikke møter opp på innspilling, så er det en stor fare for at jeg ikke skal tilbake noen gang, sa Brandstorp på Snapchat.» Var hun redd for at vikaren skulle være bedre enn henne selv? Ja, jeg la også merke til at Ulrikke sa dette. Kanskje ønsket hun at den programlederrollen var hennes og hennes alene, og hun ville ikke ha inn en konkurrent som hun visste var dyktig. All honnør til Julia som over natten overtok programlederrollen i sesong 3, og som nå får samme rollen i sesong 4. All honnør for at hun har klart å holde seg rolig og ikke kommentert noe opp i all denne støyen som Ulrikke har skapt… Det kan ikke være lett for Julie. 28
lin Skrevet 10. oktober #870 Skrevet 10. oktober I dag skal hun visst på god morgen Norge og fortelle om saken 1 1
Kinder Skrevet 10. oktober #871 Skrevet 10. oktober lin skrev (18 minutter siden): I dag skal hun visst på god morgen Norge og fortelle om saken Da håper jeg at hun har fått tenkt seg litt om, og kommer med en beklagelse. Folk tror jo oppriktig at hun har fått sparken av NRK fordi hun har blitt mor, grunnet hennes egne uriktige påstander. 16 5
lin Skrevet 10. oktober #872 Skrevet 10. oktober Absolutt ikke. Det er nettopp derfor hun står opp og må snakke om dette sier hun. 1
Stargaze Skrevet 10. oktober #873 Skrevet 10. oktober Hun har endret fokus på temaet. Hun godtar at hun ikke fikk sesong 4. Men godtar ikke at hun ikke fikk komme tilbake rett etter fødsel. Mener at det burde hun fått bestemt selv.... 4 2
Minimeg1234 Skrevet 10. oktober #874 Skrevet 10. oktober Anemoi skrev (8 timer siden): Ja, jeg la også merke til at Ulrikke sa dette. Kanskje ønsket hun at den programlederrollen var hennes og hennes alene, og hun ville ikke ha inn en konkurrent som hun visste var dyktig. All honnør til Julia som over natten overtok programlederrollen i sesong 3, og som nå får samme rollen i sesong 4. All honnør for at hun har klart å holde seg rolig og ikke kommentert noe opp i all denne støyen som Ulrikke har skapt… Det kan ikke være lett for Julie. Tenker Julie takler dette helt fint jeg. Rart med all sympatien til Julie , mens Ulrikke får de krasseste og hardeste ordene uten en snev av sympati. 2
Minimeg1234 Skrevet 10. oktober #875 Skrevet 10. oktober Anemoi skrev (9 timer siden): Men man kan konstatere at mor prioriterte å jobbe fulltid+ i det premature spedbarnets aller første tre leveuker… Fra dag 2. Det valget er faktabasert. Hva mener du med å jobbe fulltid +? At hun snappet?
Ninaen Skrevet 10. oktober #876 Skrevet 10. oktober Stargaze skrev (6 minutter siden): Hun har endret fokus på temaet. Hun godtar at hun ikke fikk sesong 4. Men godtar ikke at hun ikke fikk komme tilbake rett etter fødsel. Mener at det burde hun fått bestemt selv.... Det er jo egentlig enda verre… 25
Cookie123 Skrevet 10. oktober #877 Skrevet 10. oktober lin skrev (29 minutter siden): Absolutt ikke. Det er nettopp derfor hun står opp og må snakke om dette sier hun. Kan dere tenke dere kritikken NRK hadde fått om de hadde latt henne jobbe noen timer etter at hun hadde født?? Og da hadde UB garantert i ettertid sutret over at hun MÅTTE på jobb, og ikke fikk være sammen med sin nyfødte sønn. Kan ikke begripe, uansett grunn, at noen i det hele tatt TENKER på å jobbe i den situasjonen hun var i! 36 10
Anemoi Skrevet 10. oktober #878 Skrevet 10. oktober Minimeg1234 skrev (25 minutter siden): Tenker Julie takler dette helt fint jeg. Rart med all sympatien til Julie , mens Ulrikke får de krasseste og hardeste ordene uten en snev av sympati. Tenker at hvordan Julie takler dette, vet vi absolutt ingenting om. Hun er helt uforskyldt kommet midt i en kryssild der hun indirekte er en viktig brikke. Jeg føler virkelig med henne! Ulrikke har - som svært aktiv influenser med ca 150 000 følgere, fått sympati i bøtter og spann fra følgere og fans både på snap og insta. Det drar hun fram i enhver sammenheng, men hun må også tåle kritiske stemmer. 18 2
Zenhouse Skrevet 10. oktober #879 Skrevet 10. oktober Cookie123 skrev (20 minutter siden): Kan dere tenke dere kritikken NRK hadde fått om de hadde latt henne jobbe noen timer etter at hun hadde født?? Og da hadde UB garantert i ettertid sutret over at hun MÅTTE på jobb, og ikke fikk være sammen med sin nyfødte sønn. Kan ikke begripe, uansett grunn, at noen i det hele tatt TENKER på å jobbe i den situasjonen hun var i! Hun sier på God Morgen at hun er 30 år og det ( om å dra på jobb etter fødsel) må hun få bestemme selv. ( hun har dog rett i at det ikke hadde skjedd en mann, så vidt jeg vet så føder ikke menn. 🫢) Fra Dagbladet: - Jeg synes det er rart, når jeg gang på gang uttrykker at det beste for meg ikke er å være usikker på sykehuset. Det beste for meg, psykisk, er å komme tilbake til jobb. Jeg tenker at jeg er 30 år og må få lov til å bestemme hva som er best for meg selv, ikke noen andre. Jeg er ganske sikker på at dette ikke hadde skjedd med en mann. Det er det som er synd. 5
Sommerkommer Skrevet 10. oktober #880 Skrevet 10. oktober Sannheten er jo at hvis en mann hadde havnet på f.eks. sykehus og ikke kunne stille som programleder så hadde han i like stor grad risikert å ikke få kontrakten året etter. Dette har ingenting med kvinnekamp og likestilling å gjøre. Men mer med bransjen. vikaren var sikkert bedre. Punktum 30 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå