Durinur Skrevet 3. oktober 2024 #141 Del Skrevet 3. oktober 2024 Sicktrip skrev (12 timer siden): Ligger ute ett intervju med Harstad familien (for noen år siden) der de sier at produksjonen lister opp ting de kan gjøre / forslag på ting og tang, så får deltakerene bestemme hva de vil bli med på. Eksempelvis var (så jeg i går) Inger og Trond (ja, kjedelige folk) i "Cowboy-land" noe de sannsynligvis ikke hadde gjort uten kameraer til stedet. Det stemmer. Jeg får likevel en følelse av at ting er litt mer iscenesatt denne sesongen enn det har vært tidligere. Kan være at produksjonen har hatt litt mer å si denne sesongen for å "sikre seg" at de får morsomme scener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Si1772 Skrevet 3. oktober 2024 #142 Del Skrevet 3. oktober 2024 Hånki skrev (På 2.10.2024 den 12.09): Gleder meg til Rogers date. Men hvor kommer daten fra, og er dette nok en gang iscenesatt av produksjonen? Kan det være hun fra Harstad han skal på date med? Hørte ett rykte🙈Sikkert iscenesatt uansett 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 3. oktober 2024 #143 Del Skrevet 3. oktober 2024 Si1772 skrev (1 time siden): Kan det være hun fra Harstad han skal på date med? Hørte ett rykte🙈Sikkert iscenesatt uansett 😊 De viste raskt daten i slutten av episoden, kan trygt si det ikke er hun fra Harstad 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 4. oktober 2024 #144 Del Skrevet 4. oktober 2024 Vil mest sannsynlig tro at de har funnet en dame han skal date og fått godkjenning om at det skal vises på tv. Akkurat den delen er nok iscenesatt. Da han leter etter sko nevner han blandt annet at han trenger sko til date osv så det var nok planlagt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 5. oktober 2024 #145 Del Skrevet 5. oktober 2024 bobz skrev (14 timer siden): Vil mest sannsynlig tro at de har funnet en dame han skal date og fått godkjenning om at det skal vises på tv. Akkurat den delen er nok iscenesatt. Da han leter etter sko nevner han blandt annet at han trenger sko til date osv så det var nok planlagt Stakkars Roger, sendes ut på den ene handleturen etter den andre (cd'er, cd spiller, sko, lasagne til frokost, noe annet?). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 6. oktober 2024 #146 Del Skrevet 6. oktober 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 7. oktober 2024 #147 Del Skrevet 7. oktober 2024 Har aldri sett på Charterfeber før nå denne sesongen da jeg har sett noen episoder. Å jeg må si at jeg blir forundret over hvilke mennesker som blir plukket ut. Mange av de burde vært beskyttet mot å eksponere seg på Tv å jeg får mange ganger vondt av å se på så enkelte av de 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. oktober 2024 #148 Del Skrevet 8. oktober 2024 Gikk plutselig opp for meg at Roger minner meg om Uncle Fester fra Addams Family 🙈🙈🙈🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 9. oktober 2024 #149 Del Skrevet 9. oktober 2024 Oppførselen på paradise trekløveret når de var i huset til hun gamle damen. De burde skamme seg. 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 9. oktober 2024 #150 Del Skrevet 9. oktober 2024 Elsker sjokolade skrev (5 timer siden): Oppførselen på paradise trekløveret når de var i huset til hun gamle damen. De burde skamme seg. Veldig frekt. Synes også det er helt utrolig at hun damen bor der og lar folk komme inn for å se på hennes private leilighet. Lurer på om hun tar betalt for det? Ingen vinduer der heller. Får frysninger men hver sin smak. Sikkert vokst opp sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. oktober 2024 #151 Del Skrevet 9. oktober 2024 El Roger. MMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmm 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 9. oktober 2024 #152 Del Skrevet 9. oktober 2024 Morsomste er jo når han er på date og damen forteller at hun ikke har spist noe frokost kun røyket en halv pakke med røyk..🙃 hjelp! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. oktober 2024 #153 Del Skrevet 9. oktober 2024 bobz skrev (8 minutter siden): Morsomste er jo når han er på date og damen forteller at hun ikke har spist noe frokost kun røyket en halv pakke med røyk..🙃 hjelp! Dama var visstnok svensk. Lurer på hvordan de fant henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. oktober 2024 #154 Del Skrevet 9. oktober 2024 Gikk daten dårlig siden de ikke viste avslutningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 10. oktober 2024 #155 Del Skrevet 10. oktober 2024 Fru Uperfekt skrev (12 timer siden): Gikk daten dårlig siden de ikke viste avslutningen? Tror de sparer det til neste episode. Synes episodene er så korte, eller er det bare meg? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CCO Skrevet 10. oktober 2024 #156 Del Skrevet 10. oktober 2024 bobz skrev (1 time siden): Tror de sparer det til neste episode. Synes episodene er så korte, eller er det bare meg? Ja, lite som skjer, kan en trygt si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. oktober 2024 #157 Del Skrevet 10. oktober 2024 bobz skrev (2 timer siden): Tror de sparer det til neste episode. Synes episodene er så korte, eller er det bare meg? Ja, håper de caster bedre neste gang feks Paradise er Gjesp og FF så fyren av de er en ekte drittunge Og de 2 parene, men skal gi de at Dagfinn virkelig kledde den nye frisyren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 11. oktober 2024 #158 Del Skrevet 11. oktober 2024 - Folk tror vi lever på Irish Coffee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 11. oktober 2024 #159 Del Skrevet 11. oktober 2024 Roger burde få sin egen serie: "Roger på nye eventyr". Noe ala "En sterk reise med Morgan og Ola-Conny". 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 11. oktober 2024 #160 Del Skrevet 11. oktober 2024 Roger med på Farmen og 71 grader nord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå