Supernaut Skrevet 31. august #241 Skrevet 31. august Kvittre skrev (1 time siden): Hvor er dette hentet fra? TikTok.
Janzypants Skrevet 31. august #242 Skrevet 31. august Kvittre skrev (6 timer siden): Er det unormalt og få hjelp til bagasjen på hotell? Det kommer jo helt an på hvordan hotell du har valgt da. Det slo meg ikke som et slikt hotell - er vel gjerne vanlig å se pikkoloer stå klare når gjestene ankommer. Nå er ikke jeg så fin på det, så jeg pleier å fikse med bagasjen min selv når jeg er ute og reiser. 1
Kvittre Skrevet 31. august #243 Skrevet 31. august Janzypants skrev (1 time siden): Det kommer jo helt an på hvordan hotell du har valgt da. Det slo meg ikke som et slikt hotell - er vel gjerne vanlig å se pikkoloer stå klare når gjestene ankommer. Nå er ikke jeg så fin på det, så jeg pleier å fikse med bagasjen min selv når jeg er ute og reiser. Så flink du er. Jeg har ofte mer bagasje enn jeg kan bære med 2 hender. På flyplassen og ut til drosje/ bil så bruker man jo tralle? Får ofte hjelp av hotellet så jeg slipper og gå flere runder med bagasje. Pikkoloer er vel stort sett på storbyhotell ? Har jobbet på hotell på fjellet i Norge, ikke pikkolo , men klart vi hjalp gjester med bagasjen . 1
Johan uten land Skrevet 31. august #244 Skrevet 31. august Koser meg meg morsomme og hyggelige Roger. Harstad-familien har også en viss sjarm, særlig dialekten og den avslappede holdningen til det meste. Haider-familien liker jeg defintivit ikke - det er selvsagt mye skuespill, men hva er formålet med det. Det er ikke morstomt en gang. Åpenbart, som beskrevet her, sterke personligheter som småkrangler en del, men synes det høres slitsomt ut. Virker som det er den nye "lege-typen" - folk som har puggeg og pugget for å komme dit de er. Men ser ut til å være granske fjerne på andre områder. I gamle dager var jo leger tvers gjennom dannede mennesker som oppførte seg og ikke minst var kunnskapsrike på de fleste områder, samt utviste klokskap og ro. 8 2
Janzypants Skrevet 1. september #245 Skrevet 1. september Ja, kjempeflink som tar ansvar for meg og mitt🙄 Men om du bruker tralle på flyplass og ut til transport, så klarer du vel å bruke tralle på hotellet også, dersom de har det? Eller frafaller ansvaret for egne ting med én gang man ankommer et hotell? Jeg blir oppriktig nysgjerrig på når det er greit å ta ansvar for egne ting, og når man forventer at andre skal gjøre det🤔 Greit nok, hvis jeg hadde bestilt et 5-stjerners, kanskje 6-stjerners hotell, så kunne jeg kanskje forventet at det sto noen klare i døren for å hjelpe gjestene med bagasjen sin. Nå har ikke jeg tatt meg råd til så fine hoteller når jeg har vært ute og reist, men jeg tror aldri jeg har opplevd at noen har stått klart for å hjelpe med bagasjen ved innsjekk. Jeg har bodd på 4-stjerners hoteller, men mulig skillet går mellom 4- og 5-stjerner? Jeg vet ikke. 1 1
Kålrota Skrevet 1. september #246 Skrevet 1. september Jeg har aldri opplevd at noen andre enn meg har bært bagasjen noe sted. Det er vel ikke veldig vanlig for oss vanlig dødelige? 5 2
Janzypants Skrevet 1. september #247 Skrevet 1. september Kålrota skrev (1 time siden): Jeg har aldri opplevd at noen andre enn meg har bært bagasjen noe sted. Det er vel ikke veldig vanlig for oss vanlig dødelige? Nei, det var jo tanken min også, men ser jo at @Kvittre er av en annen oppfatning.
Granneman82 Skrevet 2. september #248 Skrevet 2. september Harstadfamilien og Roger er morsomme 😆😆🤣 Herlige folk som er seg selv, det liker jeg 😁😁 Kai-Thomas er så jævla slitsom, frekk og prøver altfor hardt å være morsom. Og legg av deg den breie dialekta, du høres bare dum ut😵💫😵💫🙈🙈 4
Johan uten land Skrevet 2. september #249 Skrevet 2. september Hyggelig å være med Roger på fisketur! Roger here - veit dere!! I am amatør, you know. Jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 2 1
Sen ve ben Skrevet 3. september #250 Skrevet 3. september (endret) Roger blir 2 much 🤯 Harstad familien også forsåvidt. Jeg gjespet meg gjennom episoden. Charterfeber har tapt seg. Endret 3. september av Sen ve ben 3
Kvittre Skrevet 3. september #251 Skrevet 3. september Janzypants skrev (På 1.9.2025 den 13.29): Nei, det var jo tanken min også, men ser jo at @Kvittre er av en annen oppfatning. Jeg annen erfaring ja.
Sol79 Skrevet 3. september #252 Skrevet 3. september (endret) Barna til Svein. 🙈 Barn av sin far. Ikke mange i den alderen som hadde stilt opp på noe sånt sammen med Norges største klovn, men helt tydelig samme materialet selv. Dræp meg. Endret 3. september av Sol79 7 2
Kartoffel Skrevet 4. september #254 Skrevet 4. september Synes også det har blitt litt kjedelig og for regissert, men gleder meg til charterfeber feirer jul som kommer seinere i år! 🥳 1 1
gladidag Skrevet 4. september #255 Skrevet 4. september Sen ve ben skrev (På 3.9.2025 den 7.40): Roger blir 2 much 🤯 Harstad familien også forsåvidt. Jeg gjespet meg gjennom episoden. Charterfeber har tapt seg. Ja, eg får helt vondt av å se på Roger, og alle de lydene. I tillegg legges det på ekstra lyd, blir for dumt. Charterfeber er ikke så gøy lenger, karakterene som er med er rett og slett for mye. Er ingen «normale» med lenger.. når eg ser programmet så får eg i hvert fall ikke lyst å reise til Granca 😅 5 1
Me for life Skrevet 4. september #256 Skrevet 4. september Bare jeg som fikk vondt av hundene til Aurora. De små potene på den varme asfalten og sanda. Og så ligge i sola uten mulighet for skygge. Der sank Aurora noen hakke hos meg. I varmen setter jeg hundene mine først, deretter hva jeg ønsker å gjøre. 13 3
Sen ve ben Skrevet 4. september #257 Skrevet 4. september Me for life skrev (10 minutter siden): Bare jeg som fikk vondt av hundene til Aurora. De små potene på den varme asfalten og sanda. Og så ligge i sola uten mulighet for skygge. Der sank Aurora noen hakke hos meg. I varmen setter jeg hundene mine først, deretter hva jeg ønsker å gjøre. Helt enig meg deg faktisk. Hva skal hunder i syden? I den varmen? Jeg skjønner det ikke. Var i syden i sommer og det var dager hvor det var over 40 altså, og så mange gå tur med hund på den gloheite asfalten. Jeg ble rett og slett forbannet. 10
Elsker sjokolade Skrevet 4. september #258 Skrevet 4. september Sen ve ben skrev (3 timer siden): Helt enig meg deg faktisk. Hva skal hunder i syden? I den varmen? Jeg skjønner det ikke. Var i syden i sommer og det var dager hvor det var over 40 altså, og så mange gå tur med hund på den gloheite asfalten. Jeg ble rett og slett forbannet. Skjønner heller ikke hva hunder har på en charter tur å gjøre. Men nå var de der i mars og da var det nok ikke så varmt. 1
NordicViking Skrevet 4. september #259 Skrevet 4. september Kartoffel skrev (7 timer siden): Synes også det har blitt litt kjedelig og for regissert, men gleder meg til charterfeber feirer jul som kommer seinere i år! 🥳 Den gleder jeg meg også til. Men her drar ikke gjengen til Gran Canaria. I denne helt nye serien åpner noen av de mest folkekjære sydenturistene dørene hjem til seg, når de bytter ut solfaktor med snøkaos. Stein Are og Harstad-familien gjør seg klare for julefeiringen og tar bena fatt for å skaffe juletre, og Buskerud-damene drar til Oslo for litt storbyshopping (og en og annen naken mann), mens Roger forbereder mat på sin helt egen måte. ... 3
fusetufs Skrevet 6. september #260 Skrevet 6. september Sol79 skrev (På 4.9.2025 den 0.51): Barna til Svein. 🙈 Barn av sin far. Ikke mange i den alderen som hadde stilt opp på noe sånt sammen med Norges største klovn, men helt tydelig samme materialet selv. Dræp meg. herrefred ene verre enn den andre døde litt når de kravla over kofferten 🤣 De må jo bli med klovnen skal de bli kjendiser. Krampeaktig og flaut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå