JojoMoyes Skrevet 29. juli #501 Skrevet 29. juli Himmelen_91 skrev (7 timer siden): Måtte bare blokkere henne, ble ekstremt med eksponeringen Har gjort det samme . På alle som eksponerer ungene sine .. 5 1
Klink Skrevet 29. juli #502 Skrevet 29. juli (endret) Kønn skrev (23 timer siden): Hun vil ikke døpe barnet i kirken og får spørsmål om hvorfor hun har julekonserter i kirken siden hun ikke er kristen. Hva svarer hun? Fordi kirkene er vakre bygg og bør brukes. Vær ærlig Ulrikke. Det gir mynt i kassa og det er en ærlig sak. Det er ikke forbudt å tjene penger i dette landet. Det er bedre å tjene til livets opphold ved å ha konserter i kirka enn å eksponere et ikke samtykkekompetent lite barn. Jeg skjønner ikke helt kritikken her. Selvfølgelig holder hun konserter for å få penger , men forhåpentligvis liker hun også jobben sin. Kirker brukes ofte til konserter spesielt i høytider. Og alle er velkommen kristen eller ikke. I Norge feirer de fleste/mange jul selv om man ikke er kristen, vi har fri i påska og jul blant annet. Skal vi slutte å ha fri også. Vi er jo ikke kristne? Endret 29. juli av Klink 10 4
Kønn Skrevet 29. juli #503 Skrevet 29. juli (endret) Klink skrev (8 timer siden): Jeg skjønner ikke helt kritikken her. Selvfølgelig holder hun konserter for å få penger , men forhåpentligvis liker hun også jobben sin. Kirker brukes ofte til konserter spesielt i høytider. Og alle er velkommen kristen eller ikke. I Norge feirer de fleste/mange jul selv om man ikke er kristen, vi har fri i påska og jul blant annet. Skal vi slutte å ha fri også. Vi er jo ikke kristne? Ja, det tviler jeg ikke på, men spørsmålet hun fikk kunne hun besvart bedre. Dessuten er det mulig å ha konsert andre steder enn i kirker. Men når man eksponerer barnet sitt slik som hun/dem gjør er det ingen ting som overrasker meg. Huset blir svindyrt så litt eksponering kommer nok godt med. Det siste du skriver tar jeg ikke seriøst. PS! Skulle vært muslim vet du. Fri både under kristne og islamske høytider🫢😂 Endret 29. juli av Kønn 1
Klink Skrevet 29. juli #504 Skrevet 29. juli Kønn skrev (43 minutter siden): Ja, det tviler jeg ikke på, men spørsmålet hun fikk kunne hun besvart bedre. Dessuten er det mulig å ha konsert andre steder enn i kirker. Men når man eksponerer barnet sitt slik som hun/dem gjør er det ingen ting som overrasker meg. Huset blir svindyrt så litt eksponering kommer nok godt med. Det siste du skriver tar jeg ikke seriøst. PS! Skulle vært muslim vet du. Fri både under kristne og islamske høytider🫢😂 Tar ikke seriøst? Vi har jo fri flere av de høytidene pga religion. Hva har konsert i kirker med barneeksponering å gjøre? 2 3
mariie Skrevet 30. juli #505 Skrevet 30. juli Har ikke mannen hennes jobb? Synes han jobber på dette huset hele tiden stakkars 2
Klink Skrevet 30. juli #506 Skrevet 30. juli mariie skrev (4 minutter siden): Har ikke mannen hennes jobb? Synes han jobber på dette huset hele tiden stakkars Hvorfor er det stakkars? 1
Viki6 Skrevet 30. juli #507 Skrevet 30. juli mariie skrev (6 minutter siden): Har ikke mannen hennes jobb? Synes han jobber på dette huset hele tiden stakkars Tror han har full jobb, totalrenoverer et stort hus og er baby-pappa. De to der har nok veldig mye energi 😄. Men de får jo hjelp av foreldre da. Husker ikke hva jobben hans er, men noe ganske vanlig, mener jeg. Så enten tjener hun vanvittig godt på å jobbe tre mnd i året, eller så må de vel ha arvet penger. Hun har julekonserter en mnd i året, har vært programleder i Bakemesterskapet en gang eller to, og er med i musical enkelte år, om jeg ikke tar feil. 1 1
JojoMoyes Skrevet 30. juli #508 Skrevet 30. juli Viki6 skrev (3 minutter siden): Tror han har full jobb, totalrenoverer et stort hus og er baby-pappa. De to der har nok veldig mye energi 😄. Men de får jo hjelp av foreldre da. Husker ikke hva jobben hans er, men noe ganske vanlig, mener jeg. Så enten tjener hun vanvittig godt på å jobbe tre mnd i året, eller så må de vel ha arvet penger. Hun har julekonserter en mnd i året, har vært programleder i Bakemesterskapet en gang eller to, og er med i musical enkelte år, om jeg ikke tar feil. Hun eksponerer ungen sin fra morgen til kveld og tjener jo bøttevis med kroner på det ! 5 1
mariie Skrevet 30. juli #509 Skrevet 30. juli Klink skrev (18 minutter siden): Hvorfor er det stakkars? Tenkte de ikke hadde økonomi til å leie inn folk til å hjelpe seg.. totalrenovere hus på dugnad virket litt spesielt for meg barw.. 3
Bibbi_ Skrevet 30. juli #510 Skrevet 30. juli mariie skrev (2 timer siden): Har ikke mannen hennes jobb? Synes han jobber på dette huset hele tiden stakkars Han har hatt permisjon fordi babyen deres kom en god stund før termin. Nå har han vel sikkert den vanlige permisjonen eller ferie? 1
Klink Skrevet 30. juli #511 Skrevet 30. juli mariie skrev (3 timer siden): Tenkte de ikke hadde økonomi til å leie inn folk til å hjelpe seg.. totalrenovere hus på dugnad virket litt spesielt for meg barw.. De finner vel ut av det uten at det er stakkars 😊 1 1
Kønn Skrevet 30. juli #512 Skrevet 30. juli (endret) Klink skrev (19 timer siden): Tar ikke seriøst? Vi har jo fri flere av de høytidene pga religion. Hva har konsert i kirker med barneeksponering å gjøre? Og hva har kirkekonserter med å ha fri når det er kristne høytider å gjøre? Kristne høytider er for mange en tradisjon mer enn selve budskapet. Norge er bygget på den kristne kulturarv. For meg kan hun ha så mange konserter i kirken hun bare vil, men poenget mitt var at hun svarte dårlig på dette spørsmålet fra en følger. Hva kirker har med barneeksponering å gjøre, er du seriøs? Ok, skal prøve å forklare. Å eksponere barn viser seg å være økonomisk gunstig. Ergo man tjener penger. Det samme med kirkekonserter. Jeg skrivet at jeg synes det er bedre å tjene penger på konserter i kirker rundt omkring enn å tjene penger på å eksponere barnet sitt. Skjønner? Endret 30. juli av Kønn 3
Klink Skrevet 30. juli #513 Skrevet 30. juli Kønn skrev (52 minutter siden): Og hva har kirkekonserter med å ha fri når det er kristne høytider å gjøre? Kristne høytider er for mange en tradisjon mer enn selve budskapet. Norge er bygget på den kristne kulturarv. For meg kan hun ha så mange konserter i kirken hun bare vil, men poenget mitt var at hun svarte dårlig på dette spørsmålet fra en følger. Hva kirker har med barneeksponering å gjøre, er du seriøs? Ok, skal prøve å forklare. Å eksponere barn viser seg å være økonomisk gunstig. Ergo man tjener penger. Det samme med kirkekonserter. Jeg skrivet at jeg synes det er bedre å tjene penger på konserter i kirker rundt omkring enn å tjene penger på å eksponere barnet sitt. Skjønner? Ok 🤠
Aria Skrevet 8. august #514 Skrevet 8. august Blir helt dårlig av å se hvor mye hun legger ut om barnet sitt. Stakkers liten. Finnes det ikke lover som beskytter barn bedre enn dette? Ingenting i FNs bsrnekonvensjon? Det burde jo virkelig ikke være lovlig så drøyt som hun holder på. Likte henne veldig godt før hun fikk dette barnet. Og flink til å synge kommer jeg alltid til å synes hun er. Spoiler 7
Annah Skrevet 9. august #515 Skrevet 9. august Aria skrev (16 timer siden): Blir helt dårlig av å se hvor mye hun legger ut om barnet sitt. Stakkers liten. Finnes det ikke lover som beskytter barn bedre enn dette? Ingenting i FNs bsrnekonvensjon? Det burde jo virkelig ikke være lovlig så drøyt som hun holder på. Likte henne veldig godt før hun fikk dette barnet. Og flink til å synge kommer jeg alltid til å synes hun er. Vis skjult innhold Samme her. Begynte å følge hu pga huset. Men nå er det jo baby hele tiden. Skjønner hu er i baby-bobla, men det er fader ikke interessant en gang. Hu trenger vel penger til oppussinga. Skulle ikke vært lov. 4
Bibbi_ Skrevet 11. august #516 Skrevet 11. august Men hva tjener egentlig Ulrikke på å snappe? Aldri hørt hun har snakket noe om det? Men det har sikkert blitt mer etter babyen kom. Men jeg tenker på all pengebruken, hus til hvor mange mill var det? 11? Og så totalrenovering som garantert koster noen millioner. Det handles som bare det. Både på bruktbutikker og klær og diverse. Nå skal de i tillegg leie leilighet. Mannen har vel en jobb han også. Men tjener hun virkelig så mye på snap?
garfunkel Skrevet 11. august #517 Skrevet 11. august Bibbi_ skrev (44 minutter siden): Men hva tjener egentlig Ulrikke på å snappe? Aldri hørt hun har snakket noe om det? Men det har sikkert blitt mer etter babyen kom. Men jeg tenker på all pengebruken, hus til hvor mange mill var det? 11? Og så totalrenovering som garantert koster noen millioner. Det handles som bare det. Både på bruktbutikker og klær og diverse. Nå skal de i tillegg leie leilighet. Mannen har vel en jobb han også. Men tjener hun virkelig så mye på snap? Tydeligvis siden han som far tillater denne ekstreme eksponeringen av babyen sin til hele Norge døgnet rundt 2 1
oss-to Skrevet 11. august #518 Skrevet 11. august Bibbi_ skrev (5 timer siden): Men hva tjener egentlig Ulrikke på å snappe? Aldri hørt hun har snakket noe om det? Men det har sikkert blitt mer etter babyen kom. Men jeg tenker på all pengebruken, hus til hvor mange mill var det? 11? Og så totalrenovering som garantert koster noen millioner. Det handles som bare det. Både på bruktbutikker og klær og diverse. Nå skal de i tillegg leie leilighet. Mannen har vel en jobb han også. Men tjener hun virkelig så mye på snap? I 2023 var den totale inntekta hennar på cirka 761 000 kroner, utan detaljar om kor mykje som stammar frå Snapchat Snapchat kan vere lukrativt for influencarar – andre har rapportert dagsinntekter på opptil 85 000 kroner. (Sara Emilie) Ulrikke seier ho ikkje brukar barnet for pengar .Då ho delte fødselsopplevinga og kvardagen på nyføddintensiven på Snapchat, førde det til at følgartalet hennar auka sterkt – frå om lag 68 000 før fødselen til kring 130 000 etterpå. Så denna krabaten gjev nok mor og far store inntekter. Det vill nok visast på inntektsåret 2025 . 3
Tessa12 Skrevet 11. august #519 Skrevet 11. august mariie skrev (På 30.7.2025 den 8.16): Tenkte de ikke hadde økonomi til å leie inn folk til å hjelpe seg.. totalrenovere hus på dugnad virket litt spesielt for meg barw.. Det har hun faktisk sagt, at om ikke mann og flere i familien hadde vært nevenyttig så kunne de aldri kjøpt det huset, for de har faktisk ikke råd til å leie inn folk til å fikse det, men også at de vil gjøre så mye som overhodet mulig selv for å få det sånn de vil og få følelsen av at det er deres. 1
Meg.no Skrevet 11. august #520 Skrevet 11. august oss-to skrev (6 timer siden): I 2023 var den totale inntekta hennar på cirka 761 000 kroner, utan detaljar om kor mykje som stammar frå Snapchat Snapchat kan vere lukrativt for influencarar – andre har rapportert dagsinntekter på opptil 85 000 kroner. (Sara Emilie) Ulrikke seier ho ikkje brukar barnet for pengar .Då ho delte fødselsopplevinga og kvardagen på nyføddintensiven på Snapchat, førde det til at følgartalet hennar auka sterkt – frå om lag 68 000 før fødselen til kring 130 000 etterpå. Så denna krabaten gjev nok mor og far store inntekter. Det vill nok visast på inntektsåret 2025 . Høres ut som en usmakelig løgn fra hennes side. Det er vel fullt mulig å ha en type Snapchat profil som ikke genererer inntekt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå