Marlii Skrevet 18. juni 2024 #1 Skrevet 18. juni 2024 Hei, hva syntes dere det er hyggelig å få som en sommergave/takk for i år gave? Sønnen min flytter over på stor avd. Noen fra personalet blir med, mens andre ikke. Jeg vil gjerne gi dem alle en liten oppmerksomhet, og en takk for jobben de har gjort dette første barnehageåret :)
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Jeg fikk netopp en som en sommergave med sjokolade og en kopp hvordan et sto " superhelter jobber i barnehage" Koselig💕 Anonymkode: 70b4c...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 En ti-pack med pepsi max og ei god skål med sjokolade eller smågodt hadde gjort susen her 😄 Anonymkode: b4138...345 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Skrevet 18. juni 2024 Ting jeg har fått før som har falt i smak: duftlys,kopp,blomster,sjokolade,ansiktsmaske,kremer,smykke,kurv med drikke,godteri og potetgull,gavekort på massasje. Tegning eller kort fra barnet er også veldig koselig. Det jeg ikke likte så godt var en kurv med forskjellig kaffe og te,jeg drikker ikke noe av det! Det visste jo ikke giveren,og det er selvsagt tanken som teller. . Koselig er det uansett! Anonymkode: d46f1...081 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Skrevet 18. juni 2024 Det aller hyggeligste er å få tegninger eller ting som barna har laget❤️ I fjor fikk jeg et søtt armbånd som et av barna hadde perlet hjemme, det var rørende❤️ Ellers, hos oss forventer vi ikke å få noe! Det er hyggelig at folk takker for seg og tar en skikkelig avskjed da. Anonymkode: b916c...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #6 Skrevet 18. juni 2024 Et fint dikt som passer i kortet eller noen fine ord. En kurv med diverse som god frukt, bær, nøtter, tørket frukt, sjokolade, te. Hvis du slår på stortrommen: bestill pizza til de til lunsjen og is. Da er det gjerne lurt å gi beskjed på forhånd. Anonymkode: 54853...88f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det aller hyggeligste er å få tegninger eller ting som barna har laget❤️ I fjor fikk jeg et søtt armbånd som et av barna hadde perlet hjemme, det var rørende❤️ Ellers, hos oss forventer vi ikke å få noe! Det er hyggelig at folk takker for seg og tar en skikkelig avskjed da. Anonymkode: b916c...1a6 Jeg vil heller få en fin blomsterbukett enn barnetegninger for å være ærlig! Men aller helst vil jeg ikke ha noe, liker bedre å si farvel til både barn og foreldre med noen velvalgte ord fremfor ting jeg ikke har bruk for eller liker. Det er forresten hyggelig de gangene vi har fått noe som flere kan ha glede av, som noe spiselig å sette på pauserommet Anonymkode: 21e9a...3a2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #8 Skrevet 18. juni 2024 En kurv med godt så man kan ha på personal rommet,så man kan dele👍 Anonymkode: 33f01...490
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #9 Skrevet 18. juni 2024 Freia melkehjerter og et kort med hyggelige ord er aldri feil ❤️ Har fått julepynt til jul, mummikopper, blomster, prosecco, solkrem, håndkrem etc. Veldig hyggelig med en oppmerksomhet. Ting jeg blir litt i beit over er fotokort... føler det blir feil å kaste bilder, men likevel ikke noe jeg tar vare på. Har jo gruppebilder fra årene jeg har jobbet der på avdelingen. Anonymkode: 8db53...6f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå