Gå til innhold

Charterfeber starter opp igjen.

Honey Dew

Anbefalte innlegg

Det blir kjedelig uten Bjørge og Tove ( may they rest in peace).

Håper Buskerud damene og Haider med alle barna+ kjerringa med gullsmykkene dukker opp.

Håper IKKE Bahareh Letnes eller Insta-Heidi dukker opp.

Aurora er meh

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eleaelea skrev (På 18.6.2024 den 18.06):

Gleder meg mest til å se Nina og Gry. Er de like stor? Er røyken fortsatt det viktigste i livet? Hostes det fortsatt? Strawberry drinken fortsatt?  Gøy!!🙃🙃🙃

« Jævla spanjakker ass» 

hvem av dem var med på debatten i protest mot nedleggelse av tax freen , fordi sydenturen starta på tax freen og det var ikke det samme uten , hverken for dem eller unga 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 18.6.2024 den 18.06):

Gleder meg mest til å se Nina og Gry. Er de like stor? Er røyken fortsatt det viktigste i livet? Hostes det fortsatt? Strawberry drinken fortsatt?  Gøy!!🙃🙃🙃

Ser jo ut som sylfide ved siden av familien fra Harstad 😅 “ « Watch and learn « 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk savnet charterfeber merker jeg 🤣 ja, skal definitivt se. Synd de ikke fikk med Aurora Gude for 3 gang, og hvor er charter Hilde? Mange jeg « savner», men blir jo sikkert gøy med nye deltakere og. Synes Svein er helt ok jeg. Best på tv , har møtt han live noen ganger og det kan bli litt mye rør, men på charterfeber skuffer han ikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 18.6.2024 den 13.54):

Er det noen som skal følge denne serien, eller er dere lei?. Jeg har veldig lyst til å se. Det er litt som å se et togkrasj, men siden Svein skal være med, tror jeg ikke jeg orker. Hvis jeg skal se, må det være bak en pute 😜

Skal se bare pga Svein. Han ER jo charterfeber. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som skal følge denne serien, eller er dere lei?. Jeg har veldig lyst til å se. Det er litt som å se et togkrasj, men siden Svein skal være med, tror jeg ikke jeg orker. Hvis jeg skal se, må det være bak en pute 😜

Svein har kuttet ut alkoholen, slanket seg og blitt helt hekta på trening, så det spørs om han er like rølpete på sydentur som han pleier. Men de siste årene har han jo slengt seg på den ene konspirasjonsteorien etter den andre, så jeg vet ikke hva som er verst av den gamle og den nye Svein 🙄.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (8 timer siden):

Svein har kuttet ut alkoholen, slanket seg og blitt helt hekta på trening, så det spørs om han er like rølpete på sydentur som han pleier. Men de siste årene har han jo slengt seg på den ene konspirasjonsteorien etter den andre, så jeg vet ikke hva som er verst av den gamle og den nye Svein 🙄.

Han er ganske mye mer rølpete i holdningene sine, hvertfall. Jeg opplever det som ganske problematisk hvis han får fri mikrofon for alle de forkvaklede meningene sine. Det er skummel lesing. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hvor godt jeg likte første og andre gangen dette kom på tv...serlig med tanke på at vi ofte var i "syden" og det var lett underholdning.

Mrm så begynte de å legge til masse lyder etc og da ble det bare for dumt. Pluss i de 2 første sesongene var det vanlig folk...men siste sesongen er det kommet med influenser og kjendiser jeg ikke vet hvem er....og det virker som de finner mennesker de kan gjøre dummere.

For vi vet jo at de klippet bort alt det bra ...men de viser og klippet sammen ting så disse vanlig mennesker virker dumme og teite. Oh der synes jeg ikkje noe om

Likte mer da barnefamilier etc var med

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (8 timer siden):

Han er ganske mye mer rølpete i holdningene sine, hvertfall. Jeg opplever det som ganske problematisk hvis han får fri mikrofon for alle de forkvaklede meningene sine. Det er skummel lesing. 

Forhåpentligvis blir det klippet bort på tv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med at AnneMa var en selvfølgelig gjest i denne sesongen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (8 timer siden):

Forhåpentligvis blir det klippet bort på tv

Ja. Charterfeber sånn sett er ikke « åpen mikrofon « 99% ser vi jo ikke. Blir jo ikke at han holder en times foredrag om noe konspirasjonstull. Når rare kommentarer blir jo med, som vanlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg et comeback fra "pensjonistene" - de som sang i kor. Lederen i flokken, Yngve eller noe, var en karakter av det spesielle slaget 😅 Glemmer aldri da en av kordamene skulle lære han å svømme i bassenget 😆 Og den episke dialogen om været.

"Været, det er bra her på Gran Canaria.."  "NEI"  "Været.. det er et eksplosivt tema" *stillhet*

Søk opp charterfeber pensjonistene på youtube 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charter-Svein ødela «morsom party-løve»-stempelet da han forsøkte å sabotere pandemibekjempelsen.

Nå fremstår konseptet bare som banalt, dumt og pinlig.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein har ikke kuttet alkoholen helt, møtte han på karaokebar for en mnds tid siden 😋

Mange fraser som går igjen her hjemme fra den serien:

-Dræp mig

-Håååååkon!

-Jeg elsker kake!

-Sråvberri dækkæri

Gleder meg 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Svigermor skrev (På 26.6.2024 den 7.18):

Hva med det paret hvor han var så glad i løk? Hva het de?

Tove og Bjørge, men de er døde begge to💔

• Hjerte 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
On 6/21/2024 at 8:20 AM, Kålrota said:

Gårdagens tirade.

Kan være et bilde av tekst

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Roger "mmmmmmmmmmmmmmmm"-Roger fra Danskebåten skal være med. Da skal jeg se. Sist gang spolte jeg forbi det meste, verken Sandberg, Haider eller hva han hette eller Charter-Svein er interessante fyrer. Harstad-gjengen, dressing-familien og Fred Åge, og ikke minst pensjonistene er artige karakterer. Jeg syens det er lov å le av personene sine ulike særegenheter og situasjonene som oppstår - synes det er noe annet enn å le av folk. Synes de fleste har en viss sjarm, bortsett fra kanskje dressing-gjengen som framstår som veldig trash og lite sjarmerende.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...