Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digger Aslaug! "Faen I helvete"😅 kunne vært litt greiere mot bror Erling. Men "satan" som ho byr på seg selv.

Spoiler

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for persondebatt og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Skrevet
Sen ve ben skrev (På 21.10.2025 den 16.15):

Nordmenn kan ikke oppføre seg på ferie (respekt til de som kan, for de finnes).

Trodde jeg også til jeg møtte Russere på ferie. Fysj for en gjeng. Jeg har i tillegg utenlandske slektninger som reagerer kraftig på oppførselen deres. Israelere er også forferdelige. Min mening selvsagt.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Eleaelea skrev (7 timer siden):

Digger Aslaug! "Faen I helvete"😅 kunne vært litt greiere mot bror Erling. Men "satan" som ho byr på seg selv.

Skjul innhold

Helt enig, digger hele familien. 😅

"Hælvettes trappe!" "Dræp meg!"

Endret av Sol79
  • Liker 3
Skrevet

Teller ned til 18 november til det blir jule forberedelser i charterfeber. Blir artig å se Aslaug og gjengen igjen.😄🤩 kunne sittet flere timer å sett på. Roger er også underholdende.😄🤩

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir interessant å se disse folkene i et annet format. Blir det lutefisk på familien Harstad?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Finner det ikke igjen, men så en artikkel om hun ene Buskerud dama. Hun har gått ned 48 kg etter en slankeoperasjon i mai. 

Hadde aldri kjent henne igjen.

Endret av Elsker sjokolade
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Elsker sjokolade skrev (5 minutter siden):

Finner det ikke igjen, men så en artikkel om hun ene Buskerud dama. Hun har gått ned 48 kg etter en slankeoperasjon i mai.

Nå så det jo ut som etter-bildet skrek heavy filterbruk. 48 kilo er mye, men ikke så mye at man plutselig ser ut som en 30-åring når man nærmer seg 60, og med viten om før...

Endret av K_mb
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Rogern gikk nesten ut av sitt gode skinn når han skjønte at han hadde glemt tobakken i kjøleskapet. Blir spennende å se hva han varter opp med til jul. Artig type - ellers synes jeg Aslaug er en koselig dame - artig dialekt og stemme, i tillegg snakker hun skikkelig rett fra levra...  

... ellers er Fred Åge en grei kar å følge. Buskeruddamene fremstår dessverre bare som ekle - men nok mer tillaget enn virkeligheten. Resten er helt uinteressante i mine øyne.

Endret av Johan uten land
  • Liker 1
Skrevet
Eleaelea skrev (På 6.11.2025 den 15.42):

Vis skjult innhold

Må ikke glemme "skyt mig" aka Stein Are 😅 Harstad-familien og Roger ER Chartefeber etter min mening. 

• Liker 5
Skrevet
Sol79 skrev (På 21.10.2025 den 11.46):

Flere av deltakerne lurer jeg oppriktig på hvorfor de har castet. Det er jo ikke slik at jo mer tragiske mennesker det er, desto bedre underholdning gir det. Enkelte har det ikke i seg. F.eks. de to bimboene og kompisen, pensjonistdamene og mor og sønn. Syns også Buskeruddamene begynner og bli brukt opp. De er egentlig bare ekle.

Bimboene er artige og pensjonistene er skjønne. Men Buskerud damene er 🥱

• Liker 1
Skrevet
Elsker sjokolade skrev (På 8.11.2025 den 0.13):

Står i dagbladet

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...