Gå til innhold

Charterfeber starter opp igjen.

Honey Dew

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid elsket charterfeber, men nå vet jeg ikke lengre. Syns ikke det er morsomt å se folk streve med ting andre klarer fint, eller ser på som normalt. Får vondt av måten de blir fremstilt på. Dette er jo "enkle" sjeler som blir utnyttet. Klarer ikke lengre å se humoren i det.. Det er noe annet om det er en guttegjeng på 20år som driter seg ut med vilje og fremstår som dumme, men det er noe annet når man lurer på om folkene skjønner hva de er med på... 

Kanskje jeg er blitt for voksen/kjedelig.. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Johan uten land skrev (På 17.8.2024 den 17.30):

... ser nå at Roger Mmmmmmmmmmmmmmmm fra Danskebåten skal væe med, en stund siden han var en favorittkarakter på TV. Veldg underlig skrue.

Ja, det var sannelig en underlig skrue. "Ingen ting som fønker, jo....".   🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (55 minutter siden):

Ja, det var sannelig en underlig skrue. "Ingen ting som fønker, jo....".   🤣

Syntes nesten synd på han..:tristblå:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banænie skrev (11 timer siden):

Jeg har alltid elsket charterfeber, men nå vet jeg ikke lengre. Syns ikke det er morsomt å se folk streve med ting andre klarer fint, eller ser på som normalt. Får vondt av måten de blir fremstilt på. Dette er jo "enkle" sjeler som blir utnyttet. Klarer ikke lengre å se humoren i det.. Det er noe annet om det er en guttegjeng på 20år som driter seg ut med vilje og fremstår som dumme, men det er noe annet når man lurer på om folkene skjønner hva de er med på... 

Kanskje jeg er blitt for voksen/kjedelig.. 

Helt enig.
Så litt på gårsdagens episode og ble flau på nordmenns vegne. Dette er uthenging av ressurssvake mennesker på sitt verste.
Mennesker som burde vært skjermet fra kyniske programskapere

Heldigvis holdt Charter-Svein seg unna, bortsett et lite glimt i traileren, sannsynligvis for å unngå at provoserte seere byttet kanal.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si det er utnytting av mennesker som ikke helt forstår hva de er med på - men jeg tror også at MANGE seere (inkludert meg selv) faktisk LIKER mange av disse personene som vi har blitt kjent med gjennom mange episoder. Harstad-familien og stakkars onkel Erling med den lastebilen (!) og Sven-Åge, for eksempel. Ja, det er fornøyelig å se på og humre, men jeg synes det er et koselig gjensyn med folk som ikke er helt A4.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harstad familien har litt av et språkbruk!

Endret av Hurrahei
Feil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrahei skrev (5 timer siden):

Harstad familien har litt av et språkbruk!

"Herreguuud. Dræp mig!"

For en gjeng 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2024 at 9:25 AM, Surpomp said:

Helt enig.
Så litt på gårsdagens episode og ble flau på nordmenns vegne. Dette er uthenging av ressurssvake mennesker på sitt verste.
Mennesker som burde vært skjermet fra kyniske programskapere

Heldigvis holdt Charter-Svein seg unna, bortsett et lite glimt i traileren, sannsynligvis for å unngå at provoserte seere byttet kanal.

Tror de forstår hva de er med på?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelgeK skrev (1 time siden):

Tror de forstår hva de er med på?

Sannsynligvis ikke.
Til og med ressurssterke mennesker kan gå på en smell etter å ha blitt uthengt på denne måten.
Her er de nok blitt lokket med et fristende honorar, stort nok til å spe på trygda en kort periode.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Toholt
Surpomp skrev (På 22.8.2024 den 17.44):

Sannsynligvis ikke.
Til og med ressurssterke mennesker kan gå på en smell etter å ha blitt uthengt på denne måten.
Her er de nok blitt lokket med et fristende honorar, stort nok til å spe på trygda en kort periode.

Det er ikke honorar i serien bortsett fra til Svein. De får sponset turen og thats it. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var greia med å leie en lastebil? Produksjonen som har overtalt han til det som et morsomt element?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durinur skrev (4 timer siden):

Hva var greia med å leie en lastebil? Produksjonen som har overtalt han til det som et morsomt element?

Fikk jo god plass til koffertene ihvertfall 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spitzy skrev (15 timer siden):

Fikk jo god plass til koffertene ihvertfall 

Haha, jeg lo så godt da de fløy hit og dit bak der😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente at livskvaliteten forlot meg der jeg satt for å sjekke ut resultatet. :(  Alt er ved det samme triste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 2 er nå ute, og jeg har akkurat sett gjennom den🫣🫣🤣🤣

Mr Mmmmmmmm......Skjønner ikke hvordan han skal få strøm på rommet og begynner å fikle med sikringsskapet ute i gangen 🤣🤣 Stakkars hotellansatte skjønner jo ikke en dritt av hva han prøver å si 🫣🫣🫣

Mor Aslaug og gjengen på fylla første kvelden, med mr Dræp mig i bar overkropp på utestedet 🤣🤣🫣🫣 Good deal 🤣🤣

Inger og Trond.....tja......er han helt "med"?🫣🤔  Babler og babler om alt mulig 🫣🫣🤣

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELSKER Charterfeber. Gleder meg til å se dette. Håper familjen fra Harstad er med. Ler meg skakk av de ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (3 timer siden):

ELSKER Charterfeber. Gleder meg til å se dette. Håper familjen fra Harstad er med. Ler meg skakk av de ❤️

Harstadfamilien er med, minus datteren. Forrige episode var hysterisk morsom, med onkel Erling og lastebilen.🤣

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Jonette said:

Harstadfamilien er med, minus datteren. Forrige episode var hysterisk morsom, med onkel Erling og lastebilen.🤣

Gleder meg til å se det 😜

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonette skrev (4 timer siden):

Haha, han leide en varebil?🤔🤣🤣 

Men går dette bare en dag i uka?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...