Kvittre Skrevet 6. september #261 Skrevet 6. september Er det bare meg som syntes at barna til Svein var en herlig gjeng som ser ut til og ha det veldig morsomt sammen? Kjenner jo bare til Liam fra før, syntes han gjorde en veldig god figur i paradise hotell og hadde aldri kjøpt han var sønnen til Svein om det ikke ble fortalt. Synes ikke de er så like. Ikke veldig imponert over årets sesong, men den gjengen gleder jeg meg til og se mer av. 6
Værre Skrevet 6. september #262 Skrevet 6. september Kvittre skrev (6 minutter siden): Er det bare meg som syntes at barna til Svein var en herlig gjeng som ser ut til og ha det veldig morsomt sammen? Kjenner jo bare til Liam fra før, syntes han gjorde en veldig god figur i paradise hotell og hadde aldri kjøpt han var sønnen til Svein om det ikke ble fortalt. Synes ikke de er så like. Ikke veldig imponert over årets sesong, men den gjengen gleder jeg meg til og se mer av. Eneste som er verdt å se i årets sesong. Resten er gjesp same shit.
ArneAnd Skrevet 10. september #263 Skrevet 10. september Kvittre skrev (På 6.9.2025 den 19.52): Er det bare meg som syntes at barna til Svein var en herlig gjeng som ser ut til og ha det veldig morsomt sammen? Kjenner jo bare til Liam fra før, syntes han gjorde en veldig god figur i paradise hotell og hadde aldri kjøpt han var sønnen til Svein om det ikke ble fortalt. Synes ikke de er så like. Ikke veldig imponert over årets sesong, men den gjengen gleder jeg meg til og se mer av. Datteren til Svein overrasker positivt, ble nesten litt forelska jeg 😍
Grüner Skrevet 21. september #264 Skrevet 21. september Kålrota skrev (På 1.9.2025 den 12.14): Jeg har aldri opplevd at noen andre enn meg har bært bagasjen noe sted. Det er vel ikke veldig vanlig for oss vanlig dødelige? Ikke jeg heller 1
Granneman82 Skrevet 30. september #265 Skrevet 30. september Hva er greia med mor og sønn på tur??🤣🤣 Fylle-live med morra si, litt spesielt eller?🤣🤣 10 1
Bælfeit Skrevet 30. september #266 Skrevet 30. september Jeg blir flau av Haider.Jeg vet han er skutt i hodet,mulig derfor han er slik. 3
gladidag Skrevet 30. september #267 Skrevet 30. september Ser på nå. Mor og sønn som livestreamer fylla?? 😵 Altså🙈🙈dette var ille. Og noen ser faktisk på de og gir penger??😱 Det e fae…. ikke friskt😅 Sorry.. men klarer ikke finne noe positivt å si om noen å det programmet😅for en gjeng! Og hvem er de to «influenserene» ? og matlaginga til Steffen😅😅 tror eg bare må skru av… 🙈 8 1 2
Elsker sjokolade Skrevet 1. oktober #268 Skrevet 1. oktober Jeg så første episode av Charterfeber Sverige igår. Er et par som var med på Ullared som er med, Åke og Ros-Mari. 1 1
Sen ve ben Skrevet 3. oktober #269 Skrevet 3. oktober Den matlaginga, wtf? 🤣Han hadde ikke fått lov å komme inn på mitt kjøkken. Hva er det med to jentene? De virker ikke helt gode. 1
Me for life Skrevet 3. oktober #270 Skrevet 3. oktober Sen ve ben skrev (5 timer siden): Den matlaginga, wtf? 🤣Han hadde ikke fått lov å komme inn på mitt kjøkken. Hva er det med to jentene? De virker ikke helt gode. Han hater jo alt med syden så er nok bare med for å komme på tv og bli kjent. Jente har nok samme formål, de er jo helt på bærtur. "Matlagingen" var bare fullstendig disgusting. Når "kjøttbollene" blir forvekslet som pizza blir det et helt nytt nivå. Stakkars dyra som ofret livet sitt til det der. 1
Gruselgrafs Skrevet 9. oktober #271 Skrevet 9. oktober Det var en merkelig måte gollum holder pipa si på. 1
NordicViking Skrevet 9. oktober #272 Skrevet 9. oktober gladidag skrev (På 30.9.2025 den 21.01): Ser på nå. Mor og sønn som livestreamer fylla?? 😵 Altså🙈🙈dette var ille. Og noen ser faktisk på de og gir penger??😱 Det e fae…. ikke friskt😅 Jeg fatter ikke at noen vil betale for å se på tullete drikkeleker med de to. Sangen 'Felicita' er en gammel klassiker som nå har fått sin egen bisarre norske variant og er kalt 'Fellesfitta'. Og hver gang ordet 'Fellesfitta' kommer opp, så skal man visstnok ta seg en slurk. Og dette er folk villige til å betale for. Herre....... 🙄 2
Fru Uperfekt Skrevet 18. oktober #273 Skrevet 18. oktober (endret) Supernaut skrev (På 31.8.2025 den 4.36): Han er ganske frekk på SoMe. Han går jo Svein en høy gang og er i tillegg frekkere enn flatlusa Hvilken some er dette? Endret 18. oktober av Fru Uperfekt
Fru Uperfekt Skrevet 18. oktober #274 Skrevet 18. oktober gladidag skrev (På 30.9.2025 den 21.01): Ser på nå. Mor og sønn som livestreamer fylla?? 😵 Altså🙈🙈dette var ille. Og noen ser faktisk på de og gir penger??😱 Det e fae…. ikke friskt😅 Sorry.. men klarer ikke finne noe positivt å si om noen å det programmet😅for en gjeng! Og hvem er de to «influenserene» ? og matlaginga til Steffen😅😅 tror eg bare må skru av… 🙈 Litt positivt (?), men tveegget sverd, at sønnen vissnok har droppet uføretrygden sin pga inntekten fra streamingen er så høy at han kan leve på det 2 1
Fru Uperfekt Skrevet 18. oktober #275 Skrevet 18. oktober Elsker sjokolade skrev (På 1.10.2025 den 15.40): Jeg så første episode av Charterfeber Sverige igår. Er et par som var med på Ullared som er med, Åke og Ros-Mari. Hvor sendes den?
Kvittre Skrevet 18. oktober #276 Skrevet 18. oktober Fru Uperfekt skrev (10 minutter siden): Han går jo Svein en høy gang og er i tillegg frekkere enn flatlusa Hvilken some er dette? Det her tror jeg ikke noe på at er hans profil . han kan ikke skrive , hverken norsk eller engelsk. En populær fastlege med egen praksis som ødelegger navn og rykte med hatefulle ytringer. Og kona er kommuneoverlege . Han er en snodig type, men slår meg ikke som en veldig konservativ muslim akkurat. 2
Kvittre Skrevet 18. oktober #277 Skrevet 18. oktober Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden): Litt positivt (?), men tveegget sverd, at sønnen vissnok har droppet uføretrygden sin pga inntekten fra streamingen er så høy at han kan leve på det Droppet som i sagt opp, eller bare at han hadde for høy inntekt til og få noe utbetalt i fjor? Kokkos hva folk tjener penger på, eller hva folk betaler for egentlig. Det er uansett positivt at han har funnet seg en inntektskilde han kan leve av. Hvis han faktisk har sagt fra seg uføretrygden tror jeg han sliter litt om noen år, kan ikke se for meg at dette er en stabil inntekt frem til alderspensjon, og vet ikke helt hvilken jobb han er sikret senere med dette på CVen 😅🤦♀️ 1 1
NordicViking Skrevet 18. oktober #278 Skrevet 18. oktober Fru Uperfekt skrev (18 minutter siden): Han går jo Svein en høy gang og er i tillegg frekkere enn flatlusa Hvilken some er dette? Du finner en Dr.Haider0508 på TikTok. Jeg vet ikke om det er samme person, men det er mange videoer der av en person som er ganske lik ham. https://www.tiktok.com/@dr.haider77 1
Elsker sjokolade Skrevet 18. oktober #279 Skrevet 18. oktober Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Hvor sendes den? Ligger på Viaplay.
Fru Uperfekt Skrevet 18. oktober #280 Skrevet 18. oktober NordicViking skrev (1 time siden): Du finner en Dr.Haider0508 på TikTok. Jeg vet ikke om det er samme person, men det er mange videoer der av en person som er ganske lik ham. https://www.tiktok.com/@dr.haider77 Skal se på en live for å se om det er mulig å verifisere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå