Ellie Italia Skrevet 21. september 2024 #121 Del Skrevet 21. september 2024 Sissy33 skrev (7 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor han orker å utsette seg for dette gang etter gang. Han takler varmen dårlig, det er for langt å gå, aktivitetene er for strabasiøse, mange timer dag etter dag i en varm, trang bil. Nå har produsentene åpenbart bestemt at Harstad- familiens "greie" er at de skal bli slitne (ingen andre reisefølger drar like mye rundt som dem), men etter flere sesonger der han virkelig ikke ser ut til å synes dette er stas, burde han kanskje innsett at dette ikke er for ham. "DRÆP MIG. Søte satan i hælvete". Haha, jeg syns de fra Harstad er artige Men veldig rart Stein Are ikke bruker solkrem eller tar på seg en t-skjorte i det minste. Må jo få knallvondt av å bli så brent? Roger, han er fantastisk! "jaaa, mmmmm, ja" Influenserne bidrar ikke til noe morsomt i det hele tatt. Syns Charterfeber er god stemning og gøy å se på. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 24. september 2024 #122 Del Skrevet 24. september 2024 Dette er det verste TV-programmet jeg har sett. Siden det sendes like før Dagsnytt 18, har jeg sett på det flere ganger nå. Deltakerne latterliggjøres på det groveste, og jeg er sjokkert over at det er lov å sende dette. Skjønner at deltakerne har gitt tillatelse, men enkelte bør jo beskyttes mot seg selv. Har ikke TV-kanalen noen moralske skrupler?? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 25. september 2024 #123 Del Skrevet 25. september 2024 Tror jeg hadde tatt med meg onkel Erling i enhver storm Fabelaktig type. Frøken Bollemus er en suveren avsender av postkort 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 26. september 2024 #124 Del Skrevet 26. september 2024 Elsker Harstadfamilien! 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. september 2024 #125 Del Skrevet 26. september 2024 bobz skrev (På 17.9.2024 den 12.26): Hvem er din favoritt? Tanker om serien? Jeg liker godt Harstad-familien. De klarer å rote til det meste, og banner så det lyser. Uten dem ville Charterfeber vært mye kjedeligere. Roger er et artig nytt bekjentskap, og hans litt dårlige engelsk-kunnskap er jo til tider hysterisk morsom. 😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. september 2024 #126 Del Skrevet 29. september 2024 (endret) Ryddet for persondebatt, spekulasjoner, tilsvar til dette, opphavsrett og avsporinger. Christina82, mod Endret 29. september 2024 av Christina82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 29. september 2024 #127 Del Skrevet 29. september 2024 Jaaaa mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 1. oktober 2024 #128 Del Skrevet 1. oktober 2024 Får helt vondt av Roger🙈🙈 Og hva er greia med solbrillene til Inger?? Hvorfor har ho dem på sånn?🫣 mannen hennes babler i vei som vanlig🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 1. oktober 2024 #129 Del Skrevet 1. oktober 2024 Sen ve ben skrev (På 4.9.2024 den 8.43): Jeg oppfattet det som at han snakker altfor mye, hun får ikke sagt noe stakkar, men jeg vet ikke. Og det med solbrillene har jeg også lagt merke til 🤔 Ja, han snakker for mye, og sporer av og kommer med lange foredrag. Nesten rart de får gjort noe som helst. Forøvrig virker han kunnskapsrik og er sikkert interessant inntil et visst punkt. Mulig hun har hørt alt før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 1. oktober 2024 #130 Del Skrevet 1. oktober 2024 Granneman82 skrev (14 timer siden): Får helt vondt av Roger🙈🙈 Og hva er greia med solbrillene til Inger?? Hvorfor har ho dem på sånn?🫣 mannen hennes babler i vei som vanlig🙈🙈 Hva mener du hun gjør med solbrillene? Jeg ser på nå og ser bare at hun har de på hodet. Ikke noe spesielt rart med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 1. oktober 2024 #131 Del Skrevet 1. oktober 2024 Ellie Italia skrev (5 minutter siden): Hva mener du hun gjør med solbrillene? Jeg ser på nå og ser bare at hun har de på hodet. Ikke noe spesielt rart med det. Jeg har av og til brillene på hodet,solbriller også.Ingen som har sett rart på meg for det,tror jeg.🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 1. oktober 2024 #132 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jonette skrev (4 minutter siden): Jeg har av og til brillene på hodet,solbriller også.Ingen som har sett rart på meg for det,tror jeg.🙄 Ja samme her, trodde det var vanlig. Med mindre hun har gjort noe rart med solbrillene i en tidligere episode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 1. oktober 2024 #133 Del Skrevet 1. oktober 2024 Årets Charterfeber er litt "bob-bob" synes nå jeg. Har riktignok ikke sett alt. Harstad-familien (for noen år siden) på treningsstudio, men rask "technomusikk" må være noe av det morsomste jeg har sett. Lo så jeg nesten ramlet, og kona lurte på om det gikk greit med meg 😄 Noen som vet hvilken sesong det var ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 1. oktober 2024 #134 Del Skrevet 1. oktober 2024 (endret) Endret 1. oktober 2024 av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 1. oktober 2024 #135 Del Skrevet 1. oktober 2024 Denne sesongen er svært ujevn. Influencerne spoler jeg forbi, Inger og mannen er litt kjedelige, Harstad-familien - greit nok! Per, Roar, Oni/Onu og Svein er ufyselig. Kikket litt på Pers instagram, han er like hjernevasket som Svein, synes ikke de burde blitt vist på TV, få det vekk. Greien jeg ikke liker, og som er mer påfallende denne sesongen, er at det er helt tydelig at visse folk får beskjed om å gjøre ditt og datt bare for å virke dummest mulig. F.eks Erling og varebilen. Det har garantert crewet bestemt. Tilfeldigvis kamera bak i lasterommet og koffertene satt på hjulene. Ha. Ha. Gå på fjelltur. Dere to, gå ned i storm-avløpet, det blir moro!! Og så videre. Kombinert med lyder og "snakking" som helt klart er redigert i ettertid, jeg vet ikke helt, jeg. Blir litt platt. Fred-Åge og venninnen er litt festlig. Vet ikke om det er redigeringen igjen, men han virker veldig klar for hun damen, og hun gir veldige venne-vibber tilbake. Jeg savner han som likte kake. Roger burde ikke blitt med på Charterfeber. Jeg har sett klipp av ham fra "Danskebåten" på YouTube, der virker han hvertfall litt mer med. Her i syden blir det jo bare rør? Også her er lyder og ord legget til i redigeringen. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 2. oktober 2024 #136 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ellie Italia skrev (9 timer siden): Ja samme her, trodde det var vanlig. Med mindre hun har gjort noe rart med solbrillene i en tidligere episode Å herregud, selvfølgelig var det ikke det jeg mente🤣🤣 Jeg mener når hun har de på seg, foran øynene, så sitter stengene på siden så høyt oppe på hodet🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 2. oktober 2024 #137 Del Skrevet 2. oktober 2024 Gleder meg til Rogers date. Men hvor kommer daten fra, og er dette nok en gang iscenesatt av produksjonen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 2. oktober 2024 #138 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hånki skrev (3 timer siden): Gleder meg til Rogers date. Men hvor kommer daten fra, og er dette nok en gang iscenesatt av produksjonen? Er vel ikke umulig at det er iscenesatt, men dette blir moro😄😄 Herlig type Roger 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 2. oktober 2024 #139 Del Skrevet 2. oktober 2024 (endret) Hånki skrev (16 timer siden): Denne sesongen er svært ujevn. Influencerne spoler jeg forbi, Inger og mannen er litt kjedelige, Harstad-familien - greit nok! Per, Roar, Oni/Onu og Svein er ufyselig. Kikket litt på Pers instagram, han er like hjernevasket som Svein, synes ikke de burde blitt vist på TV, få det vekk. Greien jeg ikke liker, og som er mer påfallende denne sesongen, er at det er helt tydelig at visse folk får beskjed om å gjøre ditt og datt bare for å virke dummest mulig. F.eks Erling og varebilen. Det har garantert crewet bestemt. Tilfeldigvis kamera bak i lasterommet og koffertene satt på hjulene. Ha. Ha. Gå på fjelltur. Dere to, gå ned i storm-avløpet, det blir moro!! Og så videre. Kombinert med lyder og "snakking" som helt klart er redigert i ettertid, jeg vet ikke helt, jeg. Blir litt platt. Fred-Åge og venninnen er litt festlig. Vet ikke om det er redigeringen igjen, men han virker veldig klar for hun damen, og hun gir veldige venne-vibber tilbake. Jeg savner han som likte kake. Roger burde ikke blitt med på Charterfeber. Jeg har sett klipp av ham fra "Danskebåten" på YouTube, der virker han hvertfall litt mer med. Her i syden blir det jo bare rør? Også her er lyder og ord legget til i redigeringen. Ligger ute ett intervju med Harstad familien (for noen år siden) der de sier at produksjonen lister opp ting de kan gjøre / forslag på ting og tang, så får deltakerene bestemme hva de vil bli med på. Eksempelvis var (så jeg i går) Inger og Trond (ja, kjedelige folk) i "Cowboy-land" noe de sannsynligvis ikke hadde gjort uten kameraer til stedet. Endret 2. oktober 2024 av Sicktrip 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 2. oktober 2024 #140 Del Skrevet 2. oktober 2024 (endret) Det forklarer en del av "severdighetene" de besøker, ja. Eneste som jeg tror var selvbestemt var fra forrige sesong da Volvo-Lars på død og liv skulle oppsøke Volvo-verksted. Skal godt gjøres for producerne å forutse det. Endret 2. oktober 2024 av Hånki 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå