Gå til innhold

Charterfeber starter opp igjen.

Honey Dew

Anbefalte innlegg

Sen ve ben skrev (19 minutter siden):

Haha, han leide en varebil?🤔🤣🤣 

Men går dette bare en dag i uka?

Ja,det var en varebil han leide,noe som førte til klabb og babb i trafikken,men de hadde god plass til koffertene som levde sitt eget liv i lasterommet.🤣   Mener det går bare på tirsdager .Det har vært noen repriser også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Professor Nordby - hadde ikke sett for meg han der...

Men Roger Mmmm tar jo kaka. Stakkars fyr. Veldig vanskelig å få installert seg på det rommet. Og ikke så greit med mmmmmmmm engelsken heller, for å si det forsiktig. Dog tror jeg det var trøtthet/stress/kamera som gjorde at han automatisk ikke puttet kortet på rett plass - og at han ikke klarte å koble det i etterkant heller, fordi han var oppjaga. Da han sluttet å tenke gikk jo det autmoatisk, så de ut til. Hanhar jo åpenbart vært andre steder i verden også, så rart han ikek har sett det samme før. Ellers litt typisk at han blir forbana (på seg selv også) men ler det litt bort også, litt sånn som en type osm har møtt litt motgang gjerne gjør.

Endret av Johan uten land
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (På 27.8.2024 den 15.28):

Men går dette bare en dag i uka?

Reprise torsdag klokken 22:30, pluss søndag ettermiddag (rundt klokken 15:30 - 16:00). 

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslaug og onkel Erling virker så trivelig folk. Gleder meg til å se mer av dem. Aslaug virker som hun irriterer seg over noe. Ellers så har hun smerter av noe hun går å kjenner på? Håper det går seg til.😊 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 29.8.2024 den 23.20):

Aslaug og onkel Erling virker så trivelig folk. Gleder meg til å se mer av dem. Aslaug virker som hun irriterer seg over noe. Ellers så har hun smerter av noe hun går å kjenner på? Håper det går seg til.😊 

Virker som hun irriterer seg over onkel Erling mest, men også sønnen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spitzy skrev (12 timer siden):

Virker som hun irriterer seg over onkel Erling mest, men også sønnen. 

Ja, liker ikke at onkel Erling snakker om barndommen virker det som. Stein Are går jo inn for å være lat. Skulle prøvd wegovy. Fått det bedre med seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/29/2024 at 11:20 PM, Eleaelea said:

Hun virket ikke videre happy over at hun og Elrling måtte bære varene opp, men sønnen stod der med røyk i hånd... Kan jeg godt forstå.

Ellers er det ikke akkurat så veldig kult å drikke seg dritings og danse med hhv onkel og nevø.. Håper gutta finner seg noen pene piker å omgås i stedet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var strååbærri og airisj gjengen på plass ja🤣🤣🤣

Han litt eldre mannen med den litt yngre kjæresten......er han begynnende dement? Virker ikke helt med liksom🫣🫣 og hvorfor går ho med solbrillene så langt oppe på siden av hodet? Ser helt merkelig ut🤣🤣🫣

Jan og Tina.......🫣🫣 Får nesten litt PU vibber🫣🫣

Paradisegjengen er fortsatt kjedelige😴😴😴

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (20 timer siden):

Der var strååbærri og airisj gjengen på plass ja🤣🤣🤣

Han litt eldre mannen med den litt yngre kjæresten......er han begynnende dement? Virker ikke helt med liksom🫣🫣 og hvorfor går ho med solbrillene så langt oppe på siden av hodet? Ser helt merkelig ut🤣🤣🫣

Jan og Tina.......🫣🫣 Får nesten litt PU vibber🫣🫣

Jeg oppfattet det som at han snakker altfor mye, hun får ikke sagt noe stakkar, men jeg vet ikke. Og det med solbrillene har jeg også lagt merke til 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (20 timer siden):

Føler det er sånn hver gang Charterfeber skal ta med en gjeng fra Paradise / influensere eller tilsvarende. Eneste som lager litt underholdning er Aurora Gude. Alle andre har personlighet som et brød. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får liksom ikke hèlt bestemt meg :fnise: Savner litt gamledager med Nansy (rip 🥀) og Lisbeth. De var så varme og herlige, og man kunne le med dem. 

Det er flott med mangfold og ulike konstellasjoner. Men det føles så feil å le i mange tilfeller. Selv om jeg knakk hèlt, når Roger skulle ned i resepsjonen for å fortelle at han ikke trengte assistanse likevel :ler:

Og det er jo veldig lærerikt. Ikke visste jeg at de ikke solgte Irish før etter 13.00 på Gardermoen :knegg:

Spent på resten av sesongen og hvor varebilen til Harstad-familien ender til slutt :ler:

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Eleaelea said:

Trodde ikke at det fortsatt fantes hjem som var innrøyket som til stråååbærryyy gjengen.. Tenkte på helsen når jeg så det. Hun blonde Nina har gått ned i vekt. 

De hoster og harker hele tiden. Eller kanskje lyden er lagt på etterpå...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før synes jeg chater feber var morsom å se på. Det var hyggelig. Nå er det bare masse rare folk som er mer for bli hengt ut.( Altså tv velger ut slike som skal passe til programmet)

Oh de legger på masse lyder og klipper slikt at ting blir teit.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tradegy skrev (23 timer siden):

Jeg får liksom ikke hèlt bestemt meg :fnise: Savner litt gamledager med Nansy (rip 🥀) og Lisbeth. De var så varme og herlige, og man kunne le med dem. 

Det er flott med mangfold og ulike konstellasjoner. Men det føles så feil å le i mange tilfeller. Selv om jeg knakk hèlt, når Roger skulle ned i resepsjonen for å fortelle at han ikke trengte assistanse likevel :ler:

Og det er jo veldig lærerikt. Ikke visste jeg at de ikke solgte Irish før etter 13.00 på Gardermoen :knegg:

Spent på resten av sesongen og hvor varebilen til Harstad-familien ender til slutt :ler:

Samme her, Roger med den mhhmmmm, jeg synes så synd på han. Og han andre, husker ikke hva han heter, han som halter eller hva, jeg vet ikke synes han er så god. Og dessuten er jeg en person som er veldig følsom når det gjelder andre, kanskje ikke riktig men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (30 minutter siden):

Samme her, Roger med den mhhmmmm, jeg synes så synd på han. Og han andre, husker ikke hva han heter, han som halter eller hva, jeg vet ikke synes han er så god. Og dessuten er jeg en person som er veldig følsom når det gjelder andre, kanskje ikke riktig men..

Han som halter er vel Fred -Åge..Han har vært med flere ganger. Liker han!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonette skrev (1 time siden):

Han som halter er vel Fred -Åge..Han har vært med flere ganger. Liker han!

Ja, stemmer det☺️ Liker han jeg også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...