Anonym Frøken Skrevet 17. februar #2641 Skrevet 17. februar SurPotet skrev (På 9.2.2026 den 12.21): Genderreveal 🤮 Er vi ikke ferdig med det? Så litt på snap at hu handlet inn div kopper og tallerkener. så nei, virker ikke slik. Trodde også hun skulle bli lysere i håret, men gikk tilbake til mørkt. Vel, det er bedre enn den oransjeaktig hu har hatt en stund 1
Smilesen Skrevet 1. mars #2642 Skrevet 1. mars oss-to skrev (På 29.1.2026 den 20.53): Eg er einig i at eksponering etter fødsel er problematisk, men meiner ein ikkje kan skilje dette frå graviditeten når barnet får eit digitalt spor frå dag ein. Ho er også ein av dei verste i klassen når det gjeld eksponering og flytting av grenser. Sjølv om mykje av innhaldet kan vere fint å sjå på, bør folk vise at dette ikkje er greitt ,til dømes ved å avfølgje. 100% enig! 2
Hallepalle2 Skrevet 1. mars #2643 Skrevet 1. mars Jeg henne opp på snap noen ganger, men unngår å gå inn. Likevel fikk jeg nå med meg at det er gender reveal på gang. Hun tjener penger på ungene fra den positive graviditetstesten. Det er så fullstendig uten klasse og moral! 17 4
Anonym Frøken Skrevet 1. mars #2644 Skrevet 1. mars En gutt til 😊 Slapp og bla gjennom utallige snapper da Se&Hør har publisert artikkel. 5 1
Tjoheiii Skrevet 1. mars #2645 Skrevet 1. mars Anonym Frøken skrev (1 time siden): En gutt til 😊 Slapp og bla gjennom utallige snapper da Se&Hør har publisert artikkel. Så koselig!🥰 1
Catnip Skrevet 1. mars #2646 Skrevet 1. mars Anonym Frøken skrev (4 timer siden): En gutt til 😊 Slapp og bla gjennom utallige snapper da Se&Hør har publisert artikkel. To gutter er helt herlig, har det selv 🥰🥰🥰🥰🥰 Men må være lov å si at dette var et utrolig kleint opplegg (og bilde)? 5 4
refill Skrevet 1. mars #2648 Skrevet 1. mars Xstrella skrev (2 timer siden): Alt for den gule appen, si. Og tv. Var kamera tilstede så er vel sesong 2 av mødre kanskje. 2
K_mb Skrevet 1. mars #2649 Skrevet 1. mars (endret) Xstrella skrev (2 timer siden): Alt for den gule appen, si. Selvfølgelig. Fra respektabel artist til hardcore influencer med barn og graviditet som hovedfelt, snakk om å synke dypt. Endret 1. mars av K_mb 29 8
Hallepalle2 Skrevet 2. mars #2650 Skrevet 2. mars Henrik Troy er på ballen. Ulrikke er gått fra å være artist til å bli blant de aller verste til å selge barna sine. Jeg har gått fra å finne henne sjarmerende til å ikke orke et sekund av henne. 25 11
kjærring Skrevet 2. mars #2651 Skrevet 2. mars Viki6 skrev (På 26.1.2026 den 14.26): Koselig med ny graviditet 🙂. Men liker ikke at det blir en baby til som skal eksponeres for fullt, det må jeg innrømme. Også lurer jeg på når de to skal få tid til å tjene inn penger til å gjøre ferdig huset 🙃. Jeg følger henne bare for å følge med på det. Skjønner ikke helt hvor de får penger fra. Fra slike som deg som bare følger henne for å følge med 7 6
kjærring Skrevet 3. mars #2652 Skrevet 3. mars Sofie Maria skrev (På 10.10.2025 den 23.32): Jeg har ingen barn eller opplevd fødsel så dette blir kanskje helt feil, men er det egentlig så mye Ulrikke fikk gjort på sykehuset gitt tingenes tilstand? Det er vel ikke sånn at en baby i kuvøse/behøver pustehjelp kan dulles, bæres på og koses med som en «vanlig» baby? 🤔 Mest viktig for baby der å da er vel god hjelp ifra leger og helsefolk som vet hva de skal gjøre for å redde baby?? Uansett er løfter tydeligvis blitt gitt og løfter har blitt brutt, lov å bli lei seg da. Selv om barnet har c- pap og ligger i kuvøse så passer man på babyen sin. Man kan fortsatt prate med babyen, stryke på babyen, få oppdateringer, være der, delta i stell, få opplæring på pust og oppfølgning. Bearbeide det som har skjedd...altså, det er 1000 grunner til å være der. Som prematur mamma så er jeg sjokkert 20 1 6
DesmondMiles Skrevet 3. mars #2653 Skrevet 3. mars K_mb skrev (På 2.3.2026 den 0.20): Selvfølgelig. Fra respektabel artist til hardcore influencer med barn og graviditet som hovedfelt, snakk om å synke dypt. Når har UB vært en "respektabel artist"? 5
K_mb Skrevet 3. mars #2654 Skrevet 3. mars DesmondMiles skrev (11 minutter siden): Når har UB vært en "respektabel artist"? Hun er en god vokalist, og har gjennom det blitt en kjendis. Så hun har gått fra å være kjent for sangstemmen sin til å bli en kynisk influencer og det er det jeg mener med respektabel artist. 11
refill Skrevet 3. mars #2655 Skrevet 3. mars Nå skal det grines på snap om hvor slemme folk er: https://www.vg.no/nyheter/i/6q9dbL/influencere-selger-vennskap-for-profitt 3 6
blåbærpai Skrevet 3. mars #2656 Skrevet 3. mars Men det er jo helt sykt hvis det stemmer at folk sitter hjemme og "griner av glede" på vegne av influencere.. det er jo rett og slett psykt. Ser de ikke det selv? Lurer egentlig på om disse meldingene som tikker inn er ekte eller om de driver å konstruerer dem selv. Er jo smått utrolig. 9 10
refill Skrevet 3. mars #2657 Skrevet 3. mars blåbærpai skrev (1 time siden): Men det er jo helt sykt hvis det stemmer at folk sitter hjemme og "griner av glede" på vegne av influencere.. det er jo rett og slett psykt. Ser de ikke det selv? Lurer egentlig på om disse meldingene som tikker inn er ekte eller om de driver å konstruerer dem selv. Er jo smått utrolig. Om du følger litt med på Isabel Raad sin snap for eks vil du se hvor ekstremt reelt det er. Det er "når skal *vi* på Maldivene igjen". "Jeg gleder meg til *vi* skal flytte inn i den nye villaen". Det er folk som handler ekstra fra brandet hennes for å "støtte" henne (hun som tjener 100.000 i måneden). Det gråtes av glede og sorg. Folk kontakter familie, steder hun er på osv med bekymring om hun forsvinner uplanlagt. Folk har bestilt kakao til hytten hun er på fordi hun ikke likte den hun hadde bestilt selv (elns). Og blomster og snacks til henne på Maldivene. 1 8
Tessa12 Skrevet 3. mars #2658 Skrevet 3. mars refill skrev (1 minutt siden): Om du følger litt med på Isabel Raad sin snap for eks vil du se hvor ekstremt reelt det er. Det er "når skal *vi* på Maldivene igjen". "Jeg gleder meg til *vi* skal flytte inn i den nye villaen". Det er folk som handler ekstra fra brandet hennes for å "støtte" henne (hun som tjener 100.000 i måneden). Det gråtes av glede og sorg. Folk kontakter familie, steder hun er på osv med bekymring om hun forsvinner uplanlagt. Folk har bestilt kakao til hytten hun er på fordi hun ikke likte den hun hadde bestilt selv (elns). Og blomster og snacks til henne på Maldivene. Hun tjener nok betraktelig mer enn 100.000 i mnd 5
refill Skrevet 3. mars #2659 Skrevet 3. mars Tessa12 skrev (57 minutter siden): Hun tjener nok betraktelig mer enn 100.000 i mnd Jada, men det var nå ikke poenget akkurat 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå