Myml1 Skrevet torsdag kl. 12:42 #2541 Skrevet torsdag kl. 12:42 I min omgangskrets er det ikke vanlig. Alltid mor som tar natt, så kan mor sove litt utpå i helgene når far er hjemme og kan ta baby på morgenen 1
Bibbi_ Skrevet torsdag kl. 12:46 #2542 Skrevet torsdag kl. 12:46 Myml1 skrev (1 minutt siden): I min omgangskrets er det ikke vanlig. Alltid mor som tar natt, så kan mor sove litt utpå i helgene når far er hjemme og kan ta baby på morgenen Enig. Jeg ammet og var våken med baby. For meg og min omgangskrets er det vanlig. Å måtte ha en natt med søvn når barnet bare er noen dager gammelt så vet jeg at man prioriterer babyens behov. Men hun var jo villig til å gå på jobb timer etter han var født også. Det sier mye om Ulrikke. 6 1
Yourstruly Skrevet torsdag kl. 19:09 #2543 Skrevet torsdag kl. 19:09 (endret) Bibbi_ skrev (6 timer siden): Hun måtte jo ha mannen til å ta babyen en natt så hun fikk sove, kort tid etter han var født... Og det har hun vel hatt flere ganger i hans korte liv. Tar man det steget i livet å fpr baby, så må man forstå at våkenetter er noe som hører med. Å takler man ikke det så.... ja. Det er helt vanlig at man får hjelp. Hva er dette for noe? Gjør det noen til en dårlig mor fordi sykehuset innimellom tar barnet første natta eller far trår til? For en merkelig kritikk. Myml1 skrev (6 timer siden): I min omgangskrets er det ikke vanlig. Alltid mor som tar natt, så kan mor sove litt utpå i helgene når far er hjemme og kan ta baby på morgenen Bibbi_ skrev (6 timer siden): Enig. Jeg ammet og var våken med baby. For meg og min omgangskrets er det vanlig. Å måtte ha en natt med søvn når barnet bare er noen dager gammelt så vet jeg at man prioriterer babyens behov. Men hun var jo villig til å gå på jobb timer etter han var født også. Det sier mye om Ulrikke. At det er mindre vanlig at far stiller opp i deres omgangskrets, betyr ikke at det ikke er vanlig. Mødre har ulike behov, og det er helt greit. Jeg er enig i mye i denne tråden, og har fulgt med uten å svare, men nå er dere langt ute på vidda. Endret torsdag kl. 19:10 av Yourstruly 8 3
Catnip Skrevet torsdag kl. 20:29 #2544 Skrevet torsdag kl. 20:29 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Enig. Jeg ammet og var våken med baby. For meg og min omgangskrets er det vanlig. Å måtte ha en natt med søvn når barnet bare er noen dager gammelt så vet jeg at man prioriterer babyens behov. Men hun var jo villig til å gå på jobb timer etter han var født også. Det sier mye om Ulrikke. Nei, nå må du GI deg! Det er mye man kan kritisere som disse influenserne med baby gjør, men å få kritikk fordi man vil sove og lar pappaen ta ei natt, det blir faktisk for dumt! Fader, som dere leiter etter ting å ta folk på! "I min omgangskrets"... Sorry ass, men for en søvndeprivert gjeng med mammamartyrer du omgir deg med. Spar meg. 13 7
oss-to Skrevet torsdag kl. 21:09 #2545 Skrevet torsdag kl. 21:09 (endret) Catnip skrev (50 minutter siden): Nei, nå må du GI deg! Det er mye man kan kritisere som disse influenserne med baby gjør, men å få kritikk fordi man vil sove og lar pappaen ta ei natt, det blir faktisk for dumt! Fader, som dere leiter etter ting å ta folk på! "I min omgangskrets"... Sorry ass, men for en søvndeprivert gjeng med mammamartyrer du omgir deg med. Spar meg. Eg er heilt einig i at denne typen småkritikk berre tek fokuset vekk frå det som faktisk betyr noko. Men det er synd, for då forsvinn dei viktige debattane, som barneeksponering, og det at fleire influensarar deler eigne erfaringar sjølv om dei motseier forsking, til dømes om søvn og tilknyting. Ho seier jo at "i vår familie gjer vi det slik", og det er heilt greitt men når mange følgjarar tolkar det som eit slags stempel på at dette er rett, blir det fort problematisk. Endret torsdag kl. 21:20 av oss-to Pressisering 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå