Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det kommet en liten artikkel i alle landets nettaviser, at serien " mødre",  som vistnok skulle startet nå i slutten av oktober, er blitt utsatt til rundt morsdagen, i februar 26..... talspersonen for viaplay sier at det ikke har noe med Ulrikke og mediestormen hun står i........akkurat det har jeg vanskelig for å tro

• Liker 26
  • Nyttig 18
Skrevet
Tigerfrue skrev (8 minutter siden):

Nå har det kommet en liten artikkel i alle landets nettaviser, at serien " mødre",  som vistnok skulle startet nå i slutten av oktober, er blitt utsatt til rundt morsdagen, i februar 26..... talspersonen for viaplay sier at det ikke har noe med Ulrikke og mediestormen hun står i........akkurat det har jeg vanskelig for å tro

Hehe, og akkurat det samme tenker jeg!!! 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
Tigerfrue skrev (25 minutter siden):

Den mediestormen hun har satt seg selv i 🙄

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet
elisabeth30 skrev (7 minutter siden):

Den mediestormen hun har satt seg selv i 🙄

Hvis det i kulissene og for lukkede dører er gjort en vurdering fra Viaplay sin side - at det er lite gunstig å slippe en serie nå der Ulrikke har en av hovedrollene, så er det jo ganske så alvorlig. Dersom det skulle være slik, vil Viaplay iallfall ikke si at det var pga Ulrikke sin selvskapte mediestorm. Men - dette er jo kun spekulasjoner. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Tigerfrue skrev (59 minutter siden):

Det kan jo hende at det vises og fortelles ting der som ikke henger helt sammen med det Ulrikke har uttalt den siste uka? Jeg har heller ingen tro på at dette ikke har noe med hverandre å gjøre. 
Det har vel vært stille fra Ulrikke det siste døgnet, det kan jo hende noen kloke hoder har fått henne til å forstå at hun driver med et sakte karrieredrap her og at hun endelig har forstått det selv. 

• Liker 31
  • Nyttig 10
Skrevet
Miomino skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men enkelte av dine argumenter og påstander virker noe frakoblet virkeligheten.

* Det at Kristin Ytre-Arne diskuterte situasjonen de sto i med HR avdeling og psykolog viser godt og ansvarlig lederskap. For de fleste mødre vil jeg tro det er et sjokk å få et prematurt barn med alt det innebærer. Særlig som førstegangsfødende.

* BM er en stor produksjon med femti involverte. Med overveiende sannsynlighet gikk flere av disse på kontrakt. Noe som igjen betyr at det var langt flere å ta hensyn til en UB, og hennes ønsker. De i produksjonen som gikk på kontrakt hadde en start og sluttdato og forholde seg til, og kunne da gå inn i en ny produksjon etter BM. Noe som er veldig vanlig blant frilansere. Så har du deltakerne. De får godtgjørelse for tapt arbeidsfortjeneste. Det er tatt inn vikarer for dem på deres jobb. Igjen er start og sluttdato relevant.Om du tar dette i betraktning så skjønner du at innspillingen ikke kunne legges opp etter UB ønsker? 

* Din påstand om at pengene har "veldig lite betydning og ikke er hovedmotivasjonen for henne". Jeg blir nesten målløs. Hva tror du motivasjonen for denne medie stormen er? Kvinnekamp? Mødrekamp? Selvfølgelig handler dette om penger. Det å lede et program i beste sendetid på nrk er ubetalelig reklame for henne. I tillegg fører dette sirkuset til uttallige medie oppslag, deltagelse på Dagsnytt atten og GMN. Som igjen betyr oppmerksomhet og trafikk på hennes sosiale medier. Ergo penger i kassa. Det hjelper nok også på billettsalget til julekonsertene. Team Ulrikke stiller nok opp i landets kirker, tror du ikke?

Amen. Man blir jo litt satt ut når noen mener at man skal få plaster på såret karrieremessig når det skjer uforutsette ting privat. Lurer på om tonen hadde vært en annen hvis man selv hadde vært en av de andre i produksjonen som hadde et nytt oppdrag etter BM og at NRK hadde hørt på Ulrikke og man selv ville mistet et oppdrag. Dette var jo en aktuell sak i dette tilfellet. Det blir jo helt absurd å tenke på og gjør jo at det selvsentrerte fokuset Ulrikke har blir enda tydeligere. 

• Liker 26
  • Nyttig 5
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (16 minutter siden):

Det kan jo hende at det vises og fortelles ting der som ikke henger helt sammen med det Ulrikke har uttalt den siste uka? Jeg har heller ingen tro på at dette ikke har noe med hverandre å gjøre. 
Det har vel vært stille fra Ulrikke det siste døgnet, det kan jo hende noen kloke hoder har fått henne til å forstå at hun driver med et sakte karrieredrap her og at hun endelig har forstått det selv. 

Om det i denne saken tas rettslige skritt, så ligger det nok mye «mat» på tape hos Viaplay. 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Sofie Maria skrev (8 timer siden):

Jeg trenger ikke kunne juss for å være team Ulrikke 🙂. Hadde hun aldri vært gravid så hadde hun definitivt fått gjort sesong tre (det kan vi alle være enig om eller? 🤔) og kanskje sesong fire. Derfor er hun i mine øyne «kastet i søpla» av Nrk pga morskap/baby.  

Så då er det barnet du legg skylda på?

• Liker 15
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Om det i denne saken tas rettslige skritt, så ligger det nok mye «mat» på tape hos Viaplay. 

Dersom de har filmet tett på fra barseltiden kan man anta at det er mye lovprising om hvor viktig det er å være med baby når den er nyfødt, hud mot hud for å fremme brystmelk. Men kanskje jeg tar feil. Who knows.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Sofie Maria skrev (7 timer siden):

Enig at det blir et sammensurium, men som Ulrikke sier det henger jo sammen.. Hun fikk ikke lov å gjøre sesong tre, håpet på sesong fire, men nå som hun vet at sesong fire ikke blir hennes ønsker hun at hun sto mer fast og var mer sta imot Nrk på sesong tre.. Jeg ser at enkelte her inne tviler på forklaringen hennes og at det er noe hun dikter opp nå i ettertid, men jg tror på henne når hun sier at hun har kommunisert til nrk at hun absolutt ville jobbe. 

Hun kan jo ikke gå tilbake på det hun sa ja til i sesong 3 bare fordi hun ikke fikk sesong 4. 

Tipper NRK nå er overlykkelig over at de ikke fortsatte med henne. Hun fremstår ekstremt egoistisk.

• Liker 24
Skrevet

Hvis hun hadde vært den aller beste programlederen for dette programmet, den som dro flest seere og skapte mest engasjement, hadde hun selvfølgelig fått jobben tilbake i sesong 4. 

• Liker 18
  • Nyttig 12
Skrevet
¤flicka¤ skrev (7 minutter siden):

Hvis hun hadde vært den aller beste programlederen for dette programmet, den som dro flest seere og skapte mest engasjement, hadde hun selvfølgelig fått jobben tilbake i sesong 4. 

Enig! Legg til: god på å få deltakerne til å skinne..

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Kikket på "vikaren" sin IG, og ser at det ikke er noen feiring eller noe. Det er trist å se st denne saken totalt overskygger det som er en glede for andre. UB er vel ikke akkurat arbeidsledig?

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Avispapir skrev (29 minutter siden):

Dersom de har filmet tett på fra barseltiden kan man anta at det er mye lovprising om hvor viktig det er å være med baby når den er nyfødt, hud mot hud for å fremme brystmelk. Men kanskje jeg tar feil. Who knows.

Blir spennende å se 😅 

• Liker 5
Skrevet
Sofie Maria skrev (7 timer siden):

Hvor har du dette ifra?🙂

Det trenger vel ikke du vite.

• Liker 5
Skrevet
Sofie Maria skrev (8 timer siden):

Hvor har du dette ifra?🙂

Noen som har jobbet på settet.

• Liker 13
Skrevet

Tommel opp for ein heil dag fri for eksponering av barnet, fortsett slik Ulrikke 🙌

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
oss-to skrev (1 time siden):

Tommel opp for ein heil dag fri for eksponering av barnet, fortsett slik Ulrikke 🙌

Hun har kanskje tjent såpass ekstra på snap de siste dagene så barnet får fri fra eksponering ?

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Skrevet
oss-to skrev (4 timer siden):

Så då er det barnet du legg skylda på?

Selvfølgelig, hadde hun ikke vært gravid hadde hun ikke abortert, hadde hun ikke abortert hadde hun vært med ut sesongen, men det er ikke sikkert at hun hadde fått fornyet kontrakten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...