Doris Becker Skrevet 29. mai #421 Skrevet 29. mai (endret) oss-to skrev (1 time siden): Barn selger ! Kvifor streve for lønn når du kan håve inn penger fordi alle synast det er så "koselig" å følgje med på. Jeg tror det i tillegg dreier seg om at de har et enormt eksponeringsbehov. Der de er avhengig av bekreftelse fra andre hele tiden. De klarer ikke logge av. Hele deres identitet er knyttet opp mot hvordan de utleverer seg på sine sosiale medier, og oppmerksomheten det gir. Tragisk. spesielt for barna. Endret 29. mai av Doris Becker 9 4
oss-to Skrevet 29. mai #422 Skrevet 29. mai (endret) Doris Becker skrev (19 minutter siden): Jeg tror det i tillegg dreier seg om at de har et enormt eksponeringsbehov. Der de er avhengig av bekreftelse fra andre hele tiden. De klarer ikke logge av. Hele deres identitet er knyttet opp mot hvordan de utleverer seg på sine sosiale medier, og oppmerksomheten det gir. Tragisk. spesielt for barna. Du sett ord på noko vesentleg. Dette er jo også eit viktig poeng når det kjem til lovverk. Mange foreldre må/vill dekke sine eigene behov. Sjølv om det går på bekostning av barna. Difor treng barna hjelp gjennom lovverket til å få vokse opp til å bli eigene sjølvstendige individ. Utan då å måtte være underhaldningsbidraget til foreldre og sjåarar . Endret 29. mai av oss-to 1 1
Blålilla Skrevet 1. juni #423 Skrevet 1. juni Elsker oppdateringer fra huset. Det kommer til å bli uså utrolig fint når de er ferdig. 2
Melus Skrevet 1. juni #424 Skrevet 1. juni Det virker som hun roet ned eksponeringen av babyen litt etter at de kom hjem. 1
Mozzarellastick Skrevet 1. juni #425 Skrevet 1. juni Hva snappet hun i går som viste en annen side av henne?
elskersommer Skrevet 1. juni #426 Skrevet 1. juni Melus skrev (2 timer siden): Det virker som hun roet ned eksponeringen av babyen litt etter at de kom hjem. Tenkte det samme i går.. så håper de har tenkt seg litt om og slutter med denne eksponeringen
Ninaen Skrevet 1. juni #427 Skrevet 1. juni Håper også det var sjokket og litt sånn krisemestringsmodus. Hun deler jo fortsatt noe, noen bilder, litt detaljer om mating og vekt. Men er mest hus og mer generelle ting rundt foreldrerolle og rutiner nå. Håper hun tar det enda noen hakk ned
Eyr Skrevet 1. juni #428 Skrevet 1. juni Ninaen skrev (19 minutter siden): Håper også det var sjokket og litt sånn krisemestringsmodus. Hun deler jo fortsatt noe, noen bilder, litt detaljer om mating og vekt. Men er mest hus og mer generelle ting rundt foreldrerolle og rutiner nå. Håper hun tar det enda noen hakk ned Kanskje fordi hun har mer og dele også? Livet på sykehuset med prematur er jo ganske ensforming og hovedfokuset skal være på den nye verdensborgeren. Syntes hun delte alt for mye og de fleste følgerne hadde nok skjønt om influensere tok en pause i barselstiden. «Vi» klarer faktisk p vente litt. Men det er nok deres eget behov for oppmerksomhet og penger som slår ihjel fornuften for tiden. 5 1
Ninaen Skrevet 1. juni #429 Skrevet 1. juni Eyr skrev (1 time siden): Kanskje fordi hun har mer og dele også? Livet på sykehuset med prematur er jo ganske ensforming og hovedfokuset skal være på den nye verdensborgeren. Syntes hun delte alt for mye og de fleste følgerne hadde nok skjønt om influensere tok en pause i barselstiden. «Vi» klarer faktisk p vente litt. Men det er nok deres eget behov for oppmerksomhet og penger som slår ihjel fornuften for tiden. Delte definitivt altfor mye ja! 2
Leonaen Skrevet 3. juni #430 Skrevet 3. juni Ninaen skrev (På 28.5.2025 den 9.19): Hvis jeg holder eksponeringen utenfor (den er ugrei uansett), så synes jeg hun skal ha kudos for hvordan hun svarer folk. Gode eks siste døgnet hvor hun får kommentarer på at ungen har på lite klær f.eks, hvor hun svarer saklig og nyansert, og også forklarer at hun løfter fram kommentarer for å nyansere og vise at det er ulike veier til mål, og at man jo ikke alltid må være enige. Her kan mange influensere lære mye! Og også at hun ikke vil bruke app for mat og søvn i første omgang, forfriskende at noen med det nedslagsfeltet går for «gamlemåten» og ikke hiver seg på alle trender. og andre influensere hadde jo virkelig melket denne fødselen og historien på et helt annet nivå. #dramalama Her er jeg helt enig. Jeg fikk litt sansen for Ulrikke når jeg så hvordan hun håndterte kritikk og mammapolitiet. Hu var så positiv i svarene og jeg ble faktisk litt imponert. 3 1
Klink Skrevet 6. juni #431 Skrevet 6. juni Og nå skal hun ha serie på Viaplay som heter mødre? Snakk om eksponering av barn! 1 8
anonym35445 Skrevet 6. juni #432 Skrevet 6. juni Klink skrev (3 timer siden): Og nå skal hun ha serie på Viaplay som heter mødre? Snakk om eksponering av barn! Du vet att serien handler om mødrene, ikke barna? 1
oss-to Skrevet 6. juni #433 Skrevet 6. juni anonym35445 skrev (1 time siden): Du vet att serien handler om mødrene, ikke barna? Det må være eit håp(les krav) at dei greier å produsere denne seien utan at barna blir exponert. 1 3
Tulla25j Skrevet 6. juni #434 Skrevet 6. juni Man kan si mye om delingen (jeg personlig bryr meg ikke så mye om det), men Ulrikke klarer ihvertfall å svare for seg og reflektere litt rundt det som eventuelt blir skrevet om henne i media. Hun lukker seg ikke og gjør seg ikke til et offer. Der har vi mange eksempler på folk som gjør det motsatte. (Les Karianne Vilde, Sophie Elise,etc). Synes det er bedre at man kan ha en diskusjon om det og at forklarer litt hvorfor de gjør som de gjør. Så kan man jo mene mye om det er ok eller ikke. 9 2
Ninaen Skrevet 6. juni #435 Skrevet 6. juni Tulla25j skrev (19 minutter siden): Man kan si mye om delingen (jeg personlig bryr meg ikke så mye om det), men Ulrikke klarer ihvertfall å svare for seg og reflektere litt rundt det som eventuelt blir skrevet om henne i media. Hun lukker seg ikke og gjør seg ikke til et offer. Der har vi mange eksempler på folk som gjør det motsatte. (Les Karianne Vilde, Sophie Elise,etc). Synes det er bedre at man kan ha en diskusjon om det og at forklarer litt hvorfor de gjør som de gjør. Så kan man jo mene mye om det er ok eller ikke. Enig. Og måten hun svarte opp en melding nå også, som hun opplevde som over grensa. Delte ikke skjermdump, men refererte, og svarte rolig og saklig. 10
anno19 Skrevet 6. juni #436 Skrevet 6. juni Hva sier hun egentlig? Hun pakker det pent inn og gjemmer seg bak at folk liker det, og i en forvridd influencertilværelse så er deling nyttig helseinformasjon til folket. Hun er på linje med de andre som selger barna sine på snap, hun svarte bare «finere» til pressen - og mer skal det ikke til før folk biter på og aksepterer hele greien….. 6 1
Tulla25j Skrevet 6. juni #437 Skrevet 6. juni anno19 skrev (1 minutt siden): Hva sier hun egentlig? Hun pakker det pent inn og gjemmer seg bak at folk liker det, og i en forvridd influencertilværelse så er deling nyttig helseinformasjon til folket. Hun er på linje med de andre som selger barna sine på snap, hun svarte bare «finere» til pressen - og mer skal det ikke til før folk biter på og aksepterer hele greien….. Sier ikke at jeg er uenig/enig, men det at hun faktisk svarer og ikke gjemmer seg bort synes jeg det står mer respekt av. De andre drar offerkortet og forsvinner fra overflaten. Man får ihvertfall stå for det man gjør, når det blir møtt med kritikk. 4
Klink Skrevet 6. juni #438 Skrevet 6. juni (endret) Dette får meg til å tenke at det ikke handler om å kritisere barneeksponering, men kritisere mennesker man ikke liker. Hvorfor går Ulrikke fri, hun eksponerer jo helt vilt! Mer enn Sophie Elise gjorde fra sykehuset feks. Endret 6. juni av Klink 4 3
anno19 Skrevet 6. juni #439 Skrevet 6. juni Tulla25j skrev (8 minutter siden): Sier ikke at jeg er uenig/enig, men det at hun faktisk svarer og ikke gjemmer seg bort synes jeg det står mer respekt av. De andre drar offerkortet og forsvinner fra overflaten. Man får ihvertfall stå for det man gjør, når det blir møtt med kritikk. Hun står absolutt ikke for det som hun gjør, det kommer bare dårlige unnskyldinger for å dele barnet sitt på snap. 1
oss-to Skrevet 6. juni #440 Skrevet 6. juni https://www.vg.no/rampelys/i/B0PdWl/karianne-vilde-spetalen-etter-snap-kritikk-ikke-oekonomiske-aarsaker Ulrikke seier akkurat no følast det riktig dele. Og at dette ikkje er for penger. Synast iallefall ein skal stå støtt i feila sine. Ho har melka denne graviditeten frå første celledeling. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå