Xstrella Skrevet fredag kl 14:02 #321 Del Skrevet fredag kl 14:02 lilleluring skrev (2 timer siden): Tror ikke mange vet hvor slitsomt det er å være på sykehus i mange, mange uker. Det er noe annet. Babyen "er ikke deres" ennå. Det er nok veldig viktig for de å lufte hodene litt! Er ikke barnet knapt to uker??? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet fredag kl 14:11 #322 Del Skrevet fredag kl 14:11 Xstrella skrev (5 minutter siden): Er ikke barnet knapt to uker??? Kjenner jeg faktisk nesten blir litt , ikke irritert eller provosert, men får mange tanker når hun legger ut snap fra heisen at de har hatt en god natt søvn. Hvordan tenker de det blir når de kommer hjem og babyen skal ammes flere ganger om natten? Kommer de til å levere babyen til mormor for å få sove? Ikke dro de rett fra frokosten og bort til babyen heller. Jeg ble nok veldig overrasket over U etter hun fødte. Synes det var så gøy å følge den blide og positive dama. Skal nå bli spennende å se fremover. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet fredag kl 14:17 #323 Del Skrevet fredag kl 14:17 Jeg er en av mange som har tilbragt flere måneder på intensiven med sykt barn og det livet er ordentlig intenst. Hvis de har behov for å komme seg litt unna, så er det best for dem. Det hjelper ikke at andre (som meg) prioriterte å være på sykehuset, alle reagerer ulikt. Gi litt slækk. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet fredag kl 14:22 #324 Del Skrevet fredag kl 14:22 Hun venter vel på journalistene som skal ringe og spørre om mammapolitiet når hun legger ut sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 14:28 #325 Del Skrevet fredag kl 14:28 Xstrella skrev (24 minutter siden): Er ikke barnet knapt to uker??? Å du tenker att babyen som er født 8 uker før termin er klar til og reise hjem i morgen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurpa Skrevet fredag kl 14:31 #326 Del Skrevet fredag kl 14:31 Anonymis1236 skrev (11 timer siden): Jeg har født tre måneder for tidlig og hadde personlig ingen behov for å sove borte, snarere tvert i mot. Var traumatisert i flere år etterpå klarte nesten ikke se vekk fra babyen. Det hørtes sunt ut... kanskje du faktisk HADDE behov for å sove borte, men ikke lyttet til velmenende råd eller egen kropp? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet fredag kl 14:38 #327 Del Skrevet fredag kl 14:38 (endret) Det verste er at at eg trur det er med overlegg. Det verkar å være "in" i influensarverden å ta kontroversielle valg , nett for å skape kontent. Dette er nok noko dei er godt skolerte i. Bak eller framfor seg dreg/skyv dei små uskyldige barn . Jordmødre slår jo alarm alereie om skadeverknadane med mobil foreldre og tilknytningsvanskar. Ringverknadane veit vi ikkje før om mange år. Meinar det er på høg tid at det kjem lover for eksponeringa av born. Håpar influensaren tek ansvar, det er lov å snu. Ho har mange kvalitetar å spele på.Elles får eg håpe huset er verdt det😔 Endret fredag kl 14:40 av oss-to Glømte vedlegg https://sykepleien.no/forskning/2017/09/mobilbruk-kan-skade-samspillet-med-barn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2083 Skrevet fredag kl 15:22 #328 Del Skrevet fredag kl 15:22 Fenomen skrev (1 time siden): Når barna er små legger de seg jo 18:30-19. Da har man masse egentid. Ikke alle barn som sovner med engang dem kommer i seng. Her bruker jeg fort 1-2 timer på og få ungene klare til seng og att dem sovner.. er ikke alltid så enkelt serru… så masse egentid? Det var vel litt og ta i.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet fredag kl 15:22 #329 Del Skrevet fredag kl 15:22 Bibbi_ skrev (1 time siden): Jeg ble nok veldig overrasket over U etter hun fødte. Synes det var så gøy å følge den blide og positive dama. Skal nå bli spennende å se fremover. Å gå fra noen 60K følgere til 130K over natten gjør vel noe med en😏 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2083 Skrevet fredag kl 15:24 #330 Del Skrevet fredag kl 15:24 Stargaze skrev (37 minutter siden): Stor forskjell på å ta en natt borte fra sykehuset og det å ha så fokus på egentid og «første natt borte fra T». Men, det er vel pengene som driver dem. Både trist og usmakelig. Og den massive delingen av dette barnet fra første sekund er tragisk. Ser ikke på dem som gode foreldre når de holder på sånn. Tror ikke dem bryr seg så fryktelig mye om du syntes dem er gode foreldre eller ikke… 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet fredag kl 15:25 #331 Del Skrevet fredag kl 15:25 Glufseguri skrev (2 minutter siden): Å gå fra noen 60K følgere til 130K over natten gjør vel noe med en😏 Ja det gjør dessverre det 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet fredag kl 15:42 #332 Del Skrevet fredag kl 15:42 Glufseguri skrev (19 minutter siden): Å gå fra noen 60K følgere til 130K over natten gjør vel noe med en😏 Sant nok. Er nok ein grunn for at pause frå tlf ikkje meldar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet fredag kl 15:48 #333 Del Skrevet fredag kl 15:48 Mamma2083 skrev (26 minutter siden): Ikke alle barn som sovner med engang dem kommer i seng. Her bruker jeg fort 1-2 timer på og få ungene klare til seng og att dem sovner.. er ikke alltid så enkelt serru… så masse egentid? Det var vel litt og ta i.. Jeg tviler på at du i løpet av de 7-9 årene barn sovner tidlig aldri har hatt egentid på kveldene. Det er enkelte faser de sover dårlig, men ikke alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet fredag kl 15:50 #334 Del Skrevet fredag kl 15:50 elskersommer skrev (1 time siden): Å du tenker att babyen som er født 8 uker før termin er klar til og reise hjem i morgen? Det er jo ikke det vedkommende sier. Vedkommende sier at de har jo bare vært der i 2 uker. Ja, det kan bli lenger, men man kan jo ikke være sliten på forskudd. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet fredag kl 16:01 #335 Del Skrevet fredag kl 16:01 Tigerfrue skrev (5 timer siden): Skal prøve å holde meg for god til å leke en moralens vokter, men som alene igjennom hele svangerskapet, i full jobb, og tiden etterpå, så lurer jeg jo litt på hvorfor det er så mye prat og fokus på egentid og kjærestetid..... Ikke før de er gravide nå, så er det første vi hører om hvor viktig egen -og kjæreste- tid er..... hvis det er det viktigste, så bør man kanskje vente med barn. Egentid er tiden man har når barnet sover det. Er man så heldige at man er 2 oppegående voksne, så bør man heller øve litt på å dele oppgavene imellom seg, slik at begge får søvn, næringsrik mat, fordeling av husarbeid, og max kos og stell med den lille. Helt enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjerstiT Skrevet fredag kl 16:38 #336 Del Skrevet fredag kl 16:38 Jeg skulle ønske jeg hadde noen som kom på sykehuset og var sammen med mitt barn sånn at jeg kunne få sove en hel natt. Jeg fikk ikke bo på avdelinga engang, bodde på sykehotell og måtte gå mellom både natt og dag de første ukene. Jeg unner de den ene natta de har vært borte fra babyen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet fredag kl 16:39 #337 Del Skrevet fredag kl 16:39 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2083 Skrevet fredag kl 17:06 #338 Del Skrevet fredag kl 17:06 Fenomen skrev (1 time siden): Jeg tviler på at du i løpet av de 7-9 årene barn sovner tidlig aldri har hatt egentid på kveldene. Det er enkelte faser de sover dårlig, men ikke alltid. Dem gangene jeg har fått egentid er når barna sover borte. Anser ikke 20 min på kvelden som egentid. Har barn i alderen 2 -14 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet fredag kl 17:09 #339 Del Skrevet fredag kl 17:09 Mamma2083 skrev (2 minutter siden): Dem gangene jeg har fått egentid er når barna sover borte. Anser ikke 20 min på kvelden som egentid. Har barn i alderen 2 -14 år. 20 min på kvelden? Sitter 14 åringen på fanget ditt hver kveld eller? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet fredag kl 17:16 #340 Del Skrevet fredag kl 17:16 Glufseguri skrev (1 time siden): Å gå fra noen 60K følgere til 130K over natten gjør vel noe med en😏 Fikk hun det hoppet nå da hun fødte? 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå