Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
NordicViking skrev (12 timer siden):

Utfra hotellvalg, så ser det ut til at de tjener meget bra. Jeg ser at de bor på leilighetshotellet Cordial Santa Agueda i Arguineguín på Gran Canaria. Det er et forholdsvis dyrt hotell, og 14 dager med to voksne og fire barn kan koste kroner 100.000 +/- avhengig av dato. Men jeg antar at produksjonen betaler en del (eller alt) av oppholdet.  🏖️

Produksjonen pleier å dekke en del ja, spesielt til de profilerte deltakerne. Det må man jo si at de er på dette punktet. 

Men det stemmer nok uansett at de tjener godt; begge er leger, og Haider jobber visstnok døgnet rundt, så det er nok raskt et par millioner i årsinntekt på hver av dem. Fastleger som tar på seg mange pasienter kan tjene store summer i året, så lenge de har ork til å jobbe så mye som trengs. 

Ellers tror jeg de har gått inn i en slags rolle nå. Det ser man jo ved at de gradvis gjør seg mer til for hver sesong som går, og kommer opp med catchphraser og lager karakterer av seg selv. De trives nok godt med å være "kjendiser". 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nice skrev (På 20.8.2025 den 22.43):

Hva er greia med Hayder-familien ? Er de gått inn i karakterer eller er de sånn ?

Jeg måtte google dem og så at hun var fylkeslege  og foredragsholder og han var allmennlege og privatpraktiserende. 

Jeg må innrømme at jeg hadde stusset litt om jeg skulle til han som lege etter å ha sett første episoden av Charterfeber ny sesong. 😅

Nekter å tro noe annet enn at de spiller en rolle, vet de uttalte for mange år tilbake at de ønsket å bli kjendiser

• Nyttig 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (14 timer siden):

Nekter å tro noe annet enn at de spiller en rolle, vet de uttalte for mange år tilbake at de ønsket å bli kjendiser

Men da er det jo rart å ville bli det ved å være ufordragelige? Ungene er så mye bedre oppdratt enn foreldrene i den første episoden. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
NordicViking skrev (På 22.8.2025 den 23.06):

Utfra hotellvalg, så ser det ut til at de tjener meget bra. Jeg ser at de bor på leilighetshotellet Cordial Santa Agueda i Arguineguín på Gran Canaria. Det er et forholdsvis dyrt hotell, og 14 dager med to voksne og fire barn kan koste kroner 100.000 +/- avhengig av dato. Men jeg antar at produksjonen betaler en del (eller alt) av oppholdet.  🏖️

Tja. med en såpass storfamilie (alt over 2 barn er jo egentlig storfamilie i sånne pakkereiser ting der det er beregnet 2+2) er 100 000 ganske normal pris. Vi er 5 i familien og sånne turer koster fort 80-120 000 kr skulle vi valgt charterturer (vi liker ikke charter så bestiller heller eget hus. Noe som faktisk ofte er billigere). 

Men ja, de tjener nok godt som følge av yrket sitt. 

Skrevet
Kålrota skrev (7 timer siden):

Men da er det jo rart å ville bli det ved å være ufordragelige? Ungene er så mye bedre oppdratt enn foreldrene i den første episoden. 

Jupp så det, det var omvendt dynamikk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...