Gjest Chrizzy Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Hei, lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Jeg vil få til å spille de gamle x-box spillene på den nye x-boxen, jeg har hørt at man må laste ned noe fra nettet for å få det til. Er det noen her som vet hva?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Det er kun enkelte av de gamle spillene som kan spilles på den nye Xboxen. Sett dem inn, og følg instruksjonene Det forutsetter selvsagt at Xbox360'en din er koblet til nettet.
Gjest Chrizzy Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Tusen takk for svar Uff det er SÅ irriterende at det kun er få spill som kan brukes på den nye Griske pengehaier
moka Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 på playstation funker alle de gamle på ny.....
Gjest Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Tusen takk for svar Uff det er SÅ irriterende at det kun er få spill som kan brukes på den nye Griske pengehaier ← Jeg tror det er en liste på nesten 3-400 spill da hehe.. Og flere kommer..
Gjest Chrizzy Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Ja, men de vet virkelig å få penger utav folk. Selv spillekonsollene kan man ikke bruke på den nye. Næ, nå blir det playstation her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå