Hurrahei Skrevet 5. september #101 Del Skrevet 5. september (endret) Arne_Toholt skrev (3 timer siden): Noen som vet helt sikkert om Jan Greftegreff er en karakter eller ikke? Og hun som er sammen med han? Er de et par? Endret 5. september av Hurrahei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 6. september #102 Del Skrevet 6. september Hurrahei skrev (22 timer siden): Og hun som er sammen med han? Er de et par? Nei. Hun er en venninne. Tror han er godt likt og har et stort nettverk for han har alltid med en venn når hen reiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. september #103 Del Skrevet 6. september On 9/5/2024 at 2:12 PM, mommyaka said: Før synes jeg chater feber var morsom å se på. Det var hyggelig. Nå er det bare masse rare folk som er mer for bli hengt ut.( Altså tv velger ut slike som skal passe til programmet) Oh de legger på masse lyder og klipper slikt at ting blir teit. Enig i at de overdriver lydeffektene,men hadde ikke byttet ut folkene. Annet en de pensjonistene som har vært med tidligere. Å de radio folkene. Det var ikke noe for meg. Men hadde ikke sett på om dette var (Nok et) program med billedskjønne perfekte mennesker,som sitter på stranda eller ved basseng kanten hele dagene. Har sett dette tidligere. Enkelte ønsker å se en perfekt verden i alle reality formater. Fy så kjedelig. Det er gøy når mennesker ikke er helt A4. Ja,de melker det litt mye,men det er fortsatt veldig gøy. Hvertfall for meg. De kunne jo fokusert på hvor snill og empatisk Svein er f.eks. Et fint menneske som kommer overens med så og si alle,og som har veldig mye dype tanker og meninger. Men det er jo Charter-Svein vi ser med fyll,latter og en goofy væremåte, Er jo det som er charter... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 7. september #104 Del Skrevet 7. september Jonette skrev (På 5.9.2024 den 12.15): Han som halter er vel Fred -Åge..Han har vært med flere ganger. Liker han! Norges gemeste fyr! 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 8. september #105 Del Skrevet 8. september Margit777 skrev (På 5.9.2024 den 8.13): Klarer ikke se på programmer som gjør narr av mindre begavede personer. Lett å skjønne hva du mener. Men se på de heller som karakterer - de har, som de fleste av oss, noen spesielle sider. Karaktertrekk man kan kjenne seg igjen i og som man kan se i andre personer. Tenk også på at det er redigert TV og at man har laget det slik at disse sidene skla komme mer frem. Folk er med frvillig, og vet mer eller mindre hva de er med på. De tar seg nok heller ikke så høytidelig, og gir litt blaffen i hva andre tenker om deres evner, dannelse og ferieform. Synes det er helt greit. Det er tross alt bare tv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Tgirl Skrevet 10. september #106 Del Skrevet 10. september Sen ve ben skrev (På 5.9.2024 den 13.22): Ja, stemmer det☺️ Liker han jeg også. Fred-Åge er jo den herligste som har vært med i Charterfeber! Virker som en bra fyr med et stort hjerte. Høydaren i kveldens episode (Vet ikke om det var en ny episode eller reprise jeg så) var at de køddet med at Charter-Svein er en konspi-nutcase. (Da han ventet på taxien med mobilen hans i) 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 10. september #107 Del Skrevet 10. september Kjedelig når Harstad-gjengen går på autopilot - blir mye det samme om igjen. Dressing-damene bare blir profilert med litt høydeskrekk. Ingenting fra Fred-Åge, og heller ikke Roger Mmmmm. Charter-Svein spoler jeg glatt forbi. Har fått nok av ham for flere tiår siden.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 11. september #108 Del Skrevet 11. september Johan uten land skrev (23 timer siden): Kjedelig når Harstad-gjengen går på autopilot - blir mye det samme om igjen. Dressing-damene bare blir profilert med litt høydeskrekk. Ingenting fra Fred-Åge, og heller ikke Roger Mmmmm. Charter-Svein spoler jeg glatt forbi. Har fått nok av ham for flere tiår siden.. Roger er konge. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. september #109 Del Skrevet 12. september Johan uten land skrev (På 10.9.2024 den 21.52): Kjedelig når Harstad-gjengen går på autopilot - blir mye det samme om igjen. Dressing-damene bare blir profilert med litt høydeskrekk. Ingenting fra Fred-Åge, og heller ikke Roger Mmmmm. Charter-Svein spoler jeg glatt forbi. Har fått nok av ham for flere tiår siden.. Heller Harstad-familien enn den gørrkjedelige trioen fra Paradise Hotel. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 15. september #110 Del Skrevet 15. september Johan uten land skrev (På 11.9.2024 den 3.52): Kjedelig når Harstad-gjengen går på autopilot - blir mye det samme om igjen. Dressing-damene bare blir profilert med litt høydeskrekk. Ingenting fra Fred-Åge, og heller ikke Roger Mmmmm. Charter-Svein spoler jeg glatt forbi. Har fått nok av ham for flere tiår siden.. Virker som du forventer et annet program en Charterfeber! Med sånne utgangspunkt lurer jeg på hvorfor man velger å sette seg ned for å se programmene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 17. september #111 Del Skrevet 17. september Hvem er din favoritt? Tanker om serien? Jeg synes harstad familien er ganske funny. Spesielt da de gikk seg vill under bakken 🤣 Ka fasken! Søte Satan! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 17. september #112 Del Skrevet 17. september Hvem digger harstad familien etter dagens episode? Hahahaha søte satan 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 18. september #113 Del Skrevet 18. september bobz skrev (7 timer siden): Hvem digger harstad familien etter dagens episode? Hahahaha søte satan De er så morsomme 🤣🤣🤣 I motsetning til Paradisegjengen som fortsatt er like kjedelige 😴😴😴 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 18. september #114 Del Skrevet 18. september Granneman82 skrev (2 timer siden): De er så morsomme 🤣🤣🤣 I motsetning til Paradisegjengen som fortsatt er like kjedelige 😴😴😴 Jeg spoler forbi dem. Gjesp! Synes det var lite episoder med Svein Åge og charter svein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. september #115 Del Skrevet 20. september bobz skrev (På 18.9.2024 den 8.54): Jeg spoler forbi dem. Gjesp! Synes det var lite episoder med Svein Åge og charter svein Jeg å🥱 Og han SA (er det dét han heter) kunne godt ha tatt på seg singlet eller tskjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 20. september #116 Del Skrevet 20. september Sen ve ben skrev (2 timer siden): Jeg å🥱 Og han SA (er det dét han heter) kunne godt ha tatt på seg singlet eller tskjorte. SA var et godt eksempel på at en bør smøre seg med solkrem,det ble jo opplyst også..Han var "godt stekt" ! En caps + t skjorte hadde gjort seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. september #117 Del Skrevet 20. september Jonette skrev (2 timer siden): SA var et godt eksempel på at en bør smøre seg med solkrem,det ble jo opplyst også..Han var "godt stekt" ! En caps + t skjorte hadde gjort seg. Ja, han var jo helt rød😳men brydde seg ikke, gikk i stekende sol solbrent 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 21. september #118 Del Skrevet 21. september Kan ikke skjønne at han ikke bruker solkrem eller t-skjorte. Det der er jo direkte farlig. For ikke å snakke om at han kommer til å få knallvondt de neste dagene. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 21. september #119 Del Skrevet 21. september Durinur skrev (39 minutter siden): Kan ikke skjønne at han ikke bruker solkrem eller t-skjorte. Det der er jo direkte farlig. For ikke å snakke om at han kommer til å få knallvondt de neste dagene. Dræp meg du søte satan i hælvete. 😅 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 21. september #120 Del Skrevet 21. september Durinur skrev (1 time siden): Kan ikke skjønne at han ikke bruker solkrem eller t-skjorte. Det der er jo direkte farlig. For ikke å snakke om at han kommer til å få knallvondt de neste dagene. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han orker å utsette seg for dette gang etter gang. Han takler varmen dårlig, det er for langt å gå, aktivitetene er for strabasiøse, mange timer dag etter dag i en varm, trang bil. Nå har produsentene åpenbart bestemt at Harstad- familiens "greie" er at de skal bli slitne (ingen andre reisefølger drar like mye rundt som dem), men etter flere sesonger der han virkelig ikke ser ut til å synes dette er stas, burde han kanskje innsett at dette ikke er for ham. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå