Snublefot62 Skrevet 18. juni 2024 #21 Del Skrevet 18. juni 2024 Og når disse hvite venninnene dine sa dette så ba du de vel om å ryke å reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 18. juni 2024 #22 Del Skrevet 18. juni 2024 La venninnen din flette håret ditt som hun vil. Virker jo ikke som din venninne ville blitt krenket av å se hvite med disse flettene siden hun vil flette deg. Hva dine andre venninner sier om disse flettene på deg kan du bare hoppe og dr..e i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. juni 2024 #23 Del Skrevet 18. juni 2024 Et typisk eksempel på å bli krenket på vegen av andre, og helt feil siden de som opprinnelig tilhører "kulturen" ikke bryr seg om du fletter håret eller ikke... (Men det er jo ikke pent på lyse mennesker da, så slik sett hadde jeg latt være).... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #24 Del Skrevet 18. juni 2024 Mezzosoprena skrev (4 minutter siden): Et typisk eksempel på å bli krenket på vegen av andre, og helt feil siden de som opprinnelig tilhører "kulturen" ikke bryr seg om du fletter håret eller ikke... (Men det er jo ikke pent på lyse mennesker da, så slik sett hadde jeg latt være).... Tenker ikke hele håret, men noen fletter rundt ørene:) Anonymkode: af103...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 18. juni 2024 #25 Del Skrevet 18. juni 2024 De mener godt, noen vil bare være godhetsposører, men jeg er litt mettet på hvite folk som skal være krenket på andres vegne og vil være "white savior". Det blir feil når alt skal være så anstrengt. Når noen kopierer din kultur på en respektfull måte er det et stort kompliment. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. juni 2024 #26 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, litt lang tittel😅 uansett! Jeg har en venninne fra jobb som er fra Gambia. Vi er gode venner og henger ofte sammen på fritiden. Jeg har langt og tykt hår som hun klør i fingrene etter å flette, men noen av mine andre hvite venninner mener det er upassende at en hvit person har slike fletter. Jeg blir egentlig ganske matt denne debatten, men jeg vil helst ikke fremstå som støtende ovenfor minoriteter. Håret mitt er svært og ville sikkert sett fint ut med noen fletter. Min gambiske venninne sier at de holdningene er noe tull som amerikanere henger seg opp i og at afrikanere gir f. Uansett så vet jeg ikke om jeg tør å la henne flette håret mitt da mange vil tolke feile signaler. Hva er deres meninger om dette? Hilsen bustehår Anonymkode: af103...693 Hun er minoritet selv og syns det er fint med slike fletter på deg og så skal du bry deg om hva andre hvite mener som skal gå rundt å bli fornærmet på vegne av andre som ikke bryr seg engang? Er de som er de egentlige rasistene vet du. Woke folk er tragiske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #27 Del Skrevet 18. juni 2024 Tror nok at de som sier at venne er tåpelige, rasistiske osv osv har ikke fått med seg diskusjonen venne henviser til. Det er ikke se som mener dette, emn afroamerikanske kvinner i bl.a. USA mener at hvite ikke kan gå med slike fletter da det er forbeholdt dems kultur. Det er ganske opphetet innimellom. Det er det de henviser til, så hvis det er rasisme bak dette er det den andre veien, at det er de hvite som blir sett ned på og ikke bra nok for å bære disse flettene. Anonymkode: 13dca...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 18. juni 2024 #28 Del Skrevet 18. juni 2024 TS, det må du se på som en ære å bli spurt, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #29 Del Skrevet 18. juni 2024 Om Afrikanere ikke har noe problemer med det, så ikke bry deg hva hvite folk sier. Anonymkode: bb926...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 18. juni 2024 #30 Del Skrevet 18. juni 2024 La henne flette deg, det blir sikkert fint, og så hyggelig av henne. Venninne dine har nok sett seg litt blinde på debatten rundt kulturstjeling i USA. Det fungerer ikke slik i andre land. Jeg bor i Asia, og det er helt vanlig at utlendinger her har på seg vertslandets nasjonaldrakt på offentligge feiringer og slikt, de lokale setter pris på det og oppmuntrer til bruken av sine klær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 18. juni 2024 #31 Del Skrevet 18. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, litt lang tittel😅 uansett! Jeg har en venninne fra jobb som er fra Gambia. Vi er gode venner og henger ofte sammen på fritiden. Jeg har langt og tykt hår som hun klør i fingrene etter å flette, men noen av mine andre hvite venninner mener det er upassende at en hvit person har slike fletter. Jeg blir egentlig ganske matt denne debatten, men jeg vil helst ikke fremstå som støtende ovenfor minoriteter. Håret mitt er svært og ville sikkert sett fint ut med noen fletter. Min gambiske venninne sier at de holdningene er noe tull som amerikanere henger seg opp i og at afrikanere gir f. Uansett så vet jeg ikke om jeg tør å la henne flette håret mitt da mange vil tolke feile signaler. Hva er deres meninger om dette? Hilsen bustehår Anonymkode: af103...693 Har de hvite venninnene sagt dette til din Gambiske venninne? Tipper svaret er nei. Så, be dem ta det opp med henne istedet. Problem løst. Hvorfor skal man skape skiller også der det ikke er noen? Endret 18. juni 2024 av klarinetta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. juni 2024 #32 Del Skrevet 18. juni 2024 Tull og tøys og vissvass. Vi har hatt fletter siden vikingtiden og også lenge før den tid. Det blir aldri feil med fletter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 18. juni 2024 #33 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe, litt lang tittel😅 uansett! Jeg har en venninne fra jobb som er fra Gambia. Vi er gode venner og henger ofte sammen på fritiden. Jeg har langt og tykt hår som hun klør i fingrene etter å flette, men noen av mine andre hvite venninner mener det er upassende at en hvit person har slike fletter. Jeg blir egentlig ganske matt denne debatten, men jeg vil helst ikke fremstå som støtende ovenfor minoriteter. Håret mitt er svært og ville sikkert sett fint ut med noen fletter. Min gambiske venninne sier at de holdningene er noe tull som amerikanere henger seg opp i og at afrikanere gir f. Uansett så vet jeg ikke om jeg tør å la henne flette håret mitt da mange vil tolke feile signaler. Hva er deres meninger om dette? Hilsen bustehår Anonymkode: af103...693 Din venninne har rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #34 Del Skrevet 18. juni 2024 Det er så ufattelig kleint at hvite folk har tatt på seg rollen som en reddende ridder ovenfor alle andre. De som skriker høyest om «KRENK» er grønnhåra they them jenter i tenåra-20-åra og de kan man bare drite i. Anonymkode: 957fa...f44 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 18. juni 2024 #35 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror nok at de som sier at venne er tåpelige, rasistiske osv osv har ikke fått med seg diskusjonen venne henviser til. Det er ikke se som mener dette, emn afroamerikanske kvinner i bl.a. USA mener at hvite ikke kan gå med slike fletter da det er forbeholdt dems kultur. Det er ganske opphetet innimellom. Det er det de henviser til, så hvis det er rasisme bak dette er det den andre veien, at det er de hvite som blir sett ned på og ikke bra nok for å bære disse flettene. Anonymkode: 13dca...7c3 Er det det, eller er det godhetsposerende, woke, hvite "liberale"? Jaja, det fins vel noen svarte i denne kategorien også (stryk "hvite"...) men uansett burde det være irrelevant i Norge hva woke amerikanere mener. Og joda, jeg har fått med meg diskusjonen. Den er like idiotisk som alt annet woke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #36 Del Skrevet 18. juni 2024 Sikkert pga hun her…https://p3.no/meninger/mening/36f4032d-5f26-4a8b-9996-235debd3e20e Anonymkode: ca4bb...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #37 Del Skrevet 18. juni 2024 Isabell Afro på instagram (dansk jente som bor i et afrikansk land, usikker på hvilket land) har ofte slike fletter. Anonymkode: 2a2ac...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #38 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sikkert pga hun her…https://p3.no/meninger/mening/36f4032d-5f26-4a8b-9996-235debd3e20e Anonymkode: ca4bb...99a Men i himmelens navn, hun tenker ikke langt. Anonymkode: eae0a...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #39 Del Skrevet 18. juni 2024 Vil du ha fletter? Ja? Vil hun flette deg? Ja? Kjør på. Vil du ha fletter? Nei? Vil hun flette deg? Nei? Drit i det. Hvorfor er det flere faktorer å vurdere? Anonymkode: dea34...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #40 Del Skrevet 18. juni 2024 Saueflokk mentalitet. Hva blir det neste, de skal støte deg ut av jentegjengen fordi du velger en bestemt hårfrisyre? La de støte deg ut, ingenting er mindre sjarmerende enn kvinner som ikke tør ha egne meninger. Vær sterk, vær deg selv, tro på deg selv Anonymkode: 60923...b62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå